Czy Chodorkowski został skazany drugi raz za to samo?

Data: 2010-12-28 12:04:06
Autor: Piotrek
Czy Chodorkowski został skazany drugi raz za to samo?
Pytanie do bardziej zorientowanych ode mnie: czy Chodorkowski trafi teraz do paki dokładnie za to samo, za co właśnie kończy odsiadywać pierwszy wyrok? Jeśli nie, to czym się różnią bieżące zarzuty od tych sprzed 7 lat?

Data: 2010-12-28 12:58:02
Autor: mvoicem
(28.12.2010 12:04), Piotrek wrote:
[...]

Tym że kara za pierwsze zarzuty była niewystarczająca i trzeba ją było
przedłużyć.

No elementarne Watsonie :).

p. m.

Czy Chodorkowski został skazany drugi raz za to samo?