Czy Chrystus chciał Bazyliki w Licheniu?

Data: 2009-04-13 20:47:49
Autor: boukun
Czy Chrystus chciał Bazyliki w Licheniu?
Wczoraj napisałem wątek, "Czy Chrystus chciał Bazyliki w Watykanie", a w nim jeden z komentarzy dotyczący budowanych kościołów w Polsce, w tym Bazyliki w Licheniu, podsumowujący moje przemyslenia:

"Wracając do tematu, gdyby kościół, Papież JPII nie wspierali i nie
współpracowali z reżimem władzy, miliony Polaków mogłoby się swobodnie rozwijać,
zamiast kościołów, mielibyśmy piękne szpitale, szkoły, teatry, kina, autostrady
itd. Miejsca pracy, godziwie wynagradzane, a co robi faryzeusz Glemp, obwinia
naród za stan jego moralności i każe się jeszcze bardziej sprężać i poprawiać w
posłuszeństwie wobec reżimu władzy, tudzież kościoła."

Jakże przezorne wydają się być te moje wczorajsze przemyślenia w obliczu tragedii, która nastąpiła nadeszłej nocy. Gdyby zamiast zbierać od ubogich ludzi ofiary na budowy świątyni w Liocheniu, ludzie mieli stworzone warunki godziwej pracy, mieliby także komfortowe warunki mieszkania i nie musieli gnieździć się w kontenerach socjalnych. A co dzisiaj miał do powiedzenia arcybiskup archidiecezji Andrzej Dzięga? Wezwał Polaków, żeby wsparli ofiary pożaru w Kamieniu Pomorskim modlitwą i kościół będzie urządzął zbiórkę na pomoc pogorzelcom. Pojechał też na pogorzelisko, gdzie zachęcał zgromadzonych, aby nie tylko obserwowali skutki tragedii, ale żeby wsparli ofiary modlitwą, a tych, co przeżyli - konkretną pomocą, gdyż potracili zdrowie i mienie. metropolita szczeciński był także w prosektorium i modlił się przy ciałach ofiar pożaru.

Modlitwa ma być lekarstwem na wszystko. A nie lepiej sprzedać świątynię w Licheniu i za to pobudować ludziom solidne mieszkania? Ileż to mieszkań i miejsc pracy by z tego tytułu było dla ludzi.

boukun

Data: 2009-04-13 21:06:17
Autor: abc
Chrystus chciał Bazyliki w Licheniu
"Maria zaś wzięła funt szlachetnego i drogocennego olejku nardowego i
namaściła Jezusowi nogi, a włosami swymi je otarła. A dom napełnił się wonią
olejku.

Na to rzekł Judasz Iskariota, jeden z uczniów Jego, ten, który miał Go
wydać: Czemu to nie sprzedano tego olejku za trzysta denarów i nie rozdano
ich ubogim?

Powiedział zaś to nie dlatego, jakoby dbał o biednych, ale ponieważ był
złodziejem, i mając trzos wykradał to, co składano. Na to Jezus powiedział:
Zostaw ją! Przechowała to, aby /Mnie namaścić/ na dzień mojego pogrzebu. Bo
ubogich zawsze macie u siebie, ale Mnie nie zawsze macie." (Jn 12:3-8)

Data: 2009-04-13 21:17:05
Autor: boukun

Użytkownik "abc" <oppa12@wp.pl> napisał w wiadomości news:gs02in$8hr$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

To Jezus wiedząc to, trzymał złodzieja przy sobie? Czy ten przypis mam tak rozumieć, że Kościół się bogaci kosztem ubogich ludzi, bo jutro ma umrzeć? Ubogich mamy zawsze u siebie, bo kościół tak chce, ale nie zawsze tak musi być. Choćby nie wiem jak się kler sprężał, nie jest w stanie znaleźć w bibli na wszystko odpowiedź.

boukun

Data: 2009-04-13 21:22:10
Autor: Piotr
Dnia Mon, 13 Apr 2009 21:17:05 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Narazie tego w ogóle nie możesz zrozumieć, bokun. I nie o intelekt tu
chodzi, tylko o zamknietą, własciwie zapamiętałą duszę.
Ale, jak przestaniesz chlać, to kto wie, kto wie...
pz
Piotr

Data: 2009-04-13 21:24:09
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:19k7z34vziawb$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

To ty Piotruś z radnego stałeś się klechą? Po ilu kielichach?

boukun

Data: 2009-04-13 21:29:11
Autor: abc
Chrystus chciał Bazyliki w Licheniu
To Jezus wiedząc to, trzymał złodzieja przy sobie?

Nie ma w tym nic zaskakującego. Pan Jezus nauczał:

"Słyszeliście, że powiedziano: Oko za oko i ząb za ząb! A Ja wam powiadam:
Nie stawiajcie oporu złemu. Lecz jeśli cię kto uderzy w prawy policzek,
nadstaw mu i drugi! Temu, kto chce prawować się z tobą i wziąć twoją szatę,
odstąp i płaszcz!" (Mt 5:38-40)

Data: 2009-04-13 21:40:10
Autor: boukun

Użytkownik "abc" <oppa12@wp.pl> napisał w wiadomości news:gs04bh$f8m$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Ma się nijak do powyższego.
Mimo to, tak jak mówię, kościół nawołuje do posłuszeństwa wobec władzy, upadla człowieka, a modlitwa ma być ukojeniam na wszystko. Kościół z wyrachowaniem służy władzy, a na tamtym świecie wszyscy będą traktowani równo. Z drugiej strony prymas  Glemp wzywa naród polski, bo zwalczał on w sobie zło. Nastawiając policzki raz lewy, raz prawy, nie odwołując się do sądów jeśli system nas niszczy, mamy w ten sposób przystępować do odrodzenia i stawania się coraz lepszymi, bo do tego potrzebny jest wysiłek, sic! Faryzeusze i lucyfery!

boukun

Data: 2009-04-13 21:47:26
Autor: abc
Chrystus chciał Bazyliki w Licheniu
Mimo to, tak jak mówię, kościół nawołuje do posłuszeństwa wobec władzy,
W państwie bezbożnym Kościół jest prześladowany z natury rzeczy. Państwo ateistyczne jest antykatolickie i służy diabłu, niezależnie od tego jak zwie się partia aktualnie posiadająca "władzę".

Data: 2009-04-13 21:56:24
Autor: boukun

Użytkownik "abc" <oppa12@wp.pl> napisał w wiadomości news:gs05dq$gj1$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Ale największym diabłem jest sam kościół. Kościół to zło, a ludzkość to dobro, od samego poczęcia. Tu nie ma wątpliwości, kto jest złym, a kto dobrym. Ci co czynią krzywdę maluczkim i nawołują do cierpień i posłuszeństwa wobec reżimu władzy, są złem, a krzywdzeni i cierpiący są dobrem. Biedny zawsze będzie dobrem, a bogaty złem. Bo bogactwo (te potężne jak kościoła np.) się bierze przeważnie z ucisku i wyzysku biednych.

boukun

Data: 2009-04-13 22:04:44
Autor: abc
Chrystus chciał Bazyliki w Licheniu
Wygląda na to, że wszystko ci się pomieszało.

Data: 2009-04-14 09:21:00
Autor: Vic
boukun wrote:
Czy ten przypis mam tak rozumieć, że Kościół się bogaci kosztem ubogich ludzi, bo jutro ma umrzeć?

Ha, ha, ha! Boukun, poczucia humoru nie mozna ci odmowic :)

 Choćby nie wiem jak się kler sprężał, nie jest w
stanie znaleźć w bibli na wszystko odpowiedź.

Tak na dobra sprawe, trudno byloby znalezc w Nowym Testamencie cokolwiek, co sankcjonowaloby forme, strukture i sposob funkcjonowania instytucjonalnego Kosciola (rzymsko-katolickiego).

Forma, w jakiej istnieje i funkcjonuje Kosciol instytucjonalny nie ma praktycznie zadnego umocowania w NT. To tylko TRADYCJA, Boukunie...

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-13 21:25:39
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1xf6d7blt7cux.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Całkiem jak ksiądz, jak nie może znaleźć odpowiedzi, to każe się modlić.

boukun

Data: 2009-04-13 21:28:09
Autor: Piotr
Dnia Mon, 13 Apr 2009 21:25:39 +0200, boukun napisał(a):

Całkiem jak ksiądz, jak nie może znaleźć odpowiedzi, to każe się modlić.

Ależ to było podsumowanie, taka wola końcowa, he, he...
Odpowiedź dostałeś, rzetelną.
pz
Piotr

Data: 2009-04-13 21:31:40
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1rjxu7kwahvc9.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

To pogadajmy. Czy Chrystus był egoistą i samolubem, który stawiał siebie wyżej jak masy ubogich?

boukun

Data: 2009-04-13 21:38:42
Autor: abc
Chrystus chciał Bazyliki w Licheniu
To pogadajmy. Czy Chrystus był egoistą i samolubem, który stawiał siebie
wyżej jak masy ubogich?

Jezus Chrystus to przecież Bóg i chce, aby Go czczono, a nie poklepywano Go
po ramieniu i przybijano Mu piątala:

"Kto nie czci Syna, ten nie czci Ojca, który go posłał.' J 5:23

Nierówność jest składnikiem każdej doskonałości, a hierarchia musi istnieć
zawsze i wszędzie. Chrystus ustanowił Piotra pierwszym spośród Apostołów i
dał mu moc zawiązywania i rozwiązywania:

"A Ja ci też powiadam, żeś ty jest Piotr; a na tej opoce zbuduję kościół
mój, a bramy piekielne nie przemogą go:

I tobie dam klucze królestwa niebieskiego; a cokolwiek zwiążesz na ziemi,
będzie związane i w niebiesiech; a cokolwiek rozwiążesz na ziemi, będzie
rozwiązane i w niebiesiech." (Mat.16:18-19)

Data: 2009-04-13 21:45:04
Autor: boukun

Użytkownik "abc" <oppa12@wp.pl> napisał w wiadomości news:gs04tc$fvg$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Jam jest stwórcą

Mężczyzna, który spłodził dziecko, jest stwórcą. Kobieta, którą
stwórca wybrał sobie na matkę swoich dzieci, jest tylko pożywką. Jako
stwórca, mężczyzna ma większe prawo decydować o swoim poczętym
stworzeniu, a na pożywkę może wybrać sobie dowolną kobietę.

Dla moich dzieci jam jest Bogiem, a dla mnie Bogiem jest mój ojciec. Przypis z 20 marca 2007 roku (boukun) http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4871b82b4f05db26/d8d10f07015e2eb4?hl=pl&lnk=gst&q=jam+jest+stw%C3%B3rc%C4%85#d8d10f07015e2eb4

boukun

Data: 2009-04-13 21:49:41
Autor: abc
Chrystus chciał Bazyliki w Licheniu
Jak pisał św. Augustyn - "Bez woli Boga nawet jeden listek nie spada z drzewa".

Data: 2009-04-13 21:57:21
Autor: boukun

Użytkownik "abc" <oppa12@wp.pl> napisał w wiadomości news:gs05i1$gnu$1nemesis.news.neostrada.pl...
Jak pisał św. Augustyn - "Bez woli Boga nawet jeden listek nie spada z drzewa".

Augustyn tak se pierdolił palcami po stole.

boukun

Data: 2009-04-14 08:33:11
Autor: Piotr
Dnia Mon, 13 Apr 2009 21:57:21 +0200, boukun napisał(a):

Augustyn tak se pierdolił palcami po stole.

Ale to napewno na wasz rozum, kolego bezrobotny oborowy, na utrzymaniu
żony?
Nie, żebym się czepiał bokun, ale facet, który sobie nie potrafi
znaleźć pracy, to obudowa odbytu jakaś, a nie facet.
pz
Piotr

Data: 2009-04-14 09:28:22
Autor: Vic
Piotr wrote:
Nie, żebym się czepiał bokun, ale facet, który sobie nie potrafi
znaleźć pracy, to obudowa odbytu jakaś, a nie facet.

Moze boukunowi wystarczy boski status, ktory przyznal sobie owego pamietnego 20 marca 2007 roku?
(O Boze, 3 tygodnie temu byla druga rocznica, a mysmy nie obchodzili...)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-14 12:08:34
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1g7o2pm4j1ala$.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Mon, 13 Apr 2009 21:57:21 +0200, boukun napisał(a):

Augustyn tak se pierdolił palcami po stole.

Ale to napewno na wasz rozum, kolego bezrobotny oborowy, na utrzymaniu
żony?

Och, jakiś ty katolicki przyjemniaczek.

Nie, żebym się czepiał bokun, ale facet, który sobie nie potrafi
znaleźć pracy, to obudowa odbytu jakaś, a nie facet.
pz
Piotr

Bo wiesz, ja do obory się już nie nadaję..., a za granicę jeszcze nie mogę wyjechać, bo wciąż nie uchylono nałożonego na mnie zakazu opuszczania kraju. Dla takich ludzi jak ja, z moim wykształceniem i intelektem nie ma w Polsce pracy i prędko nie będzie, a to m.in. za sprawą współpracy kleru z reżimem władzy wymierzonej przeciwko polskiemu narodowi.

boukun

Data: 2009-04-14 12:37:06
Autor: Piotr
Dnia Tue, 14 Apr 2009 12:08:34 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Hm, może tu jest problem, bo ja uważam, że z "twoim intelektem" i
wykształceniem, jak najbardziej, obora pasuje, he, he. Ale...
Przecież nie ma musu, nie musi być w oborze, albo rzeźni, znajdź
inną... Bokun, z towim intelektem, to przecież powinien być pryszcz?!
pz
Piotr

Data: 2009-04-14 12:42:43
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:we3h1k76i17e$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

No ja mam teraz ulubione zajęcie, a za chwilę idę do swojego rajskiego ogrodu, robić na swoim. Teraz masz na pierwszą zmianę Piotruś? Co takiego robisz?

boukun

Data: 2009-04-14 12:48:27
Autor: Piotr
Dnia Tue, 14 Apr 2009 12:42:43 +0200, boukun napisał(a):

No ja mam teraz ulubione zajęcie, a za chwilę idę do swojego rajskiego ogrodu, robić na swoim. Teraz masz na pierwszą zmianę Piotruś? Co takiego robisz?

Przecie to nie twoje, tylko żony, więc idziesz robić na cudzym, he,
he, he. W sumie łopata, to łopata, obojętne w oborze czy żonki
ogródku, do roboty bokun!
pz
Piotr

Data: 2009-04-14 12:59:46
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:xi57szac4g5l.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Skjąd u ciebie, pobożnego katolika tyle braku poszanowania do fizycznej pracy? Rodzina Piotrusiu to według Biblii rozłączna instytucja?

boukun

Data: 2009-04-14 13:40:41
Autor: Piotr
Dnia Tue, 14 Apr 2009 12:59:46 +0200, boukun napisał(a):

Skjąd u ciebie, pobożnego katolika tyle braku poszanowania do fizycznej pracy? Rodzina Piotrusiu to według Biblii rozłączna instytucja?

Ty się tak nie zajmuj tym co u mnie, bo ja sie odnoszę, tylko i
wyłącznie, do twoich słów. To ty napisałeś, że jak się żonka nerwnie i
cię wyrzuci, to pódzesz pod most...Wiem, że  nie wszystko chcesz
pamietać, he, he, ale inni pamietają, jak się stroisz naprzemian w
piórka zamożnego niezależnego, to znow w biedaka - brata łatę
bezrobotnych.
Ale, my tu gadu-gadu, a łopata stoi i czeka na rece "pana" bokuna.
pz
Piotr

Data: 2009-04-14 20:26:11
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:kdj6xst54rpa.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Już popracowałem, na swoim. Nie tylko mąż i żona to rodzina, do rodziny należą także wspólne dzieci. Ja napisałem baranie, jak niewiele czasami potrzeba, żeby w Polsce z dnia na dzień stać się bezdomnym. Porządny ojciec nie myśli o tym, żeby robić coś wyłącznie dla siebie, tylko robi wszystko dla rodziny, a przede wszystkim dla swoich potomnych. Kto ci w ogródku kopie, żona? Czy może dzieci? A kto żarówki u ciebie wkręca i gniazdka? Ja robię tylko na swoim, rodzina to jedna komórka, i dopóty jest silna, dopóki jest razem.

boukun

Data: 2009-04-13 21:48:07
Autor: boukun
[...]

Z tego co wiem, to Chrystus nie ustanowił Piotra pierwszym spośród apostołów, wiązał z nim tylko nadzieje, bo był silny jak skała, jak kamień, choć był roztargniony i się szarpał.

boukun

Data: 2009-04-13 21:52:08
Autor: abc

Ustanowił. Polecam: http://watchtower.org.pl/w_obronie_wiary-18.php

Data: 2009-04-13 22:01:34
Autor: boukun

Użytkownik "abc" <oppa12@wp.pl> napisał w wiadomości news:gs05mk$gt0$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Oooo, ja Jehowych nie wpuszczam do domu, ani księdza po kolendzie. Na moją wyspę żaden "misjonarz" nie przypłynie.

boukun

Data: 2009-04-13 22:07:02
Autor: abc
Chrystus chciał Bazyliki w Licheniu
Czas ucieka, wieczność czeka. Jak to ujął Sobór Florencki:

"Nie należy wątpić, że nie tylko wszyscy poganie, ale i wszyscy Żydzi, wszyscy heretycy i schizmatycy, umierający poza Kościołem katolickim pójdą w ogień wieczny, przygotowany dla szatana i aniołów jego, jeżeli nie połączą się z Kościołem katolickim przed swoją śmiercią."

Data: 2009-04-13 22:09:48
Autor: boukun

Użytkownik "abc" <oppa12@wp.pl> napisał w wiadomości news:gs06ih$i5u$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Ooo, ja pierdolę, to już jest całkiem herezja, gorsza od islamu czy talmudu. A co z plemieniem papuasów, do którego żaden katolicki misjonarz nie dotarł i świętego pojęcia nie mają o Josuha.

boukun

Data: 2009-04-13 22:13:59
Autor: abc
[...]

Po to właśnie Kościół prowadzi działalność misyjną.  Zadaniem misjonarzy jest nawracać pogan, a nie dublować Ochojską w jej akcjach charytatywnych.

Data: 2009-04-13 22:19:11
Autor: boukun

Użytkownik "abc" <oppa12@wp.pl> napisał w wiadomości news:gs06vh$imv$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Ale misjonarze nie wszędzie na przestrzeni wieków dotarli i nie wszędzie dotrą. Kończymy na dzisiaj to pierdolenie, bo umrę z głodu. Religia mnie najmniej obchodzi. Jednej Jehowej w drzwiach niedawno zadałem pytanie, a na tamtym świecie to będzie najwięcej starców , bo najwięcej starców zmarło. Tacy to sobie nawet nie popierdolą...

boukun

Data: 2009-04-14 03:01:48
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 13 Apr 2009 22:19:11 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Przypominam Ci boukun że twój rozmówca to przypadek gorszy od jehowca -
lefebrysta.

Ja, były jehowiec ci to mówię :)))))

Data: 2009-04-14 08:01:12
Autor: jadrys
Chrystus chciał Bazyliki w Licheniu
Grzegorz Z. pisze:

Przypominam Ci boukun Ĺźe twĂłj rozmĂłwca to przypadek gorszy od jehowca -
lefebrysta.

Ja, były jehowiec ci to mówię :)))))

A dlaczego jesteś- były?

--
Linuks to system dla myślących uĹźytkownikĂłw..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   RĂłwnieĹź ja

Linux के एक प्रतिभाशाली है

मैं भीी

Data: 2009-04-14 18:47:31
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 14 Apr 2009 08:01:12 +0200, jadrys napisał(a):

Grzegorz Z. pisze:

Przypominam Ci boukun że twój rozmówca to przypadek gorszy od jehowca -
lefebrysta.

Ja, były jehowiec ci to mówię :)))))

A dlaczego jesteś- były?

Młody wtedy byłem.

Niektórzy wszelako nigdy nie dorastają i do us...... śmierci "służą Panu" w
taki czy inny sposób.

Data: 2009-04-14 18:52:55
Autor: jadrys

Grzegorz Z. pisze:

[...]

taki czy inny sposĂłb.

No tak, grzechy młodości.. ;-)

Data: 2009-04-15 08:19:30
Autor: Piotr
Chrystus chciał Bazyliki w Licheniu
Dnia Tue, 14 Apr 2009 18:52:55 +0200, jadrys napisał(a):

No tak, grzechy młodości.. ;-)

"Mistyk wystygł, wynik - cynik..."
pz
Piotr

Data: 2009-04-15 10:06:16
Autor: jadrys
Piotr pisze:
Dnia Tue, 14 Apr 2009 18:52:55 +0200, jadrys napisał(a):

No tak, grzechy młodości.. ;-)

"Mistyk wystygł, wynik - cynik..."
pz
Piotr

E tam, po prostu przejrzał na oczy..

Data: 2009-04-16 11:24:57
Autor: Piotr
Dnia Wed, 15 Apr 2009 10:06:16 +0200, jadrys napisał(a):

E tam, po prostu przejrzał na oczy..

? :-))
Raczej popadł, ze skrajności, w skrajność...
pz
Piotr

Data: 2009-04-14 09:59:29
Autor: Vic
boukun wrote:
 A co z plemieniem papuasów, do którego żaden katolicki
misjonarz nie dotarł i świętego pojęcia nie mają o Josuha.

No coz, papuasi pojda do piekla, bo Sobor Florencki tak zdecydowal :)
Stary, taki Sobor to sie zna! ;)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-14 12:37:44
Autor: boukun

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:gs1gao$e39$1mx1.internetia.pl...
boukun wrote:
[...]

No dobra, nie ma już tu osób kompetentnych, a temat mnie zafascynował. Może ktoś mi odpowie zatem, czy według Biblii ja grzeszę, że nie wpuszczam do domu księdza po kolendzie i z tego tytułu będę się smażył w piekle? Ksiądz Boga nie widział, nie słyszał a do mnie sam Bóg przemówił i powiedział do mnie, że jestem synem Bożym, że ja jestem Bogiem. To chyba nie mogę stanąc przed sądem Chrystusa, kiedy ja sam jestem Bogiem, bo sam mój Bóg tak do mnie przemówił. Nie mogę być sądzony za to, że nie uwierzyłem rzeczom niewidzialnym i nienamacalnym, księdzom, którzy nie mają świadectw istnienia swojego Boga, a uwierzyłem temu, co sam słyszałem od nawiedzonego mnie Boga.

PS. Czy może być w piekle goręcej, niż ci ludzie mieli, co usmażyli się w Kamieniu Pomorskim? Jak długo będą ludzie w piekle przerabiani na popiół? Dlaczego Bóg chrześcijan znęca się nad ludźmi i smaży ich żywcem, tudzież maleńkie dzieci, wszak nic co dzieje się na ziemi, nie dzieje się bez jego woli?

boukun

Data: 2009-04-14 12:41:58
Autor: Piotr
Dnia Tue, 14 Apr 2009 12:37:44 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Ja myślę bokun, że jak pokażesz jakiemukolwiek bożkowi ten twój numer
z plemnikami, idziesz do raju(jakiegokolwiek) w cuglach. Jeżeli by to usłyszał psychiatra, he, he, to też byś poszedł do raju.
pz
Piotr

Data: 2009-04-14 12:50:15
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1mz2silbqtxxp$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

To może z innej beczki Piotrusiu. Skoro ty taki Radio Maryjny jesteś, to odpowiedz w końcu na zadane w tytule wątku pytanie, Czy Chrystus chciał Bazyliki w Licheniu? Nie obchodzi mnie co ludzie chcieli, za namową kościoła, czy Chrystus tego chciał?

boukun

Data: 2009-04-14 12:54:43
Autor: Piotr
Dnia Tue, 14 Apr 2009 12:50:15 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Dostałeś już w tym wątku odpowiedź na to pytanie, bokun. Nie raz.
Napisalem ci również, że mentalnie nie jesteś w stanie zrozumieć sensu
takiej problematyki, więc pewnie nawet tego nie zauważyłeś.
Idź do ogródka kopać...
pz
Piotr

Data: 2009-04-14 13:03:17
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:pv5pk4vxk4nc.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Ja tu nigdzie nie widziałem odpowiedzi na to pytanie, no może poza jedą, VICa:

"42 Bóg przewyższa wszelkie stworzenia. Trzeba zatem nieustannie
oczyszczać nasz język z tego, co ograniczone, obrazowe i niedoskonałe,
by nie pomieszać niewypowiedzianego, niepojętego, niewidzialnego i
nieuchwytnego Boga z naszymi ludzkimi sposobami wyrażania. Słowa ludzkie
pozostają zawsze nieadekwatne wobec tajemnicy Boga."

Jam jest Bogiem, sam Bóg tak do mnie przemówił. Powinieneś być mi Piotrusiu posłuszny i wypełniać moją wolę.

boukun

Data: 2009-04-13 21:46:23
Autor: Piotr
Dnia Mon, 13 Apr 2009 21:31:40 +0200, boukun napisał(a):

To pogadajmy. Czy Chrystus był egoistą i samolubem, który stawiał siebie wyżej jak masy ubogich?

" Jezus powiedział do swoich uczniów: To jest moje przykazanie, abyście się
wzajemnie miłowali, tak jak Ja was umiłowałem. Nikt nie ma większej miłości
od tej, gdy ktoś życie swoje oddaje za przyjaciół swoich. Wy jesteście
przyjaciółmi moimi, jeżeli czynicie to, co wam przykazuję. Już was nie
nazywam sługami, bo sługa nie wie, co czyni pan jego, ale nazwałem was
przyjaciółmi, albowiem oznajmiłem wam wszystko, co usłyszałem od Ojca mego.
Nie wyście Mnie wybrali, ale Ja was wybrałem i przeznaczyłem was na to,
abyście szli i owoc przynosili, i by owoc wasz trwał - aby wszystko dał wam
Ojciec, o cokolwiek Go poprosicie w imię moje. To wam przykazuję, abyście
się wzajemnie miłowali." (J 15,12-17)
pz
Piotr

Data: 2009-04-13 22:27:43
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:tqw7gwhe6tv$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Ładna mi miłość, jak będziemy schlebiać rzekomemu [przyjacielowi, to będziemy jego przyjaciółmi...

[...]

To całkiem jak ten właściciel plantacji bawełny do swoich murzynów. Z tym, że oni mogą ojca plantatora prosić, tak samo my prezydenta Kaczyńskiego, a dostaniemy tylko baty solidne i powinniśmy na to drugi policzek nadstawić,, a odwołać się możemy do samego Boga na święte dygdy...

boukun

Data: 2009-04-13 22:02:46
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gs0432$c0d$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- --
boukun nie piernicz juz jak potluczony. Jajko Ci stanelo na zoladku? Lichen zostal zbudowany ze skladek wiernych i takze powstal ich rekoma. Ich sprawa a nie Twoja. Odbierasz ludziom prawo do wydawania swoich pieniedzy? Kupili sobie spokoj i wieczne zycie. Mniejsza z tym czy je beda mieli. Najwazniejsze ze wierzyli w to co robili. Dzis gdybsy chcial sprzedac Lichen to kto i po co by go kupil. Co tam chcesz hipermarket otworzyc? Lepiej szukaj oszczednosci gdzie indziej. Kolczyk Krakers itp itd...Tam sa mld $
awe

Data: 2009-04-13 22:37:42
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gs05qg$l9j$1news.onet.pl...

[...]

Dokładnie, na ten temat odpowiedziałem Michałowi Stanisławowi przed chwilą.

boukun

Data: 2009-04-14 09:51:46
Autor: Vic
awe wrote:
 Kupili
sobie spokoj i wieczne zycie.

Yhm, co do spokoju to zgoda, ale wiecznego zycia nie mozna sobie kupic.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-14 10:02:17
Autor: awe
Chrystus chciał Bazyliki w Licheniu

Uzytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci news:gs1fs9$551$2mx1.internetia.pl...
awe wrote:
 Kupili
sobie spokoj i wieczne zycie.

Yhm, co do spokoju to zgoda, ale wiecznego zycia nie mozna sobie kupic.

--
No widzisz nie mozna a oni sobie kupili
awe

Data: 2009-04-14 10:12:32
Autor: Vic
awe wrote:
No widzisz nie mozna a oni sobie kupili

A kto im sprzedal?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-14 14:29:01
Autor: awe
Chrystus chciał Bazyliki w Licheniu

Uzytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci news:gs1h37$l5j$1mx1.internetia.pl...
awe wrote:
No widzisz nie mozna a oni sobie kupili

A kto im sprzedal?

--
Nie wiem zrob dochodzenie, ale jak sie dowiesz to daj mi znac
awe

Data: 2009-04-14 14:38:23
Autor: Vic
awe wrote:
Nie wiem zrob dochodzenie, ale jak sie dowiesz to daj mi znac

A czy to w ogole zostalo dopuszczone do obrotu w RP?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-14 18:11:29
Autor: awe
Chrystus chciał Bazyliki w Licheniu

Uzytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci news:gs20lm$mmj$4mx1.internetia.pl...
awe wrote:
Nie wiem zrob dochodzenie, ale jak sie dowiesz to daj mi znac

A czy to w ogole zostalo dopuszczone do obrotu w RP?

--
Sadzilem ze przylecisz tu z gotowymi odpowiedziami a ty mnozysz pytania
awe

Data: 2009-04-14 18:14:23
Autor: Piotr
Dnia Tue, 14 Apr 2009 18:11:29 +0200, awe napisał(a):

Sadzilem ze przylecisz tu z gotowymi odpowiedziami a ty mnozysz pytania

:-)
Tak to juz u lewizny jest, gdy odpowiedzi nie zna, to ma w zanadrzu
pytania służące do dzielenia zapałki na cztery.
pz
Piotr

Data: 2009-04-14 18:20:16
Autor: awe

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:50rlxm201g6h$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
ja nawet nie staralbym sie mu odpowiedziec bo i tak by nie zrozumial...tu trzeba lawirowac bo inaczej czlowieka zamecza
awe

Data: 2009-04-15 08:18:56
Autor: Vic
Piotr wrote:
Tak to juz u lewizny jest, gdy odpowiedzi nie zna, to ma w zanadrzu
pytania służące do dzielenia zapałki na cztery.

Lewizny to sobie poszukaj w swojej "rodzinie RM" - tam jest tego na peczki. Wlasciwie w tym towarzychu nie ma nic poza lewizna...

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-15 08:21:29
Autor: Piotr
Dnia Wed, 15 Apr 2009 08:18:56 +0200, Vic napisał(a):

Lewizny to sobie poszukaj w swojej "rodzinie RM" - tam jest tego na peczki. Wlasciwie w tym towarzychu nie ma nic poza lewizna...

Eee, chyba mylisz "lewiznę" z chrześcijańską demokracją, he, he...
pz
Piotr

Data: 2009-04-15 08:59:22
Autor: Vic
Piotr wrote:
Eee, chyba mylisz "lewiznę" z chrześcijańską demokracją, he, he...

W zadnym wypadku nie ma mowy o pomylce.
Nie wiem z jakiego powodu mielibysmy nazywac Chrzescijanska Demokracja zrzeszenie ludzi o skrajnie lewicowych pogladach ekonomicznych i ogromnym sentymencie do PRL-u?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-15 09:35:03
Autor: Piotr
Dnia Wed, 15 Apr 2009 08:59:22 +0200, Vic napisał(a):

W zadnym wypadku nie ma mowy o pomylce.
Nie wiem z jakiego powodu mielibysmy nazywac Chrzescijanska Demokracja zrzeszenie ludzi o skrajnie lewicowych pogladach ekonomicznych i ogromnym sentymencie do PRL-u?

A ja wiem...?
Może dlatego, że lewizna gdy kradła wszystko, rąbnęła również
wyłączność na  "wrażliwość społeczną"?  Nie każdy, kto chce "sprawiedliwości społecznej" jest lewicowcem,
vicu.
pz
Piotr

Data: 2009-04-15 10:15:53
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1wscwq4bhr6lc.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Bo nie mogę, Piotruś ma się za wrażliwego społecznie, uuuaaahhhaaaahhhhaaaaa!!!!

boukun

Data: 2009-04-16 11:27:28
Autor: Piotr
Dnia Wed, 15 Apr 2009 10:15:53 +0200, boukun napisał(a):

Bo nie mogę, Piotruś ma się za wrażliwego społecznie, uuuaaahhhaaaahhhhaaaaa!!!!

Jakby nie było, ja nie udaję bokun i nie stroję się w cudze piórka,
jak niektórzy rozesmiani hipokryci.
pz
Piotr

Data: 2009-04-15 10:43:52
Autor: Vic
Piotr wrote:
Nie każdy, kto chce "sprawiedliwości społecznej" jest lewicowcem,

Nie ma nic bardziej niejednoznacznego niz sformulowanie "sprawiedliwosc spoleczna".

Wlasciwie czy ktos jest lewicowcem czy nie poznac mozna po tym, co rozumie pod pojeciem "sprawiedliwosci spolecznej" :)

Przypuszczam, ze gdybys pytal przypadkowych ludzi na ulicy to mialbys 100% zwolennikow sprawiedliwosci spolecznej. Zabawa zaczelaby sie gdybys zaczal pytac co to dla nich oznacza, bo tak naprawde - dla kazdego co innego.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-16 11:31:12
Autor: Piotr
Dnia Wed, 15 Apr 2009 10:43:52 +0200, Vic napisał(a):

[...]

Z pewnością istnieje kilka modeli tego pojęcia, i duża dowolność
interpretacji, stąd cudzysłów. Istotą mojej wypowiedzi jest jednak to,
ze lewizna ukradła to pojęcie, zawłaszczyła sobie jak wiele innych.
Nie miałem zamiaru tego definiować, więc niepotrzebnie skrecasz w
tamtą stronę.
pz
Piotr

Data: 2009-04-16 11:43:53
Autor: Vic
Piotr wrote:
Istotą mojej wypowiedzi jest jednak to,
ze lewizna ukradła to pojęcie, zawłaszczyła sobie jak wiele innych.

Ukradla, ale to niewielka strata. "Sprawiedliwosc spoleczna" bez dodatkowych wyjasnien to zwykly frazes.

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-15 10:14:30
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1ah7ze1xejzvf$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Tzw. Chadecja, najgorsza i najobłudniejsza zaraza i też lewizna.

boukun

Data: 2009-04-14 09:24:58
Autor: Vic
Chrystus chciał Bazyliki w Licheniu
Piotr wrote:
Amen.

Amen??? Piotrus, w waszej sekcie mawia sie przeciez "Ament" - sam slyszalem :)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-14 10:26:33
Autor: Piotr
Dnia Tue, 14 Apr 2009 09:24:58 +0200, Vic napisał(a):

Amen??? Piotrus, w waszej sekcie mawia sie przeciez "Ament" - sam slyszalem :)

Boszz, i ty vicu? pz
Piotr
PS. Nie słyszałeś, że uwagi co do poprawności wypowiedzi, to tylko
pierwszopokoleniowe ętelegęty wypowiadają?

Data: 2009-04-14 10:33:15
Autor: Vic
Piotr wrote:
PS. Nie słyszałeś, że uwagi co do poprawności wypowiedzi, to tylko
pierwszopokoleniowe ętelegęty wypowiadają?

Byla taka pioseneczka: "wichry wieja, drzewa szumia, ci umieja, tamci umia" :)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-14 11:47:49
Autor: Piotr
Chrystus chciał Bazyliki w Licheniu
Dnia Tue, 14 Apr 2009 10:33:15 +0200, Vic napisał(a):

"wichry wiejo, dżewa szumio, ci umiejo, tamci  umio"...

Tak, żeby i kolgatesowi się spodobało...
pz
Piotr

Data: 2009-04-13 21:25:04
Autor: jerzyn

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gs01gm$654$1atlantis.news.neostrada.pl...

Modlitwa ma być lekarstwem na wszystko. A nie lepiej sprzedać świątynię w Licheniu i za to pobudować ludziom solidne mieszkania? Ileż to mieszkań i miejsc pracy by z tego tytułu było dla ludzi.
Casami masz madre pomysly, ale tutaj strzeliles jak kula w płot, sprzedac komu i komu dac uprawnienia do tych pieniedzy z ewentualnych sprzedazy ,sprzedazy srodkow trwalych powstalych ze skladek ludzi. Nie kombinuj, niech to zostanie, co sie wybudowalo niech chwali Pana i pieniadz biednych ktorzy to zbudowali.
juras

Data: 2009-04-13 21:49:56
Autor: boukun

Użytkownik "jerzyn" <police@onet.eu> napisał w wiadomości news:gs04hs$i2v$1news.onet.pl...

[...]

He, he, tak można w nieskończoność, a potem jeszcze jeden i jeszcze jeden i modlić się i wychwalać pana i wybaczać oprawcom.
A życie każdy ma tylko jedno.

boukun

Data: 2009-04-13 21:55:54
Autor: abc
Czy Chrystus chciał Bazyliki w Licheniu?
A życie każdy ma tylko jedno.

Jeśli człowiek umrze w stanie grzechu śmiertelnego, to jego dusza pójdzie do piekła.

Zaraz po śmierci dusza staje przed trybunałem Chrystusa na sąd szczegółowy. Na sądzie szczegółowym dusza jest sądzona ze wszystkiego, a więc z myśli, słów, uczynków i z opuszczenia dobrego; a wyrok ten zostanie zatwierdzony na sądzie powszechnym, który jest jakby ujawnieniem na zewnątrz wyroku na sądzie szczegółowym.

Po sądzie szczegółowym dusza, jeżeli nie będzie mieć łaski z powodu grzechu śmiertelnego, zaraz idzie do piekła; jeżeli jest w stanie łaski, a jest także wolna od wszystkich grzechów powszednich i od wszystkich kar doczesnych, idzie zaraz do nieba.

Jeżeli zaś jest wprawdzie w stanie łaski, ale jeszcze ma na sobie jakiś grzech powszedni, albo jakąś nie odpokutowaną.karę doczesną dostaje się do czyśćca, dopóki nie uczyni w zupełności zadość sprawiedliwości Bożej.

Data: 2009-04-13 22:03:54
Autor: boukun

Użytkownik "abc" <oppa12@wp.pl> napisał w wiadomości news:gs05tm$h5f$1nemesis.news.neostrada.pl...
A życie każdy ma tylko jedno.

Jeśli człowiek umrze w stanie grzechu śmiertelnego, to jego dusza pójdzie do piekła.

Zaraz po śmierci dusza staje przed trybunałem Chrystusa na sąd szczegółowy.

Pierdolę, to się odwołam do wyższej instancji, albo zawczasu wezmę dobrych adwokatów. Mój sąsiad jest lepszy cwaniak ode mnie, za życia udaje świętojebliwego, a w niebie będzie kradł rajskie jabłka. Tu chce przechytrzyć Chrystusa...

Data: 2009-04-13 22:11:04
Autor: abc
[...]

Nie ma wyższej instancji. "Bo Ojciec nikogo nie sądzi, lecz wszystek sąd dał Synowi, Aby wszyscy czcili Syna, tak jako czczą Ojca; kto nie czci Syna, nie czci i Ojca, który go posłał." (Jan. 5:22-23)

Data: 2009-04-13 22:14:09
Autor: boukun

Użytkownik "abc" <oppa12@wp.pl> napisał w wiadomości news:gs06q2$igb$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

To ja już sobie za życia przygotuję mowę oskarżycielską przeciwko sądowi ostatecznemu, Bogu ojcu i jego Synowi. Pierwsze co, to złożę wniosek o stronniczość, bo reprezentuje swoje własne interesy.

boukun

Data: 2009-04-13 22:16:29
Autor: abc
[...]

Ty sobie lepiej zrób porządny rachunek sumienia i wyspowiadaj się rzetelnie, bo nie znasz dnia ani godziny...

Data: 2009-04-13 22:30:10
Autor: boukun

Użytkownik "abc" <oppa12@wp.pl> napisał w wiadomości news:gs0747$its$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Spowiadam się tylko przed ojcem moim, a przede mną wszyscy przodkowie moi zmarli .... i nikt nie przeżył.
Niecj się lepiej spowiadają faryzeusze koscioła, choć i tak im to nic nie pomoże, bo będą się smażyć ogniem piekielnym, JA boukun im to mówię.

boukun

Data: 2009-04-14 10:29:34
Autor: Vic
Czy Chrystus chciaÂł Bazyliki w Licheniu?
abc wrote:
Zaraz po œmierci dusza staje przed trybuna³em Chrystusa na s¹d szczegó³owy. Na s¹dzie szczegó³owym dusza jest s¹dzona ze wszystkiego, a wiêc z myœli, s³ów, uczynków i z opuszczenia dobrego; a wyrok ten zostanie zatwierdzony na s¹dzie powszechnym, który jest jakby ujawnieniem na zewn¹trz wyroku na s¹dzie szczegó³owym.

Po s¹dzie szczegó³owym dusza, je¿eli nie bêdzie mieÌ ³aski z powodu grzechu œmiertelnego, zaraz idzie do piek³a; je¿eli jest w stanie ³aski, a jest tak¿e wolna od wszystkich grzechów powszednich i od wszystkich kar doczesnych, idzie zaraz do nieba.

Taaaaa, a lawnikami sa matka Chrystusa i archaniol Gabriel...
Sad szczegolowy, sad powszechny, zatwierdzenie wyroku - ales to sobie szczegolowo rozplanowal, fiu, fiu. A skad ta wiedza, jesli mozna spytac?

Dla przypomnienia fragmencik z Katechnizmu Kosciola Katolickiego:

Data: 2009-04-13 22:02:09
Autor: Piotr
Dnia Mon, 13 Apr 2009 21:49:56 +0200, boukun napisał(a):

He, he, tak można w nieskończoność, a potem jeszcze jeden i jeszcze jeden i modlić się i wychwalać pana i wybaczać oprawcom.
A życie każdy ma tylko jedno.

Dlatego trzeba znaleźć jeleni, którzy będa na nas zapierdalać, a samemu się
wałkonić przed kompem?
Ale se użyjesz życia, bokun, he, he. Masz tylko jedno i to króciutkie. pz
Piotr

Data: 2009-04-13 22:22:56
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1a9syalzitxbh$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Nie trzyma się kupy Piotrusiu. Możesz se szukać/znaleźć jeleni, ale beze mnie.

boukun

Data: 2009-04-14 08:35:23
Autor: Piotr
Dnia Mon, 13 Apr 2009 22:22:56 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Ty już sobie znalazłeś trutniu, to ja i twoja żona. My robimy na
pasożyta. Ja nie mam jak się ciebie pozbyć, ale żona...
pz
Piotr

Data: 2009-04-14 12:16:26
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1opkm7vpwmxpu$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Widzę, że nie spędzam ci snu z powiek... No już z tym twoim PITem na forum, zobaczymy ile mieszkańców Pcimia Dolnego na Piotrusia pasożyda robi?

boukun

Data: 2009-04-13 22:03:10
Autor: Michał Stanisław
[...]

Szanowny Panie,
Nam wiernym Kościoła rzymskokatolickiego jest potrzebna do życia
i strawa duchowa i ta w postaci minimum dóbr doczesnych.
Ksiądz kustosz Eugeniusz  Makulski nie wołał na Pana pieniędzy na budowę
 Bazyliki w Licheniu,
Podobną wypowiedz jak Pana czytałem w żydowskiej GW

Pozdrawiam

michał zieleśkiewicz

Data: 2009-04-13 22:36:45
Autor: boukun

Użytkownik "Michał Stanisław" <jmdez@op.pl> napisał w wiadomości news:grvte2$id5$1node1.news.atman.pl...

[...]

Ten może nie, ale na budowę betonowego ogromnego kościoła z miedzianym dachem i wysokimi witrażami i krzyżem pod niebiosa to zbierali po całej Świdnicy, po domach chodzili, a tych co nie mogli wesprzeć finansowo, wzywano, żeby w czynie społecznym pomagali budować, sprzątać. Jak będę miał czas, to wrzucę na wrzutę zdjęcie, tego jednego z tysięcy kościoła, jakie za ubogich ludzi pieniądze tysiące w Polsce w ostatnich latach postawiono, kosztem rozwoju rodzin polskich. A do tego "świątynie" te służą do nawoływania do piosłuszeństwa wobec ciemiężącej z drugiej strony naród władzy. Biedota tak ma, że często się wiąże z głupotą. A ja mam prawo się za biedną głupotą wstawiać, za Pana nie muszę...

boukun

Data: 2009-04-14 12:51:40
Autor: boukun
[...]

To samo pytanie co do Piotrusia. Czy Chrystus chciał Bazyliki w Licheniu? Nie obchodzi mnie co ludzie chcieli, za namową kościoła, czy Chrystus tego chciał?
Kto ludziom tę strawę podrzucił i w jaki sposób? Minimum dóbr doczesnych dla jednych, dla ogromu ludzkości, a maximum dla kapłanów?

boukun

Data: 2009-04-14 17:17:52
Autor: jadrys
Czy Chrystus chciał Bazyliki w Licheniu?
Antenka pisze:
Nie, nie Chrystus tylko Matka Boża miała takie życzenie. I dobrze, że
ta bazylika została wybudowana,  a tobie nic do tego.

Antenka

Jak to matka Boża? Skąd wiesz? Jest to gdzieś na piśmie?

Data: 2009-04-14 18:23:14
Autor: jadrys
Czy Chrystus chciał Bazyliki w Licheniu?
Antenka pisze:
Tak, podczas objawienia powiedziała, to było Jej życzenie.

Antenka

P.s. Tam niedaleko Konina bardzo niedobrzy ludzie Ĺźyli - opilusy i
bezboĹźniki:))

No no, tylko bez osobistych wycieczek.. Obecnie mieszkam niedaleko Konina..

Data: 2009-04-14 18:55:27
Autor: jadrys
Antenka pisze:
On 14 Kwi, 18:23, jadrys <C...@op.pl> wrote:> Antenka pisze:> Tak,
podczas objawienia powiedziała, to było Jej życzenie.> > > Antenka> >

P.s. Tam niedaleko Konina bardzo niedobrzy ludzie Ĺźyli - opilusy i>
bezboĹźniki:))> > No no, tylko bez osobistych wycieczek.. Obecnie

mieszkam niedaleko Konina..> > -- > Linuks to system dla myślących
uĹźytkownikĂłw..    Ja> > A Debian jest pierwszym sekretarzem tego>
systemu...   RĂłwnieĹź ja> > Linux के एक प्रतिभाशाली च༈> > मैं भीी

Straszny masz ten swĂłj czytnik newsĂłw..  Wszystko pomieszane z poplątanym..

Data: 2009-04-14 19:13:51
Autor: jadrys
Czy Chrystus chciał Bazyliki w Licheniu?
Antenka pisze:
No no, tylko bez osobistych wycieczek.. Obecnie mieszkam niedaleko Konina..PrzecieĹź napisałam w czasie przeszłym i o co chodzi? ChociaĹź coś w tym jest...:))  Teraz mieszkasz na "ziemi błogosławionej" i moĹźesz czuć się bezpieczny, a nie jak na tej Wildzie :(AntenkaP.s. Moja torebka i zawartość cudem ocalała.

Tak bezpiecznie jak na Wildzie to chyba się nigdzie nie będę czuł..

Data: 2009-04-14 18:44:22
Autor: jadrys
Czy Chrystus chciał Bazyliki w Licheniu?
Antenka pisze:
A teraz z innej beczki. Niedawno byłam w tej okropnej, zadymiarskiej
dzilnicy, gdzie obowiązuje prawo pięści - na Wildzie no i cudem
uniknęłam rabunku. Przechodziłam ul. Prądzyńskiego a tutaj nagle dwóch
wildecki zbijobruków chciało mi wyrwać moją nową śliczniusią torebkę.
Mięli pecha, bo akurat przejeżdżał radiowóz - wylądowali na
komisariacie. Nie ma to jak spokojny, kulturalny, stary Łazarz. Tam
coś takiego jest po prostu  nie do pomyślenia :)

Antenka

P.s. Ludzie! Będąc w Poznaniu omijajcie Wildę! :DD

Prawie dałbym sobie głowę uciąć że ci rabusie byli z Łazarza, Po prostu niema już w tej "gorszej " dzielnicy kogo ograbiać więc wyjeżdżają na "łowy" do porządniejszych dzielnic..

Data: 2009-04-14 19:11:48
Autor: jadrys
Czy Chrystus chciał Bazyliki w Licheniu?
Antenka pisze:
Widzę, że ta solidarność zbijobrucka zaćmiła kompletnie Twoje oczy i
rozum .Jeden chłoptyś był z Pamiątkowej a drugi z Fabrycznej...A to
nijak nie pasuje do Twej  układanki. Mam nadzieję, Ĺźe tak szybko nie
wyruszą na łowy na Rynek Łazarski...mają więcej zarzutów. Pewnikiem
posiedzą sobie na Młyńskiej :D AntenkaP.s. I proszę Cię bądź bardziej
obiektywny. Dlaczego stajesz w obronie tych zakał? Tacy jak oni ( a są
ich całe zastępy) przynoszą hańbę twojej "wspaniałej" dzielnicy :))

E tam, zaraz całe zastępy, paru błądzących i tyle. Dostali nauczkę i miejmy nadzieję że nie pójdzie ona w las..
Ja ich wcale nie bronię.. Staram się właśnie być obiektywny.. Torebki Ci nie ukradli więc w czym problem?

Data: 2009-04-14 22:19:50
Autor: Grzegorz Z.
Czy Chrystus chciał Bazyliki w Licheniu?
Dnia Tue, 14 Apr 2009 12:49:33 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Wiesz co? Jesteś rozbrajający! Bo się z nimi szarpałam i broniłam
mojej torebki jak lwica... Typowe gadanie faceta i to na dodatek
wywodzącego się z Wildy... Lepiej zastanów się, co by było gdyby, nie
przejeżdżał tamtędy patrol i jakby mi wyszarpnęli torebkę - wszystko w
niej noszę! Dowód osobisty, karta płatnicza, klucze do mieszkania,
kosztowna , nowa komórka na abonament, druga na kartę, no i bezcenne
kosmetyki.....Ech szkoda gadać to jakaś złodziejska solidarność :
(((Antenka

Nosisz dowód w jednym miejscu razem z kluczami?

Moje gratulacje!

Data: 2009-04-14 23:05:36
Autor: boukun

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1rhas73s2mefg.18s7ni15m79ez.dlg40tude.net...
[...]

To TeleTubies.

boukun

Data: 2009-04-15 08:22:49
Autor: Vic
Grzegorz Z. wrote:
Nosisz dowód w jednym miejscu razem z kluczami?

Moje gratulacje!

A do kart platniczych przykleja pewnie karteczki z PIN-ami, zeby nie zapomniec :)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-14 22:36:08
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

A co by mogło być? Jestem przekonany że ta policja to ich uratowała.. Inaczej sprałabyś ich na kwaśne jabłko i tyle.
Oni muszą należeć do elementu napływowego na Wilde, najprawdopodobniej emigranci z Łazarza.. Rodowity wildzianin nigdy by się nie szarpał, on by po prostu odebrał torebkę, grzecznie prosząc.. Urodzeni na Wildzie to nawet złodzieje dżentelmenami..

Data: 2009-04-15 08:19:55
Autor: Vic
Czy Chrystus chciał Bazyliki w Lichen iu?
Antenka wrote:
Nie, nie będę na ciebie głosować, bo mam jedną zasadę - nie głosuję na
moczymordy :)) Na kwacha tyż nie głosowałam ooo!

To rozumiem, ze na Kaczora tez nie moglas glosowac, aby pozostac w zgodzie ze swymi zasadami?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Czy Chrystus chciał Bazyliki w Licheniu?