Czy Arabia Saudyjska to juş późny PRL?

Data: 2018-10-16 18:50:34
Autor: A. Filip
Czy Arabia Saudyjska to juş późny PRL?
W PRL jak "funkcjonariusze służb" "usunęli" takiego jednego niewygodnego
(księdza Popiełuszkę) to na procesie się okazało że to była
"inicjatywa własna" a nie rozkaz niemal z samej góry.

--
A. Filip

Data: 2018-10-16 20:54:06
Autor: Wiesiaczek
Czy Arabia Saudyjska to już późny PRL?
W dniu 16.10.2018 o 18:50, A. Filip pisze:
W PRL jak "funkcjonariusze służb" "usunęli" takiego jednego niewygodnego
(księdza Popiełuszkę) to na procesie się okazało że to była
"inicjatywa własna" a nie rozkaz niemal z samej góry.

A z czyjej inicjatywy powiesili Leppera w "demokratycznej" Polsce?

--
Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

Data: 2018-10-16 20:58:19
Autor: A. Filip
Wiesiaczek <Wiesiaczek@vp.pl> pisze:
[...]

A kogoś _skazali_ za samobójstwo/"samobójstwo" Leppera?

--
A. Filip

Data: 2018-10-16 14:46:48
Autor: japanizer
On Tuesday, October 16, 2018 at 8:58:21 PM UTC+2, A. Filip wrote:
Wiesiaczek <Wiesiaczek@vp.pl> pisze:

> A z czyjej inicjatywy powiesili Leppera w "demokratycznej" Polsce?

A kogoś _skazali_ za samobójstwo/"samobójstwo" Leppera?

Ciężko trupa i samobójcę w jednym skazać.

Podobny przypadek - nie skazano Lecha Kaczyńskiego za przyczynienie się do śmierci własnej i 95 innych osób.

Data: 2018-10-16 23:52:05
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]

Podobny przypadek - nie skazano Lecha Kaczyńskiego za przyczynienie
się do śmierci własnej i 95 innych osób.

Żywi posrańcy muszą być czyści?

Lech Kaczyński miał swój udział w splocie ciągów zdarzeń prowadzących do
"zdarzenia".  Jeśli to om ma być *jedynym* (znaczącym) winnym to ktoś
*bezwstydnie* chroni swoją żywą dupę.

--
A. Filip

Data: 2018-10-16 15:12:52
Autor: japanizer
On Tuesday, October 16, 2018 at 11:52:07 PM UTC+2, A. Filip wrote:

> [...]

Lech Kaczyński miał swój udział w splocie ciągów zdarzeń prowadzących do
"zdarzenia".  Jeśli to om ma być *jedynym* (znaczącym) winnym to ktoś

No, wiadomo, na ławie oskarżonych powinno się postawić jeszcze generała "śmiało, zmieścisz się" Błasika, czy pilotów bez uprawnień do pilotowania Tupolewa pilotujących Tupolewa. Ale tak się składa - wszyscy zostali dobici strzałami z ruskich pistoletów, czego dowiódł tow. Maciarenko.

Data: 2018-10-17 01:30:33
Autor: A. Filip
> [...]

pilotowania Tupolewa pilotujących Tupolewa. Ale tak się składa -
wszyscy zostali dobici strzałami z ruskich pistoletów, czego dowiódł

1) Gen. Błasik to ten o którego dymisji min. Klich (PO) "nawet nie
   pomyślał" po katastrofie lotniczej w Mirosławcu?
2) Kto pilotów bez uprawnień dopuścił za stery?
   Gen. Błasik _osobiście_?

Ja bym twoją gadkę potraktował nie jak czystą kpinę gdybyś podał który z
podwładnych gen. Błasika _imiennie_ odpowiada(ł) za "pilotów bez uprawnień"
i jaką to straszliwą karę poniósł za swoją "zbrodnie" _pod rządami PO_.
Nie było straszliwej kary _pod rządami PO_?  Znaczy to duperela byłą
_według PO Tuska_ a ty tego syna niemal otwarcie mieszasz z błotem.

Data: 2018-10-16 23:46:29
Autor: japanizer
On Wednesday, October 17, 2018 at 1:31:20 AM UTC+2, A. Filip wrote:

> [...]

1) Gen. Błasik to ten o którego dymisji min. Klich (PO) "nawet nie
   pomyślał" po katastrofie lotniczej w Mirosławcu?

Ano, gen. Błasik. Ten co w kabinie siedział i naciskał na pilotów, aby przypadkiem żadnemu z nich jakaś głupota do głowy nie przyszła, w stylu, odmowy lądowania, i ostatecznie zginął.
Z tego co wiadomo, Błasika nie było w kabinie samolotu rozbitego pod Mirosławcem.

2) Kto pilotów bez uprawnień dopuścił za stery?
   Gen. Błasik _osobiście_?

Z tego co wiadomo, Kancelaria Prezydenta. Jakby dobrze poszukać, to trzeba by robić zarzuty Dudzie, który tam wtedy pracował.

Data: 2018-10-17 06:17:48
Autor: Wiesiaczek
W dniu 16.10.2018 o 20:58, A. Filip pisze:
[...]

Czyli jeśli nikogo nie skażą, to znaczy, że Lepper żyje?

Data: 2018-10-16 23:48:36
Autor: japanizer
On Wednesday, October 17, 2018 at 6:17:49 AM UTC+2, Wiesiaczek wrote:

Czyli jeśli nikogo nie skażą, to znaczy, że Lepper żyje?

Skąd ten wniosek? Lepper umarł, i nie żyje. Rodzinę z milionowymi długami pozostawił, a nielicznych już wtedy wyborców - z niespełnionymi obietnicami. Taki z niego damski bokser.

Data: 2018-10-17 10:42:40
Autor: A. Filip
[...]

To znaczy że nie ma prawomocnych wyroków że "Leppera zabili" (dosłownie).

Czy Arabia Saudyjska to juş późny PRL?