Czy Centra Futura faktycznie lepsza niż Bosch Silver?

Data: 2009-03-05 19:51:52
Autor: rv
Czy Centra Futura faktycznie lepsza niż Bosch Silver?
Centra futura:
8 lat (ale jezdzony glownie po autostradzie),
na mrozie -15 -20 w wieku 7 lat bez problemu odpalał
auto po kilku dniach bezruchu;

Bosch - mam juz rok...cienko widze jego przyszłość,
na mrozie strasznie sie meczy zeby odpalic benzyniaka,
był tanszy to sie skusiłem i teraz żałuję

Czy Centra Futura faktycznie lepsza niż Bosch Silver?