Czy Centra Futura faktycznie lepsza niż Bosch Silver?

Data: 2009-03-05 19:41:34
Autor: Seba
Czy Centra Futura faktycznie lepsza niż Bosch Silver?
ze akumulator Centry moze byc lepszy niz
Bosch Silver

Ja mialem Boscha w wersji Silver w Escorcie MK VII - i nie bylem z niego zadowolony. Nie wiem czy trafilem na felerny egzemplarz (chociaz akumulator byl 'swiezo' wyprodukowany, kupiony w firmie specjalizujacej sie w obrocie akumulatorami, auto bylo w pelni sprawne, ekslploatowany byl poprawnie), ale bodajze po 2 - 3 latach eksploatacji wykazywal juz oznaki zmecznenia. A to jednak lekko slaby wynik biorac pod uwage jego (owczesna - nie wiem jak teraz) cene/przedstawiane parametry.

Sebastian S.

Data: 2009-03-06 00:22:09
Autor: Chris
Dnia Thu, 5 Mar 2009 19:41:34 +0000 (UTC), Seba napisał(a):

Ja mialem Boscha w wersji Silver w Escorcie MK VII - i nie bylem z niego zadowolony.

Ja miałem akumulatory Boscha już w dwóch samochodach (nie jestem pewien,
czy w pierwszym też był Silver, bo kupiłem go ok. 1995 roku) i w
zasadzie nie miałem powodów do narzekania, spokojnie oba wytrzymały po
jakieś 5 lat. Z drugiej strony, 5 lat to jest tylko połowa z tego co
wytrzymał akumulator (chyba Varta) w Golfie mojego Ojca.
Po jakichś 5 latach wydawało się że padł, ale po uzupełnieniu poziomu
elektrolitu pociągnął jeszcze następne 5 lat.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Czy Centra Futura faktycznie lepsza niż Bosch Silver?