Czy Donald Tusk odejdzie z polityki?

Data: 2010-09-22 16:03:05
Autor: awe
Czy Donald Tusk odejdzie z polityki?
Data: 2010-09-22 16:05:37
Autor: awe
Czy Donald Tusk odejdzie z polityki?
a tu fajny komentarz

"Jestem głęboko przekonany że jeśli Tusk odejdzie z polityki to na pewno prosto do rady nadzorczej Gazpromu. Po drodze odwiedzi posadę przewodniczącego Komisji Europejskiej.

Dla mnie to przecież bardzo jasne - taka recydywa Gerharda Schroedera przy wcześniejszym wkupieniu się w łaski Merkel i wielokrotnym "udowodnieniu" swojej lojalności: stocznie, polityka bezpieczeństwa energetycznego, prawie czterokrotnie szybciej rosnące zadłużanie kraju.

Np ostanio na dniach nasz rząd wypuścił obligacje na sumę 1 MLDa Euro !!!, - o długu jako nowoczesnym narzędziu zniewalania narodów móił już jeden z pierwszych prezydentów USA John Adams {1735 - 1826}: "There are two ways to enslave a nation. One is by the sword, the other is by debt - są dwa sposoby zniewalania narodów, jeden za pomocą miecza, drugi - długu. Obligacjie wypuszczono prawie po cichu bez wielkiego rejwachu, media prawie milczą, dalej: upadające rybołówstwo, rolnictwo, sprawa OFE, ustawa geologiczna, lasy - komercjalizacja, podobnie jak służby zdrowia... VAT.

Za to zapłacą największą cenę ci najsłabsi i przyszła generacja. W obu przypadkach: eksterminacja, - ta ostanaia będzie tak harowała ża na rodzinę idzieci nie będzie ją stać, a ta pierwasza to "przypadkowo" elektorat politycznego przeciwnika i ogromne ekonomiczne obciążenie wydatków [budżetowych!!]

Tuska ante portas - tu: w słynnych "drzwiach obrotowych" na przecięciu się polityki z koncernami. Jedni wychodzą nimi z polityki do koncernów gdy w tym samym czasie inni wchodzą z koncernów do polityki. Tak tak - tymi samymi drzwiami obrotowymi Tusk wydefiladuje pewnym siebie krokiem z polityki do Gazpromu jako np doradca na początek. W między czasie "tak przy okazji" na tej drodze do rady nadzorczej Gazpromu, wcześniej zachaczy się o posadę przewodniczącego Komisji. Nie żeby chciał sam - ale jak wszyscy będą prosili: Tusku pójdź i powtórzą to medialnyą maszynerią wystarczająco długo to "biedny Tusk nie będzie miał wyjścia" bęzie musiał zostać przewodniczącym Komisji.

Już to wiedzę jak by to było wczoraj: ale będzie Propaganda, a jak a symbolika, sukces na pełnej linii - Tusk i Buzek - jeden - przewodniczący PE, drugi Komisji ..., ale tylko gdy się Wcześniej sprawdzi!

No musi się "biedaczyna napocić i sprawdzić" - ileż to niepopularnych testów po drodze, które trzeba było i będzie jakoś przykryć np narracją zastępczą: Umowa gazowa, katastrofa, nie wiadomo na ile z przypadku a na ile przy np biernym współudziale, zwłaszcza jeśli przypomnieć to tajemnicze samobójstwo w okolicach Bożego Narodzenia, o którym się tak dyskretnie milczy i przykryło wtedy narracją i emocjami towarzyszącymi odwołaniu Wassermana i bodajże B.Kępy ze sławetnej komisji hazardowej. Już nie wspomnę o wielu innych ewentualnych "dowodach lojalności".
Ileż to emocji do tej narracji trzeba będzie i było już uruchomić, aż od podziwu ciarki po plecach przechodzą.

Na a już chyba najnowszym, najewidentniejszym dowodem, taką koroną, ukoronowaniem całego szeregu, tych w inny sposób tylko b. ciążko wytłumaczalnych zdarzeń, praprzyczyną mojego komentarza jest zatrzymanie, na granicy złamania prawa, premiera czeczeńskiego rządu na uchodźstwie.

Najpóźniej po wybrzmieniu tych ostatnich zdarzeń symboliczne aż ociekających ciężarem swojego wymownego znaczenia jako sygnał dla wszystkich komu jest lojalna Polska w osobie ją zarządzającego premiera Tuska znaczenie zatrzymaniu czeczeńskiego premiara wręcz nie pozostawia bez wątpliwości w jakim kierunku zmierza oś Berlin - Moskwa

Proszą sobie zapamiętać - chyba jestem pierwszym który taką tezę postawił i nawet nie wie tak do końca czy powinien z tego powodu cieszyć czy płakać, czy sobie życzyć pomyłki czy nie?

Data: 2010-09-22 22:24:21
Autor: Jaksa
Czy Donald Tusk odejdzie z polityki?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i7d29q$8im$1news.onet.pl...
http://niepoprawni.pl/blog/3/czy-donald-tusk-odejdzie-z-polityki

Mam nadzieję że cuchnący moczem Donek zostanie
wyprowadzony przez pluton zandarmerii z biura.

Jaksa

Data: 2010-09-23 09:59:10
Autor: Miglanc

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:i7dquo$jio$1news.eternal-september.org...

[...]

To są metody prezesa PiS. To, że ty jedziesz moczem i czosnkiem to widać, słychać i czuć! Hiiiihhiiiiiihahahahahaaa!

--

Zahir

Data: 2010-09-23 10:30:59
Autor: cytryna
> [...]

To są metody prezesa PiS. To, że ty jedziesz moczem i czosnkiem to widać, słychać i czuć! Hiiiihhiiiiiihahahahahaaa!

Jaki tam znowu pluton żandarmwrii, wystarczy wóz ascenizacyjny, taki do wywozu
płynnej gnojówki z PO. --

Data: 2010-09-23 03:30:57
Autor: zbig
On 23 Wrz, 10:30, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:
> [...]

> słychać i czuć! Hiiiihhiiiiiihahahahahaaa!
> Zahir

Jaki tam znowu pluton żandarmwrii, wystarczy wóz ascenizacyjny,
To jakiś wasz nowy wynalazek w materii, w której tak lubicie się
taplać -w gównie?
Słyszałem o wozach asenizacyjnych, ale możeście ciemniaki coś tam
nowego zmajstrowali? Sądząc po nazwie, może służyć do ściągania ze
sceny politycznej niewygodnych przeciwników.

Czy Donald Tusk odejdzie z polityki?