Czy ESP, ASR jest istotne? Czujki zmierzchu, deszczu...

Data: 2011-05-14 22:38:56
Autor: Sebastian Biały
On 2011-05-14 20:59, jh wrote:
Czy takie elementy jak ESP czy kontrola trakcji majÄ… znaczenie w typowej
miejskiej jeździe i sporadycznych wypadach wakacyjnych?

U mnie w takiej sytuacji ESP daje o sobie znać negatywnie zimą na lodzie (szarpanie kołami) i prawie nie działa latem (raz się przydał po wjechaniu w mokry zakręt i poczułem że zadziałał). Do wożenia po miescie uważam za zbędny.

> - podgrzewane przednie fotele

Złośliwi twierdzą że można ugotować jajka na twardo.

deszczu

Czasem głupieje, ale ogólnie jedna manetka mniej w dłuższej drodze i nawet działa rozsądnie. Szczególnie fajnie działa jak Cie tir ochlapie - wycieraczki szybciej się załaczą na pełną prędkość niż zdążę sięgnąć do manetki.

Czy ESP, ASR jest istotne? Czujki zmierzchu, deszczu...