Czy CitiOne Direct...

Data: 2010-03-09 21:24:48
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Czy CitiOne Direct...
Hello,

....może być "wspólne"? I czy wtedy limit wpływów do uzyskania darmowości
jest "podwójny"?

--
MiCHA

Data: 2010-03-10 00:03:50
Autor: MK
Czy CitiOne Direct...
Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <micha@micha.waw.pl> napisał w wiadomości news:hn6aqi$j1k$1inews.gazeta.pl...
Hello,

...może być "wspólne"? I czy wtedy limit wpływów do uzyskania darmowości
jest "podwójny"?

AFAIR nie moze byc wspolne. Chyba nawet jest to na WWW.

MK

Data: 2010-03-11 22:22:46
Autor: kashmiri
Czy CitiOne Direct...
MK <macka@interia.pl> had the courage to write:
[...]

Wczoraj szukałem na www i nie znalazłem, ale rok temu na pewno nie mogło być wspólne wg Panów Konsultantów.

k.

Czy CitiOne Direct...