Czy Dell D400 ma jakas konkurencje cenowo-jakosciowa?

Data: 2009-03-19 13:13:01
Autor: topek
Czy Dell D400 ma jakas konkurencje cenowo-jakosciowa?
Witam,
kiedys pytalem o malego subnotebooka i polecono mi toshibe R100 lub R200.
Faktycznie piekne zabawki ale.. drogie :)
Wpadl w oko mi Dell D400. Za 700zl mozna juz kupic jakas poleasingowa sztuke.
Czy sa jakies inne zblizone subnotebooki (waga max 2kg) do della D400 w tych
samych rejonach cenowych?
Parametry to: okolo 1,2 GHz Cpu, 512 MB Ramu i dysk jakies 40GB.

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

Data: 2009-03-19 14:29:11
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
Czy Dell D400 ma jakas konkurencje cenowo-jakosciowa?

IBM T40/T41?

Zdrówko

Data: 2009-03-19 21:43:49
Autor: topek
Maciek "Babcia" Dobosz pisze:
[...]

Drozszy (nieznacznie ale zawsze :)
I ma 14" :) wiec wiekszy.

--
topek-> jak zawsze pozdrawiający
<-- -napisane przez Kazika na poczatku lat 90-tych-- ->

Data: 2009-03-19 20:32:26
Autor: KILu
topek  wrote:
Czy sa jakies inne zblizone subnotebooki (waga max 2kg) do
della D400 w tych samych rejonach cenowych?

Oczywiscie IBM z serii X. W moim odczuciu sprzet idealny - i lepszy od
Della (choc oba sa metalowe), chocby ze wzgledu na solidniejsze zawiasy.

k,

Data: 2009-03-19 21:42:55
Autor: topek
KILu pisze:
topek  wrote:
[...]

No ale IBM serii x poleasingowy to 500zl wiecej :)
Jakbym mial brac serie X to wolalbym jeszcze troche dolozyc i kupic wypasiona toske R :)
Piekny notebook.
Design ibm'a jest jak nowe koscioly w PL z blachy falistej ;)

Data: 2009-03-20 10:37:21
Autor: Kot Prezydenta

Użytkownik "topek" <topek-s*amerzy-to-mendy-je-PiPi-ne@post.pl> napisał w wiadomości news:49c2ae53$1news.home.net.pl...
KILu pisze:
topek  wrote:
[...]

tyle tylko że 10 letni lapek nadal działa bez problemów ...

Data: 2009-03-20 11:00:48
Autor: topek
Czy Dell D400 ma jakas konkurencje cenowo-jakosciowa?
> Design ibm'a jest jak nowe koscioly w PL z blachy falistej ;)
tyle tylko że 10 letni lapek nadal działa bez problemów ...
No wiem, wiem, ale biore poleasingowego z firmy z roczna gwarancja.
Mam toshibe z padnieta plyta ktora musze zepchnac :-/
Po 2,5 roku zdechla pipa.

Data: 2009-03-19 22:19:00
Autor: Michal AKA Miki

Użytkownik "topek " <topek2000.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gptgct$9ch$1inews.gazeta.pl...
[...]

Od D400 mniejsza byl jeszcze Dell X1, ale malo osiagalny w Polsce wiec nie bardzo wiem, jak sie ksztaltuja ceny...
Mam (wlasciwie mialem) pod opieka 1 taka sztuke - zareklamowali go Pani dyrektor, ze miesci sie do damskiej torebki, wiec kupila :)

laptopik bardzo fajny (maly, poreczny, dlugo pracuje na baterii), ale jego podstawowa wada, to brak gniazda PCMCIA oraz zlacza do stacji dokujacej... Reszta bez zarzutu...

Pozdrawiam
Michal

Data: 2009-03-20 10:59:38
Autor: topek
[...]
Dell X1 jest w cenie toski R100/R200 a toska wyglada 5x lepiej i gdybym mial
brac w tej cenie to wybral bym toshibe :)

Data: 2009-03-19 23:18:16
Autor: Jurij Atarov
topek pisze:
[...]

Mam D400, jestem zadowolony. Solidny, codziennie noszę go w plecaku, który czasami zdarza mi się rzucić, przygnieść itp. Komputer spadł ze stołu i nadal działa. Na nowej baterii wytrzymuje prawie 4 godziny przy minimalnym obciążeniu. Jest cichy i w idle nie grzeje się. Ale gdy procesor dostaje coś konkretnego do policzenia - potrafi przysmażyć jajka.
Wady to kiepska karta dźwiękowa i kiepska matryca - czerń mało czarna, nieduże kąty patrzenia, itp. Nie dla koneserów audiowizualnych ;)

Data: 2009-03-20 10:50:32
Autor: topek
[...]
No tak :)
Trudno, zeby nie mial wad.
Za te pieniadze, raczej nic fajniejszego (malego) sie nie kupi.

Dzieki za post