Czy Chieftec 350W pociągnie nowego sprzęta?

Data: 2009-09-23 21:22:47
Autor: =Marcos=
Czy Chieftec 350W pociągnie nowego sprzęta?
Zmieniam sprzęt. Padło na taki mniej więcej zestaw:

Phenom X2 550
2GB DDR3 (pojedyncza sztuka)
Geforce 9600 GSO (ponoć max. 85W)
2x HDD 7200
1x nagrywarka
do 2 urządzeń USB w użyciu (aparat, pendrive, sporadycznie HDD)

Brak dodatkowych wentylatorów i innych gadżetów.
Starczy Chieftec 350W? Model GPS-350EB-101A.
Raczej na większe zmiany w przyszłości się nie zanosi (nie będzie tam nigdy więcej niż 2 HDD ani mocniejsza karta graficzna).
Jakiś kalkulator mocy powiada, że nawet 250W styknie. Czyli 350W OK?
Bonusowe pytanie: mój aktualny zasilacz Modecom 300W ma 13A na +12V i 0,8A na -12V. Ten Chieftec ma 25A na +12V i 0,5A na -12V. Czy to -12V ma znaczenie? Tzn. fakt, że jest niższy amperaż?

Z góry dzięki za podpowiedzi.

--
Marcos
[Marek Ślusarczyk]

Data: 2009-09-23 21:20:24
Autor: Gamariel
Czy Chieftec 350W pociągnie nowego sprzęta?
Spokojnie, masz mocnieszy sprzet i smiga wszystko, fakt ze mam mniejszy zapas mocy na zasilaczu niz Ty. Jak dla mnie spokojnie wystarczy.

Data: 2009-09-23 21:20:53
Autor: Gamariel

Użytkownik "Gamariel" <gamariel@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h9dsdr$a6f$1news.onet.pl...
Spokojnie, masz mocnieszy sprzet i smiga wszystko, fakt ze mam mniejszy zapas mocy na zasilaczu niz Ty. Jak dla mnie spokojnie wystarczy.

Mam mocnieszy sprzet mialo byc.... literoweczka :)

Czy Chieftec 350W pociągnie nowego sprzęta?