Czy Błasik siedział w kabinie?

Data: 2010-06-02 04:26:56
Autor: Pistacjusz
Czy Błasik siedział w kabinie?
nie ma podstaw aby tak sądzić.
Media wmawiają nam, że tak było. Na jakiej podstawie?
Jeden głos, raz rozpoznany.. Błasik mógł wejść na chwilę i wyjść.
Jedna plotka jakoby znaleziono jego ciało w fotelu załogi.
Plotka nigdy nie potwierdzona i sprzeczna z informacjami o rzekomym
całkowitym zniszczeniu kokpitu i niemożności identyfikacji zaqłogi.
Wszystko wskazuje na to, że od początku mamy przygotowaną tezę którą
podają agenci wpływu.

Data: 2010-06-02 07:41:57
Autor: Bruner
Czy Błasik siedział w kabinie?
ile mozna jolopom tlumaczyc i przypominac, piec cial bylo w kabine, tyle znalezli, chyba tam nie wszedl jak juz nie zyl po upadku.

w dodatku to ze stal podczas ladowania maszyny i gapil sie co sie tam dzieje, bylo pogwalceniem wszelkich norm bezpieczenstwa.

poczytaj jeden durny z drugim konkretne fakty i potem sie madrzyj

Data: 2010-06-02 14:03:20
Autor: cyc

Użytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:hu5g2a$8qe$1news.onet.pl...
ile mozna jolopom tlumaczyc i przypominac, piec cial bylo w kabine, tyle znalezli, chyba tam nie wszedl jak juz nie zyl po upadku.

W czym problem ? . Dla Pisu takie scenariusze sa do przyjecia tak jak zamach , wywiezienie cial po dobijaniu rannych na miejscu katastrofy a potem przywiezienie ich spowrotem juz spreparowanych , wytworzenie sztucznej mgly kiedy samolot mial siadac , jak uzycie broni magnetycznej , jak drugi samolot , ktory przydusil do ziemie samolot prezydencki , jak putino - tuski spisek i wiele innych "prawdziwych " jak Polacy , ktorzy to powielali , rewelacji .
Wobec powyzszych " faktow" to , ze Blasiak po katastrofie i swojej smierci specjalnie wszedl do kokpitu , dla rydzykowych  pisomatolkow  jest normalne ..

cyc

Data: 2010-06-02 13:39:08
Autor: Piotr
Dnia Wed, 2 Jun 2010 04:26:56 -0700 (PDT), Pistacjusz napisał(a):

Wszystko wskazuje na to, że od początku mamy przygotowaną tezę którą
podają agenci wpływu.

Chodzi o to żeby wysmarować gwnem śp. Lecha, Błasik tu, czy tam, to tylko
pretekst.
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-06-02 13:48:13
Autor: cyc

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hu5fsp$6lt$1speranza.aioe.org...
[...]

Nie trzeba dbac o to aby go wysmarowac . Jest winny smierci 96 osob i tyle .
Dowodow dosc !.
Lamanie procedur , prawa i ustalonych zasad to byl jego styl rzadzenia panstwem . Tak bylo w Gruzji , tak bylo w wielu jego politycznych potknieciach , tak bylo rowniez teraz w Smolensku .
Polska musi go za to rozliczyc , chocby po to aby nie stal na cokolach czlowiek , ktorego brak odpowiedzialnosci , wykazywanej niejednokrotnie , nie tylko w tym wypadku , kosztowal zycie tylu ludzi !.

cyc

Data: 2010-06-02 04:53:39
Autor: Pistacjusz
On 2 Cze, 13:48, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Piotr" <p...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:hu5fsp$6lt$1speranza.aioe.org...

> [...]

czlowiek , ktorego brak odpowiedzialnosci , wykazywanej niejednokrotnie ,
nie tylko w tym wypadku , kosztowal zycie tylu ludzi !.

Podaj mi źródło informacji, że znaleziono jego ciało w kabinie.
Oficjalne źródło.

Data: 2010-06-02 13:50:26
Autor: raff
cyc pisze:
[...]

Bla bla bla.

Cyc to taki grupowy Stanczyk.

Cycu, potrzasnij no dzwoneczkami.

R.

Data: 2010-06-02 06:11:59
Autor: Hans Kloss
On 2 Cze, 13:50, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:

Cyc to taki grupowy Stanczyk.

Stańczyk?? Chyba żarty sobie stroisz, daleko mu do Stańczyka. Głupi
August, taki z czerwonym nochalem co w cyrku obrywa tortem w pysk albo
kopniaki w dupę- to jest właściwe porównanie do cycka.
J-23

Data: 2010-06-02 14:10:08
Autor: Bombelek

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hu5gi3$9ok$2news.onet.pl...
cyc pisze:
[...]

Ty natomiast jesteś jedym z grupowych PSCYHOPATÓW. Reprezentujecie dość liczną grupę zwolenników PiS.

Data: 2010-06-02 15:16:13
Autor: the_foe
W dniu 2010-06-02 13:50, raff pisze:
cyc pisze:
[...]

chyba zle porownanie, bo wg matejki Stanczyk byl jedynym ktory wiedzial co sie dzieje, nomen omen obraz dzieje sie w chwili kiedy na dwor krolewski przychodzi wiesc o stracie ... Smolenska...

--
the_foe

Data: 2010-06-02 13:55:58
Autor: Piotr
Dnia Wed, 2 Jun 2010 13:48:13 +0200, cyc napisał(a):

[...]

Drogi cycu, prezio nie mógł złamać żadnych procedur, bo nie on je ustalał i
nie on miał ich pilnować. Ja wiem, że to i tak do ciebie nie dotrze, boś
chorobliwie zacietrzewiony, ale...
Te zarzuty, które masz kieruj do Arabskiego, Klicha, Milera i innych
zarządzających procedurami, wojskiem, bezpieczeństwem VIP-uff, itp.
Piotr

Data: 2010-06-02 18:45:08
Autor: cyc

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hu5gsb$8a5$1speranza.aioe.org...
[...]

Piszac o procedurach mialem na mysli szerszy kontekst zachowan prezydenta ale rowniez te w samolocie , ktory ulegl wypadkowi .
Moje zacietrzewienie istnieje tylko w Twojej wyobrazni . Jestem calkiem spokojny , podchodze do sprawy bez emocji i obiektywnie operajac sie wylacznie na jawnych dowodach i racjonalnych przeslankach wsrod ktorych jest rowniez incydent gruzinski .
Prezydent byl czlowiekiem nieodpowiedzialnym czego dowody dawal niejednokrotnie . Oczywiscie nie jestem w stanie podac na goraco szeregu przykladow bo te gromadzily sie przez cala kadencje jeg prezydentury ale niezachwiane wrazenie jakie po niej zostalo jwest wlasnie " nieodpowiedzialnosc " . Zarzuty co do procedur mozna stawiac wszystkim po kolei odpowiedzialnym za stan prawny i proceduralny wlasciwym ministrom ale to calkiem inna bajka . Mowimy o prezydencie i jego iscie bolszewickiej wszechwladzy , ktora nie uznaje sprzeciwu mimo , ze polecenia lamia prawo a to nie pozwalalo mu na wymuszanie ladowania .
Jest winny smierci 96 osob i nic tego nie zmieni .Jego mejsce nie na Wawelu , tylko w jakims zapomnianym przez wszystkich zakatku Polski .Zal tylko jego zony , ktora wraz z innymi poniosla konsekwencje prezydenckiej glupoty i arogancji .

cyc

Data: 2010-06-02 14:06:25
Autor: bolek

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hu5gea$9r9$2news.onet.pl...

[...]

No właśnie.
A teraz coś dla zwolenników beatyfikacji śp.Lecha.
Jakie to ma znaczenie czy Błasik siedział, czy stał w kabinie pilotów ?
Czy tam był, czy go nie było ?
Piloci byli pod presją już w momencie startu w Warszawie.
Bo co by było gdyby nie wylądowali.
Polecieliby na lotnisko zapasowe 200-250 km. Wszystkie limuzyny czekające w Smoleńsku
musiałyby jechać na lotnisko zapasowe i z powrotem. A w Katyniu już dawno wszystko było
przygotowane. Piloci po prostu się bali, że zrobią z nich kozła ofiarnego.
A tak na marginesie to ten Kaczyński musiał lecieć na ostatnią minutę ?
To nie mógł wylecieć wcześniej ? No ale dziady mogą poczekać.

bolek

Data: 2010-06-02 15:14:31
Autor: the_foe
W dniu 2010-06-02 13:39, Piotr pisze:
[...]

nie wiem jak Lech, bez dodowdow nie mozna rzucac twardych slow, ale co do Blasika jestem pewien - jest wspolwinny tragedii. Jako przelozony pilotow nie powinien nawet myslec by wchodzic do kabiny.

--
the_foe

Data: 2010-06-02 15:38:38
Autor: Piotr
Dnia Wed, 02 Jun 2010 15:14:31 +0200, the_foe napisał(a):

[...]

Nie wiemy nawet po co on tam wlazł, więc skad wiesz, że jest winny?
Atmosfera obecna w nagraniach pokazuje, że tam był piknik i, że to nikogo
nie dziwiło, więc może to była norma?
Piotr

Data: 2010-06-02 17:45:02
Autor: the_foe
W dniu 2010-06-02 15:38, Piotr pisze:
Nie wiemy nawet po co on tam wlazł, więc skad wiesz, że jest winny?
Atmosfera obecna w nagraniach pokazuje, że tam był piknik i, że to nikogo
nie dziwiło, więc może to była norma?

to tym bardziej nie powinien w tym uczestniczyc, a po powrocie odpowiednio porozstawiac panow z zapytaniem what the fuck.

--
the_foe

Data: 2010-06-02 18:52:51
Autor: cyc

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:hu5lfm$jmc$1news.dialog.net.pl...
[...]

Logika wskazuje na posrednia wine . Logika .Z logiki wywodza sie najwieksze odkrycia nauki.
Sadzisz , ze general z wlasnej inicjatywy pilnowal tego aby wyladowali w Smolensku ? , ze znalazl sie tam , przechodzac kolo prezydenckiego saloniku ( musial bo byl tuz [przy kokpicie ) prezydent go nie widzial ? , nie widzial go tez w monitorze zainstaowanym w saloniku i dajacym obraz z kokpitu  ? . Nie zainteresowala prezydenta obecnosc generala obok pilotow , tymbardziej , ze przeciez musial wiedziec o tym , ze obecnosc jego i dyr. protokolu w kokpicie jest bezprawna ? .
Grubymi nicmi szyte . Tak dyrektor protokolu , jak i general nadzorowali z polecenia prezydenta proces "ladowania " . Jestem tego pewien na 90% .

cyc

Data: 2010-06-02 13:57:32
Autor: cyc

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:091dfd7e-d078-4711-9f64-f337d11297caa20g2000vbc.googlegroups.com...
[...]

Taaak . W szedl zapytal pilota o zdrowie , przekazal pozdrowienia od prezydenta i wyszedl aby nie przeszkadzac przy ladowaniu .

cyc

Data: 2010-06-02 15:17:38
Autor: the_foe
W dniu 2010-06-02 13:57, cyc pisze:
[...]

zapewne kibla szukal...

--
the_foe

Data: 2010-06-02 15:06:32
Autor: awe
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
To pewnie on krzyczal Jezu jezu:-) Poczekajmy na polska analize. Dawanie tego ruskim to tak jakby krecic pornola
awe

Data: 2010-06-02 15:18:34
Autor: the_foe
W dniu 2010-06-02 15:06, awe pisze:
Błasik mógł wejść na chwilę i wyjść.

no i juz za to nalezy mu sie posmiertna degradacja.

--
the_foe

Data: 2010-06-02 15:36:45
Autor: awe

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:hu5ln9$jmt$3news.dialog.net.pl...
W dniu 2010-06-02 15:06, awe pisze:
Błasik mógł wejść na chwilę i wyjść.

no i juz za to nalezy mu sie posmiertna degradacja.

-- the_foe
do kabiny pilota tu-154 wchodzil kto chcial . youtube " tu-154 istanbul"
awe

Czy Błasik siedział w kabinie?