Czy Cyc jest Żydem?

Data: 2009-10-11 15:15:54
Autor: mkarwan
Czy Cyc jest Żydem?
Bo komuchem jest co nie ulega wątpliwości.

Data: 2009-10-11 17:28:32
Autor: awe
Czy Cyc jest Żydem?

Użytkownik "mkarwan" <czarny_mkarwan@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hassra$684$1inews.gazeta.pl...
Bo komuchem jest co nie ulega wątpliwości.
-- -- -- -- -- -- --
mysle i czuje ze to chazar.
awe

Data: 2009-10-11 17:42:35
Autor: CYC
Czy Cyc jest Żydem?

Użytkownik "mkarwan" <czarny_mkarwan@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hassra$684$1inews.gazeta.pl...
Bo komuchem jest co nie ulega wątpliwości.

MOge byc nawet rabinem , zawsze to byloby lepsze niz moherowym koltunem .
Jak Cie to ucieszy , mozesz mnie obwolac rowniez synem Stalina lub jakiegos biskupa , czy papieza  co mi tam !.
Jestes jednak okropny jolop az wstyd sie z Toba zadawac .

cyc

Data: 2009-10-11 15:47:03
Autor:
Czy Cyc jest Żydem?
CYC <ja@ja.pl> napisał(a):

> [...]

Jestes jednak okropny jolop az wstyd sie z Toba zadawac .

ty rabinem? gdybt Zydzi mieli takich rabinow, to dawno znikneliby z
powierzchni tej planety:)

Data: 2009-10-11 18:03:51
Autor: CYC
Czy Cyc jest Żydem?

Użytkownik <jef_f.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hasuln$d8c$1inews.gazeta.pl...
CYC <ja@ja.pl> napisał(a):

> [...]

Jestes jednak okropny jolop az wstyd sie z Toba zadawac .

ty rabinem? gdybt Zydzi mieli takich rabinow, to dawno znikneliby z

Nie kazdy moze byc taki  jak Ty . Zaszczyt oglaszania sie madrym moze spotkac tylko czlonka PiSu i moherowego idioty .

cyc

Data: 2009-10-11 16:08:25
Autor:
Czy Cyc jest Żydem?
CYC <ja@ja.pl> napisał(a):

Nie kazdy moze byc taki  jak Ty . Zaszczyt oglaszania sie madrym moze spotkac tylko czlonka PiSu i moherowego idioty .

milczec sowiecki smieciu !

Data: 2009-10-11 18:15:28
Autor: CYC
Czy Cyc jest Żydem?

Użytkownik <jef_f.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hasvto$i31$1inews.gazeta.pl...
CYC <ja@ja.pl> napisał(a):

Nie kazdy moze byc taki  jak Ty . Zaszczyt oglaszania sie madrym moze
spotkac tylko czlonka PiSu i moherowego idioty .

milczec sowiecki smieciu !

Ulzyj sobie rydzykowy koltunku , dopisz jeszcze koniecznie koreanski , kubanski i jaki tam jeszcze chcesz !.

cyc

Data: 2009-10-11 17:02:52
Autor:
Czy Cyc jest Żydem?
CYC <ja@ja.pl> napisał(a):
Ulzyj sobie rydzykowy koltunku , dopisz jeszcze koniecznie koreanski , kubanski i jaki tam jeszcze chcesz !.

noz ile razy takiemu idiocie mozna pisac, ze nie jestem zwolennikiem Rydzyka?
tepa sowiecka palo, kogo ty chcesz tu politycznie uswiadamiac?
Wynocha z polskiej grupy obsrany menelu.

Data: 2009-10-11 18:18:47
Autor: awe
Czy Cyc jest Żydem?

CYC <ja@ja.pl> napisał(a):

> [...]

Jestes jednak okropny jolop az wstyd sie z Toba zadawac .

ty rabinem? gdybt Zydzi mieli takich rabinow, to dawno znikneliby z

-- -- -- -- -- -- -- -
zdechliby z glodu w PGR-ach. Generalnie kawecki, pietrzykowski czy cyc to takie troche bardziej pismienne trepostwo, ale jednak trepostwo
awe

Data: 2009-10-11 16:28:27
Autor:
Czy Cyc jest Żydem?
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):
zdechliby z glodu w PGR-ach. Generalnie kawecki, pietrzykowski czy cyc to takie troche bardziej pismienne trepostwo, ale jednak trepostwo

ja nie mysle, widac w PRL bylo mu dobrze i dlatego ciagle na tej grupie tak
bredzi. Wiadomo przeciez kim bylo i kim moze byc takie scierow ludzkie jak ten
cyc. Szkoda czasu na jakies dyskusje z umyslowo ograniczona szmata. Ja nie sadze ze
to hoowno , pisze tu za darmo.
Trza z nim krotko sprawe zalatwiac, ale *tresciwie* i pokazac mu gdzie jego
miejsce.

Internet to wspaniala rzecz, ale niestety jak widac robactwo juz w nim sie
zaleglo na dobre w Polsce, bo jest bezkarne i *aktywnie* rozwala spoleczenstwo
od srodka.

Data: 2009-10-11 18:49:01
Autor: CYC
Czy Cyc jest Żydem?

Użytkownik <jef_f.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hat13b$mvu$1inews.gazeta.pl...
[...]

Matko Boska co sie z ludzmi porobilo !
Przeciez to nie czlowiek a zwierze pisalo .
BYles dzisiaj w kosciele .
Kto Cie wychowuje synku ? bo przeciez na religii takiego zachowania nie ucza tymbardziej w stosunku do ludzi starszych .
Wiesz co ? byly kiedys czasy , ze ludziom starszym ustepowalo sie miejsca w tramwajach , pomagalo sie niesc ciezkie torby , dawalo sie pierwszenstwo w kolejkach , przeprowadzalo przez ulice itd.
Ty reprezentujesz jakas inna , taka wiecej pisowska jakosc . Zamiast ustepowac to wykopiesz z miejsca , zamiast przeprowadzic przez ulice wepchniesz pod samochod . Zdziczenie siega zenitu .
Szkoda , ze nie moge choc przez tydzien |zastapic Twojego ojca . Zapewniam , ze wystarczyloby mi to na wychowanie Cie na czlowieka !.
To byloby na tyle , idziesz do filtra i pewnie dlugo z niego nie wyjdziesz .
Nie dlatego zes cham , takich tu wielu ale dlatego zes gowniarz i cham ! .
Nie trudz sie , nie odpowiadaj bo i tak nie poczytam .

cyc

Data: 2009-10-11 16:55:59
Autor:
Czy Cyc jest Żydem?
CYC <ja@ja.pl> napisał(a):  noz qu..wa, masz choc odrobine honoru i godnosci?
To wynocha z tej grupy zakalo ludzkiego rodu.

Data: 2009-10-11 18:52:53
Autor: matador
Czy Cyc jest Żydem?
CYC pisze:

Szkoda , ze nie moge choc przez tydzien |zastapic Twojego ojca . Zapewniam , ze wystarczyloby mi to na wychowanie Cie na czlowieka !.

Tydzień, hm...
To ty cycu z powołaniem się minąłeś.
Powinieneś bić stoczniowców.

matador.

Data: 2009-10-11 16:57:55
Autor:
Czy Cyc jest Żydem?
matador <matador@neostrada.pl> napisał(a):  CYC pisze:

> Szkoda , ze nie moge choc przez tydzien |zastapic Twojego ojca . Zapewniam , > ze wystarczyloby mi to na wychowanie Cie na czlowieka !.

 jakbym mial takiego ojca jak ty, to bym chyba spalil sie ze wstydu.

Data: 2009-10-11 19:22:10
Autor: awe
Czy Cyc jest Żydem?

Użytkownik "CYC" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hat29v$ioo$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
kim byl twoj ojciec az boje sie pomyslec. wychowal czlowieka nieuczciwego, siejacego nienawisc, zanuzonego w fobiach a co najgorsze - przejawiajacego sklonnosci do manipulacji, kretactw i zlej woli za jednym razem. jednym slowem prosie z  ciebie cycu. Tu musi byc Polska. Nie Chazaria
awe

Data: 2009-10-11 17:33:10
Autor:
[...]

 on tego nie zrozumie, bo gdyby byl w stanie cokolwiek pojac, to nie
wypisywalby od lat tekstow, ktore celnie powyzej scharakteryzowales.

Ten ograniczony umyslowo i zdegenerowany moralnie typ, nie ma za grosz
samokrytyki, tak jak pietrzykowski czy inny kawecki produkujacy sie za judaszowe srebniki na tej grupie.

Te ludzkie szmaty zatruwaja umyslu mlodych ludzi, bo sami sa po prostu glupi i
zli.

Data: 2009-10-11 23:23:16
Autor: awe
Czy Cyc jest Żydem?

Użytkownik <jef_f.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hat4sm$9mp$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- --
dokladnie, to najgorsze odpady. czasem mysle ze wolalbym byc szambonurkiem niz cycem. nie rozumiem jak czlowiek moze sie tak stoczyc i moralnie zdegradowac.
awe

Data: 2009-10-11 21:00:51
Autor: mkarwan
Czy idiota poszywacz jest Żydem?