Czy Donald Tusk odejdzie z polityki?

Data: 2010-09-22 22:24:21
Autor: Jaksa
Czy Donald Tusk odejdzie z polityki?

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i7d29q$8im$1news.onet.pl...
http://niepoprawni.pl/blog/3/czy-donald-tusk-odejdzie-z-polityki

Mam nadzieję że cuchnący moczem Donek zostanie
wyprowadzony przez pluton zandarmerii z biura.

Jaksa

Data: 2010-09-23 09:59:10
Autor: Miglanc

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:i7dquo$jio$1news.eternal-september.org...

[...]

To są metody prezesa PiS. To, że ty jedziesz moczem i czosnkiem to widać, słychać i czuć! Hiiiihhiiiiiihahahahahaaa!

--

Zahir

Data: 2010-09-23 10:30:59
Autor: cytryna
> [...]

To są metody prezesa PiS. To, że ty jedziesz moczem i czosnkiem to widać, słychać i czuć! Hiiiihhiiiiiihahahahahaaa!

Jaki tam znowu pluton żandarmwrii, wystarczy wóz ascenizacyjny, taki do wywozu
płynnej gnojówki z PO. --

Data: 2010-09-23 03:30:57
Autor: zbig
On 23 Wrz, 10:30, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:
> [...]

> słychać i czuć! Hiiiihhiiiiiihahahahahaaa!
> Zahir

Jaki tam znowu pluton żandarmwrii, wystarczy wóz ascenizacyjny,
To jakiś wasz nowy wynalazek w materii, w której tak lubicie się
taplać -w gównie?
Słyszałem o wozach asenizacyjnych, ale możeście ciemniaki coś tam
nowego zmajstrowali? Sądząc po nazwie, może służyć do ściągania ze
sceny politycznej niewygodnych przeciwników.

Czy Donald Tusk odejdzie z polityki?