Czy BZWBK zmienił tylko regulaminy czy także TOiP?

Data: 2014-08-26 04:34:51
Autor: zarząd komplementariusza
Czy BZWBK zmienił tylko regulaminy czy także TOiP?
dostałem list z BZWBK, w nim płytka CDR
ze zmianami regulaminu. Czy to naprawdę wszystko (chciało im się taki badziew wysyłać i ponosić koszty?!)

Czy może oprócz tego zmieniono coś
na moją niekorzyść w tabeli opłat i prowizji
a ja dostałem wybrakowany list, do którego
przez pomyłkę nie włożono wszystkiego?!

Data: 2014-08-26 04:55:23
Autor: Kris
Czy BZWBK zmienił tylko regulaminy czy także TOiP?
W dniu wtorek, 26 sierpnia 2014 13:34:51 UTC+2 użytkownik zarząd
Czy to naprawdę wszystko (chciało im się taki badziew wysyłać i ponosić koszty?!)
Nie chciało a muszą.
A że CD zamiast pliku papieru to pewnie dlatego że wyliczyli że będzie taniej cd jak kilkanaście kartek papieru

Czy BZWBK zmienił tylko regulaminy czy także TOiP?