Czy GPS dziala bez karty SIM ?

Data: 2011-10-05 09:35:59
Autor: Fantom
Czy GPS dziala bez karty SIM ?
Witam
Chcialem kupic sobie zwykly telefonik typu Nokia 5230 czy 6210 navigator, aby zczytywac trasy gpsem (jazda rowerem itp).
No i pytanko : czy to dziala bez karty SIM czy musze ja miec ?
A co musze miec aby korzystac z a-gps ? Chodzi o najtansze rozwiazanie (umowa/karta itp).

Fantom

Data: 2011-10-05 11:02:08
Autor: Tomek
Czy GPS dziala bez karty SIM ?

Użytkownik "Fantom" <szczukot@poczta.onet.pl.skasujto> napisał:

Chcialem kupic sobie zwykly telefonik typu Nokia 5230 czy 6210 navigator, aby zczytywac trasy gpsem (jazda rowerem itp).
No i pytanko : czy to dziala bez karty SIM czy musze ja miec ?

Działa bez karty sim.

A co musze miec aby korzystac z a-gps ?

Aktywną kartę sim.

Chodzi o najtansze rozwiazanie (umowa/karta itp).

Prepaid zawsze wyjdzie taniej od umowy, szczególnie z jakimś pakietem mb.

Data: 2011-10-05 11:08:51
Autor: Fantom
Czy GPS dziala bez karty SIM ?
A co musze miec aby korzystac z a-gps ?

Aktywną kartę sim.

Chodzi o najtansze rozwiazanie (umowa/karta itp).

Prepaid zawsze wyjdzie taniej od umowy, szczególnie z jakimś pakietem mb.

Czyli a-gps uzywa internetu. A jaki to jest rzad sciagania danych na potzreby takiego a-gps ?

Fantom

Data: 2011-10-05 10:17:59
Autor: Waldek Godel
Czy GPS dziala bez karty SIM ?
Dnia Wed, 5 Oct 2011 11:08:51 +0200, Fantom napisał(a):

Czyli a-gps uzywa internetu. A jaki to jest rzad sciagania danych na potzreby takiego a-gps ?

bardzo mała.
Oprócz tego to oczywiste, że używa internetu, bo to jest cała idea a-gps -
żeby skrócić czas zimnego startu GPS przy pomocy już obliczonych danych.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Trole sa niekonsekwetne.... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2011-10-06 10:57:00
Autor: Pendrive
Czy GPS dziala bez karty SIM ?
W dniu 2011-10-05 11:17, Waldek Godel pisze:
Dnia Wed, 5 Oct 2011 11:08:51 +0200, Fantom napisał(a):

Czyli a-gps uzywa internetu. A jaki to jest rzad sciagania danych na
potzreby takiego a-gps ?

bardzo mała.

bardzo mała ktora moze okazac sie bardzo duza chyba ze ma rozliczanie co 1 kb

Data: 2011-10-06 21:58:10
Autor: Jacek
Czy GPS dziala bez karty SIM ?
Użytkownik "Fantom" <szczukot@poczta.onet.pl.skasujto> napisał w wiadomości news:4e8c08e0$0$3502$65785112news.neostrada.pl...
[...]

a-gps ściąga mi kilkadziesiąt kB do startu, czasem mniej.
najtaniej, orange free na karte. za 25zł masz 1,2gb do wyssania.
a z wczorajszą promocją konto ważne 2 lata po doładowaniu

Jacek

Data: 2011-10-07 01:16:37
Autor: astro
Czy GPS dziala bez karty SIM ?
Fantom wrote in <news:4e8c08e0$0$3502$65785112news.neostrada.pl>
A co musze miec aby korzystac z a-gps? Chodzi o najtansze rozwiazanie (umowa/karta itp).

www.freem.pl
Karta calkowicie bezplatna (wysylana listem pod wskazany adres). Dostep do
internetu w zamian za ogladanie reklam. Przedluzenie waznosci konta o
miesiac po obejrzeniu 15. blokow reklamowych. Dla Androida polecam aplikacje My Tracks
http://mytracks.appspot.com
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2011-10-07 08:32:03
Autor: Marx
Czy GPS dziala bez karty SIM ?
On 07.10.2011 01:16, astro wrote:
[...]

a po co konsumować reklamy?
najtaniej czyli zupełnie za darmo:
http://jdtech.pl/aero2

Marx

Data: 2011-10-07 11:27:38
Autor: Jacek
Czy GPS dziala bez karty SIM ?
Użytkownik "Marx" <Marx@nospam.com> napisał w wiadomości news:1ti2m8-80u.ln1wuwek.kopernik.gliwice.pl...
a po co konsumować reklamy?
najtaniej czyli zupełnie za darmo:
http://jdtech.pl/aero2

wkońcu zlikwidowali osobistą rejstracje w Warszawie i śmieszną kaucje :)

Jacek

Data: 2011-10-07 10:13:54
Autor: J.F
Czy GPS dziala bez karty SIM ?
Użytkownik "Fantom"  napisał w wiadomoœci
Chcialem kupic sobie zwykly telefonik typu Nokia 5230 czy 6210 navigator, aby zczytywac trasy gpsem (jazda rowerem itp).

Ovi Mapy nie maja mozliwosci logowania.
Trekbuddy mi sie wiesza na C6.
Za to swietnie chodzi na SE K550 z zewnetrznym GPS, co polecam na dluzsze wycieczki.

No i pytanko : czy to dziala bez karty SIM czy musze ja miec ?

Nawet jesli nie dziala (wiele telefonow nie dziala) to wsadzisz cos starego i przeterminowanego, albo kupisz startera za 5zl i bedziesz mial.

A co musze miec aby korzystac z a-gps ?

Bez internetu gps tez chodzi, tylko dluzej (pare minut) startuje.
A z A-gps to w sumie nie jestem pewien czy aby na pewno duzo szybciej .... na pewno zaoszczedza 30-60 sekund po dluzszej przerwie

J.

Czy GPS dziala bez karty SIM ?