Czy ESP, ASR jest istotne? Czujki zmierzchu, deszczu...

Data: 2011-05-15 15:18:35
Autor: ArekM
Czy ESP, ASR jest istotne? Czujki zmierzchu, deszczu...

Czy takie elementy jak ESP czy kontrola trakcji majÄ… znaczenie w typowej
miejskiej jeździe i sporadycznych wypadach wakacyjnych? Czy są na tyle
ważne, żeby do nich dopłacać?

Bo ja wiem....
Ja tam zadnych kontroli trakcji nie mam, a jakos auto dobrze jezdzi, nawet jak sie gazu nie oszczędza ;)

To codzienne podróżowanie zdecydowanie
spokojne, z dzieckiem do przedszkola/szkoły etc.

I podobne pytania, choć nie w kwestii bezpieczeństwa, a czysto użytkowej
- podgrzewane przednie fotele, czujnik zmierzchu, deszczu. Sprawdza siÄ™ to?

Z wszystkich 'bajerów' z poprzednich aut najbardziej brakuje mi czujnika deszczu. Bez całej reszty da sie życ :)

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

Czy ESP, ASR jest istotne? Czujki zmierzchu, deszczu...