Czy Bóg potrzebuje pałaców?

Data: 2011-05-29 12:46:27
Autor: Leprechuan
Czy Bóg potrzebuje pałaców?
Jeżdżąc po Polsce widuję plebanie jak pałace, koscioły kapiące złotem, katabasów z serdelkowymi paluszkami i beczkowatymi brzuszkami, rozbiającymi się najnowszymi samochodami. Kłujące w oczy bogactwo w kraju głodnych dzieci, kraju gdzie partie polityczne otrzymują miliony dotacji. W kraju w którym buduje się kolejne plebanie i kościoły? Rosnie kasta sukienkowych bogaczy, która w życiu nie splamiła się żadną pracą! Czy bóg/Bóg mówiąc: idzcie i nauczajcie akurat to miał na mysli?

BomBel

Data: 2011-05-29 13:07:43
Autor: abc
Czy Bóg potrzebuje pałaców?
Bogu należy ofiarować to, co mamy najlepsze.  Wbrew opinii Judasza
Iskarioty, którego cytuje Ewangelia według św. Jana:

"Maria zaś wzięła funt szlachetnego i drogocennego olejku nardowego i
namaściła Jezusowi nogi, a włosami swymi je otarła. A dom napełnił się wonią
olejku.

Na to rzekł Judasz Iskariota, jeden z uczniów Jego, ten, który miał Go
wydać: Czemu to nie sprzedano tego olejku za trzysta denarów i nie rozdano
ich ubogim?

Powiedział zaś to nie dlatego, jakoby dbał o biednych, ale ponieważ był
złodziejem, i mając trzos wykradał to, co składano. Na to Jezus powiedział:
Zostaw ją! Przechowała to, aby /Mnie namaścić/ na dzień mojego pogrzebu. Bo
ubogich zawsze macie u siebie, ale Mnie nie zawsze macie." (Jn 12:3-8)

Data: 2011-05-29 13:27:10
Autor: pulsar
Czy Bóg potrzebuje pałaców?
abc pisze:
Bogu należy ofiarować to, co mamy najlepsze.  Wbrew opinii Judasza
Iskarioty, którego cytuje Ewangelia według św. Jana:

Jesteś jednym z tych, co utrzymuje się z religii,
czyli koncepcji, domysłów i wymysłów na temat Boga?
Jeśli tak, to marnie z tobą. Jeśli nie, to opanuj
się, uszanuj boskie incognito i nie bluźnij, nie
zaśmiecaj ludziom umysłów...

pulsar

Data: 2011-05-29 05:32:57
Autor: Antenka
Czy Bóg potrzebuje pałaców?
On 29 Maj, 13:27, pulsar <galakt...@space.eu> wrote:
abc pisze:

> [...]

Jeśli tak, to marnie z tobą. Jeśli nie, to opanuj
się, uszanuj boskie incognito i nie bluźnij, nie

ABECadło dobrze napisał! A ty, demonie idź precz, bo pod pretekstem
rozdawnictwa ubogim, macie Boga za nic! On i tylko On jest godzien
najpiękniejszych "pałaców", które i tak są marnością wobec Jego
majestatu i niczym, bo nieudolną, ludzką ręką uczynione. Amen.

Antenka

Data: 2011-05-29 14:48:11
Autor: Polok_Prawdziwy
Czy Bóg potrzebuje pałaców?
Antenka wrote:

[...]

Ato som sem ten bug pałacuw pobudować niepotrafi...?

- tojakiś DUPIATY ten bug jest...!!!

Niedość, ze BIDNY I UBOGI tojesce CIMNIOK STRASLIWY, bona budowaniu siem nierozeznaje...!!!

PS - pozatem mozemie ten bug wkukaracem łodspodku wycmokać, ajak chcecie świontynie swojim pojebanym wyłobrażeniom stawiać, tonie zmojich dutkuw...!!!

Data: 2011-05-29 14:49:51
Autor: u2
Czy Bóg potrzebuje pałaców?
W dniu 2011-05-29 14:48, Polok_Prawdziwy pisze:
- tojakiś DUPIATY ten bug jest...!!!

Tak jak twoja koza, kozojebie :)

Data: 2011-05-29 15:05:59
Autor: pulsar
Czy Bóg potrzebuje pałaców?
Antenka pisze:
ABECadło dobrze napisał! A ty, demonie idź precz, bo pod pretekstem
rozdawnictwa ubogim, macie Boga za nic!

Opanuj się...

On i tylko On jest godzien
najpiękniejszych "pałaców", które i tak są marnością wobec Jego
majestatu i niczym, bo nieudolną, ludzką ręką uczynione. Amen.

Co ty bredzisz... ten abc już nieźle zabełtał
ci w głowie...

pulsar

Data: 2011-05-29 16:43:39
Autor: u2
Czy Bóg potrzebuje pałaców?
W dniu 2011-05-29 15:05, pulsar pisze:
Co ty bredzisz... ten abc już nieźle zabełtał
ci w głowie...

pulsar

Nie pulsuj tak, bo ci zylka peknie bydlaku :)

Data: 2011-05-29 14:08:46
Autor: Polok_Prawdziwy
Czy Bóg potrzebuje pałaców?
abc wrote:

Bogu należy ofiarować to, co mamy najlepsze.

Znacysiem bogu, cy wom śMIERDZONCE NIEROBY I ZŁODZIEJE...!?

Data: 2011-05-29 14:12:17
Autor: u2
Czy Bóg potrzebuje pałaców?
W dniu 2011-05-29 14:08, Polok_Prawdziwy pisze:
Znacysiem bogu, cy wom śMIERDZONCE NIEROBY I ZŁODZIEJE...!?

Przeciez ty ladujesz wszystko w swoja koze :)

Data: 2011-05-30 22:32:35
Autor: Krzysiek
Czy Bóg potrzebuje pałaców?
Hallo,

"abc"  schrieb im Newsbeitrag news:4de22901$0$2489$65785112news.neostrada.pl...

[...]

dala funt?? A skad wiedziala ile to jest jeden funt??
Zadziwiajace, jak te "antyczne" teksty znaja miary powstale dopiero grube setki lat pozniej...

Nie napisal Pan, ze kazdy z oddzielna ma dac to, co ma najlepszego, a tylko tyle, ze
"nalezy ofiarowac, to co mamy najlepsze" czyli to, co my wspolnie mamy najlepszego.

Hmmm... a co my mamy najlepszego?? Chyba Prezydenta. I Premiera na dokladke,
tez najlepszy - z tego co MY mamy.

Mozna ich obu dac na ofiare?? Jezeli tak, to.... doradzalbym pospiech, bo jeszcze
sie pogorsza i nie beda sie nadawac, a to byloby doprawdy smutne...

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2011-05-29 13:10:46
Autor: .
Czy Bóg potrzebuje pałaców?
Dnia Sun, 29 May 2011 12:46:27 +0200, Leprechuan napisał(a):

[...]

Trzecia płeć jak mawiał swego czasu A. Kwaśniewski obrosła w piórka i czuje
się nietykalna.Nagromadzonymi majątkami mogliby podzielić się z biednymi
parafianami, a nie budować kolejny kościół dla zaspakojenia swoich ambicji
posiadania.  Dominik

Data: 2011-05-29 13:18:52
Autor: pulsar
Czy Bóg potrzebuje pałaców?
Leprechuan pisze:
Jeżdżąc po Polsce widuję plebanie jak pałace, koscioły kapiące złotem, katabasów z serdelkowymi paluszkami i beczkowatymi brzuszkami, rozbiającymi się najnowszymi samochodami.

Bo to dziwny kraj... gdzie rząd dusz sprawują
oszuści, którzy z miłości do Boga zrobili sobie
źródło utrzymania...

[...]

Bo to dziwny kraj... gdzie nieroby mają
coś, czego boją się politycy, czyli ambony...

Czy bóg/Bóg mówiąc: idzcie i nauczajcie akurat to miał na mysli?

O Bogu, co powiedział czy co miał na myśli,
wszyscy wiemy tyle samo, czyli NIC !!!
Czuję respekt wobec tego boskiego incognito...

pulsar

Data: 2011-05-29 13:24:41
Autor: u2
Czy Bóg potrzebuje pałaców?
W dniu 2011-05-29 12:46, Leprechuan pisze:
[...]

No i zdradziles sie zydowski lewaku. Tfu ! Co za pomiot na tej psp :)

Data: 2011-05-29 14:12:48
Autor: Polok_Prawdziwy
Czy Bóg potrzebuje pałaców?
Leprechuan wrote:

Jeżdżąc po Polsce widuję plebanie jak pałace, koscioły kapiące złotem,
katabasów z serdelkowymi paluszkami i beczkowatymi brzuszkami,
rozbiającymi się najnowszymi samochodami.

Dockejmy ino, az MOHERY powymierajom, to myślemze, jak prendko siem te WYPASIONE ZŁODZIEJE WATYKOńCKIE wzbogaciły, tojesce prendzej tracić bedom...

A sceńśliwe bedom, jeśli zżywotem ujdom...

Data: 2011-05-29 10:05:15
Autor: Hans Kloss
Czy Bóg potrzebuje pałaców?
On 29 Maj, 14:12, Polok_Prawdziwy <Baca_Nowoce...@patryjot.eu> wrote:

Dockejmy ino, az MOHERY powymierajom,

 Mohery mają durniu najmarniej po trójce dzieci, a wy jasnogrodzkie
palanty pedalicie się, skrobiecie swoje baby albo posuwacie owce.
Zgadnij bucu kto w takim razie powymiera? ;)
J-23

Data: 2011-05-29 19:14:48
Autor: pluton
Czy Bóg potrzebuje pałaców?
 Mohery mają durniu najmarniej po trójce dzieci, a wy jasnogrodzkie
palanty pedalicie się, skrobiecie swoje baby albo posuwacie owce.
Zgadnij bucu kto w takim razie powymiera? ;)
J-23

Moher, bo bedzie musial zapier** na zrzutki dla pastucha moheru
i na emerytury dla jasnogrodzkich palantow.

Nullification

Data: 2011-05-29 19:18:31
Autor: u2
Czy Bóg potrzebuje pałaców?
W dniu 2011-05-29 19:14, pluton pisze:
Moher, bo bedzie musial zapier** na zrzutki dla pastucha moheru
i na emerytury dla jasnogrodzkich palantow.

Ty zdechniesz jak kazdy bydlak, a moher przezyje :)

Data: 2011-05-29 13:48:21
Autor: Antenka
Czy Bóg potrzebuje pałaców?
On 29 Maj, 19:18, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-05-29 19:14, pluton pisze:

> Moher, bo bedzie musial zapier** na zrzutki dla pastucha moheru
> i na emerytury dla jasnogrodzkich palantow.

Ty zdechniesz jak kazdy bydlak, a moher przezyje :)<

Otóż to! :-)) Jak mawia łojciec dyrektor : Informacja-Formacja-
Edukacja! O! :D Czy coś w tym duchu ;-). Baca_fałszywy nie przyjmuje
do wiadomości, że już rosną miliony małych moherowych berecików
hihihi  :-o

Antenka

Data: 2011-05-29 19:27:46
Autor: pluton
Czy Bóg potrzebuje pałaców?
> Moher, bo bedzie musial zapier** na zrzutki dla pastucha moheru
> i na emerytury dla jasnogrodzkich palantow.

Ty zdechniesz jak kazdy bydlak, a moher przezyje :)

A za co przezyje ?

Nullification

Data: 2011-05-29 19:30:14
Autor: u2
Czy Bóg potrzebuje pałaców?
W dniu 2011-05-29 19:27, pluton pisze:
Ty zdechniesz jak kazdy bydlak, a moher przezyje :)
A za co przezyje ?

Za niewinnosc.

Data: 2011-05-29 19:39:02
Autor: pluton
Czy Bóg potrzebuje pałaców?
> A za co przezyje ?

Za niewinnosc.

No to niech zyja dlugo i szczesliwie.

Nullification

Data: 2011-05-29 20:21:01
Autor: Polok_Prawdziwy
Czy Bóg potrzebuje pałaców?
Hans Kloss wrote:

[...]

Ty...?

- tobym i wieżył, bopseca skurki nafiucie nimos GNOJNIKU....

Data: 2011-05-29 13:12:24
Autor: Hans Kloss
Czy Bóg potrzebuje pałaców?
On 29 Maj, 20:21, Polok_Prawdziwy <Baca_Nowoce...@patryjot.eu> wrote:

- tobym i wieżył, bopseca
To są tylko i wyłącznie rojenia twojego pojebanego umysłu, cepeliowski
gównozjadzie
J-23

Data: 2011-05-29 22:39:34
Autor: Polok_Prawdziwy
Czy Bóg potrzebuje pałaców?
Hans Kloss wrote:

On 29 Maj, 20:21, Polok_Prawdziwy <Baca_Nowoce...@patryjot.eu> wrote:

- tobym i wieżył, bopseca
To są tylko i wyłącznie rojenia twojego pojebanego umysłu, cepeliowski
gównozjadzie

Ajakciesiem pytołem, cy skurki nafiucie nimos, tomi niezapsecołeś KACYŁODCHODZIE....!

Data: 2011-05-29 13:49:10
Autor: Hans Kloss
Czy Bóg potrzebuje pałaców?
On 29 Maj, 22:39, Polok_Prawdziwy <Baca_Nowoce...@patryjot.eu> wrote:

Ajakciesiem pytołem,
Bo ja mam obowiązek odpowiadać na pytania każdego debila, LOL
J-23

Data: 2011-05-29 23:14:36
Autor: Polok_Prawdziwy
Czy Bóg potrzebuje pałaców?
Hans Kloss wrote:

On 29 Maj, 22:39, Polok_Prawdziwy <Baca_Nowoce...@patryjot.eu> wrote:

Ajakciesiem pytołem,
Bo ja mam obowiązek odpowiadać na pytania każdego debila, LOL

Nowłaśnie, KACAPSKOŁONUCO...!!!

Data: 2011-05-30 18:40:47
Autor: u2
Czy Bóg potrzebuje pałaców?
W dniu 2011-05-30 18:40, Grzegorz Z. pisze:
Policja! Na ziemię!

Źle zgrzesiu, komandosi krzyczą : Policjaaaa ! Na glebę !!! :)

Data: 2011-05-30 18:51:02
Autor: Grzegorz Z.
Czy Bóg potrzebuje pałaców?
u2 napisał:

W dniu 2011-05-30 18:40, Grzegorz Z. pisze:
Policja! Na ziemię!

Źle zgrzesiu, komandosi krzyczą : Policjaaaa ! Na glebę !!! :)

Nie, nie, twoi Ojcowie Założyciele to krzyczeli raczej:

"Milicja! Otwierać!"

Data: 2011-05-30 18:54:08
Autor: u2
Czy Bóg potrzebuje pałaców?
W dniu 2011-05-30 18:51, Grzegorz Z. pisze:
u2 napisał:

[...]

Znowu źle zgrzesiu, mylycja nie potrzebowała krzyczeć. :)

Data: 2011-05-30 20:38:55
Autor: Grzegorz Z.
Czy Bóg potrzebuje pałaców?

u2 napisał:

[...]

No tak. Mylycja wystarczyło że grzecznie pukała. Raz.

Data: 2011-05-30 20:40:39
Autor: u2
Czy Bóg potrzebuje pałaców?
W dniu 2011-05-30 20:38, Grzegorz Z. pisze:
Znowu źle zgrzesiu, mylycja nie potrzebowała krzyczeć. :)
No tak. Mylycja wystarczyło że grzecznie pukała. Raz.

Wystarczyło kulturalne : Obywatelu, pozwólcie :)

Data: 2011-05-29 14:24:15
Autor: u2
Czy Bóg potrzebuje pałaców?
W dniu 2011-05-29 14:12, Polok_Prawdziwy pisze:
A sceńśliwe bedom, jeśli zżywotem ujdom..

Tak jak twoje kozy, kozojebie ? :)

Data: 2011-05-29 17:36:11
Autor: Skalpel
Czy Bóg potrzebuje pałaców?

Użytkownik "Leprechuan" <brudy@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4de2241f$0$2503$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zydowski Bog potrzebuje - wiesz jacy oni sa interesowni.

Data: 2011-05-29 17:40:53
Autor: u2
Czy Bóg potrzebuje pałaców?
W dniu 2011-05-29 17:36, Skalpel pisze:
Czy bóg/Bóg mówiąc: idzcie i nauczajcie akurat to miał na mysli?

BomBel

Zydowski Bog potrzebuje - wiesz jacy oni sa interesowni.

Ale bombel to lewicujacy zydek, czyli to on jest potrzebujacy i musi sie
posilic krwia gojow :)

Data: 2011-05-30 05:10:22
Autor: cirrus
Czy Bóg potrzebuje pałaców?
[...]