Czy Chiny już się "domyśliły" po co USA "wolny Internet"? :-)

Data: 2010-01-24 14:27:36
Autor: Andrzej Adam Filip
Czy Chiny już się "domyśliły" po co USA "wolny Internet"? :-)
http://www.reuters.com/article/idUSTRE60N0V320100124
<cytat>
  China paper slams U.S. for cyber role in Iran unrest
  Lucy Hornby ; BEIJING ; Sun Jan 24, 2010 7:28am EST
  BEIJING (Reuters) - China's Communist Party mouthpiece on Sunday
  accused the United States of mounting a cyber army and a "hacker
  brigade," and of exploiting social media like Twitter or Youtube to
  foment unrest in Iran.
</cytat>
--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Nie znając natury konia, nie idź za nim z tyłu.

Data: 2010-01-24 20:00:28
Autor: Jakub A. Krzewicki
Czy Chiny już się "domy¶liły" po co USA "wolny Internet"? :-)
niedziela, 24 stycznia 2010 14:27. carbon entity 'Andrzej Adam Filip'
<anfi@xl.wp.pl> contaminated pl.soc.polityka with the following letter:

[...]

Z tym, że Iran cenzuruje nie tylko pion polityczno-propagandowy, ale także
(a może przede wszystkim) sekcję apolityczn±, rozrywkow± Internetu i w
ogóle zachodni± rozrywkę i wszystko, co przypomina ten styl bycia. A taka
cenzura jest bardzo nie fair wobec obywateli. --

Data: 2010-01-24 20:13:27
Autor: Andrzej Adam Filip
"Jakub A. Krzewicki" <ebredel@poczta.onet.pl> pisze:
[...]

Z tym, ĹĽe Iran cenzuruje nie tylko pion polityczno-propagandowy, ale takĹĽe
(a moĹĽe przede wszystkim) sekcjÄ™ apolitycznÄ…, rozrywkowÄ… Internetu i w
ogĂłle zachodniÄ… rozrywkÄ™ i wszystko, co przypomina ten styl bycia. A taka
cenzura jest bardzo nie fair wobec obywateli.

Po prostu jak czytam o "kolejnym protestach" zorganizowanych w
Wenezueli i Iranie za pośrednictwem Facebooka i Twittera (firm z USA)
to przestaje myśleć że to tylko nachalna reklama tychże a zaczynam
podejrzewać bezwstydną głupotę "kogoś innego" :-)

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Raz zdobytej władzy nie oddamy nigdy!

Data: 2010-01-25 00:22:00
Autor: boukun

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:cvyjakasz7-A1Osaundra.huge.strangled.net...
[...]

-- Andrzej Adam Filip

A propo Facebooka, zarejestrowałem tam się fikcyjnie, bo ktoś tu podrzucił (chyba Sharon jakiś link na scp), a tam mi wyskakuje, że mogę znać Krzewickiego i kilku innych znajomych? Skąd oni tacy mądrzy?

boukun

Data: 2010-01-25 00:44:59
Autor: Jakub A. Krzewicki
Czy Chiny już się "domy¶liły" po co USA "wolny Internet"? :-)
poniedziałek, 25 stycznia 2010 00:22. carbon entity 'boukun'
<boukun@neostrada.pl> contaminated pl.soc.polityka with the following
letter:

A propo Facebooka, zarejestrowałem tam się fikcyjnie, bo kto¶ tu podrzucił
(chyba Sharon jaki¶ link na scp), a tam mi wyskakuje, że mogę znać
Krzewickiego i kilku innych znajomych? Sk±d oni tacy m±drzy?

boukun

Google Analytics, panie prawda...

Data: 2010-01-24 20:27:11
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Jakub A. Krzewicki" <ebredel@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

ogóle zachodni± rozrywkę i wszystko, co przypomina ten styl bycia. A taka
cenzura jest bardzo nie fair wobec obywateli.

-- tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai

   Slusznie, w ogole zachodnia rozrywka i wszystko, co przypomina
   ten styl bycia budzi moj niklamany zachwyt. Z Toba tez jest
   podobnie polski buddysto?

   AR

Data: 2010-01-24 21:29:17
Autor: Jakub A. Krzewicki
Czy Chiny już się "domy¶liły" po co USA "wolny Internet"? :-)
niedziela, 24 stycznia 2010 20:27. carbon entity 'Wlodzimierz Zabotynski'
<a_rem@poczta.onet.pl> contaminated pl.soc.polityka with the following
letter:

   Slusznie, w ogole zachodnia rozrywka i wszystko, co przypomina
   ten styl bycia budzi moj niklamany zachwyt. Z Toba tez jest
   podobnie polski buddysto?

We mnie nie budzi to żadnego zachwytu, ale nie uważam tej rozrywki i
zwi±zanych z ni± parafernaliów typu Coca-Cola, minispódniczka czy sex-czat
za sprawę polityczn± w przeciwieństwie do Irańczyków. Islam w polityzacji
życia codziennego ludzi ¶wieckich zaszedł naprawdę za daleko.

Data: 2010-01-24 21:40:03
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

> [...]

życia codziennego ludzi ¶wieckich zaszedł naprawdę za daleko.

-- tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai

   To prawda: za daleko!

   AR

Data: 2010-01-24 23:28:09
Autor: Jakub A. Krzewicki
Czy Chiny już się "domy¶liły" po co USA "wolny Internet"? :-)
niedziela, 24 stycznia 2010 21:40. carbon entity 'Wlodzimierz Zabotynski'
[...]

Zauważ, że ani w kulturze zachodniej, ani w naprawdę buddyjskiej bez wpływów
konfucjanizmu (Tybet, Tajlandia, Kambodża, czę¶ciowo ale niezupełnie
Japonia) najbardziej podstawowa rozrywka czyli "ero-zrywka" spraw±
polityczn± nie jest. A własnie w kulturze islamu i czę¶ciowo granicz±cych z
islamem Chin i Rosji tym większe nakłada się na rozrywkę restrykcje, im
bliżej jest do seksualno¶ci zwłaszcza kobiecej, tudzież do alkoholu i
magii. Wiadomo, że te rzeczy to nie jest szczyt szczę¶cia czy jasno¶ci
umysłu, ale fobia przed przyjemno¶ci± jest znacznie gorszym i trudniejszym
do opanowania zakłóceniem tego stanu niż sama przyjemno¶ć. Nie mówi±c o
tym, ile takie fobie i zamknięcie powoduj± cierpień i nieszczę¶ć.
Chrze¶cijanie i buddy¶ci to w pewnym momencie rozwoju swoich doktryn
zrozumieli, muzułmanie i post-komuni¶ci jako¶ do dzi¶ nie potrafi± się z
tym uporać.

Czy Chiny już się "domyśliły" po co USA "wolny Internet"? :-)