Czy Centra Futura faktycznie lepsza niż Bosch Silver?

Data: 2009-03-05 07:58:16
Autor: ginger
Czy Centra Futura faktycznie lepsza niż Bosch Silver?

Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości news:gon4ab$qqb$1nemesis.news.neostrada.pl...

Chociaż Centra daje 3 lata gwarancji, a Bosch tylko 2, to mam jednak

gwarancja w akumulatorach jest fikcją...

Data: 2009-03-05 09:07:36
Autor: JKK

Użytkownik "ginger" <ginger423@yahoo.com> napisał w wiadomości news:49af7809$0$29445$f69f905mamut2.aster.pl...

Chociaż Centra daje 3 lata gwarancji, a Bosch tylko 2, to mam jednak

gwarancja w akumulatorach jest fikcją...

Masz jakieś osobiste doswiadczenia ?

Ja mam takie, że jak po ~2 latach Centra Futura padła
(nie jest to dobry znak, ale ...)
to wymienili ją na nową.
Kupiona w lokalnej hurtowni,
na czas reklamacji dostałem akumulator zastępczy.

Pzdr

JKK

Data: 2009-03-05 09:23:06
Autor: Agent

Użytkownik "JKK" <j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm> napisał w wiadomości news:goo188$nr6$1news.wp.pl...

[...]

A montowałeś w warszacie elektrycznym i miałes na to piecżątkę czy po prostu zaniosłeś do sklepu i powiedziałeś ze nie działa?

Data: 2009-03-05 09:49:26
Autor: JKK

Użytkownik "Agent" <wprzyjemski@onet.ue> napisał w wiadomości news:goo25e$pmr$1news.onet.pl...

[...]

Zakup, sprawdzenie prądu ładowania, montaż, demontaże, etc.
- wszystko w jednym miejscu.
Cena też była OK - niższa niż w Makro czy Selgros np.

Pzdr

JKK

Data: 2009-03-05 12:25:53
Autor: Agent

Użytkownik "JKK" <j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm> napisał w wiadomości news:goo3mn$p98$1news.wp.pl...

[...]

No właśnie. Tylko tak można reklamowac aku na gwarancji. Inaczej jest się spławionym

Czy Centra Futura faktycznie lepsza niż Bosch Silver?