Czy GPS dziala bez karty SIM ?

Data: 2011-10-06 21:58:10
Autor: Jacek
Czy GPS dziala bez karty SIM ?
Użytkownik "Fantom" <szczukot@poczta.onet.pl.skasujto> napisał w wiadomości news:4e8c08e0$0$3502$65785112news.neostrada.pl...
Witam
Chcialem kupic sobie zwykly telefonik typu Nokia 5230 czy 6210 navigator, aby zczytywac trasy gpsem (jazda rowerem itp).
No i pytanko : czy to dziala bez karty SIM czy musze ja miec ?
A co musze miec aby korzystac z a-gps ? Chodzi o najtansze rozwiazanie

a-gps ściąga mi kilkadziesiąt kB do startu, czasem mniej.
najtaniej, orange free na karte. za 25zł masz 1,2gb do wyssania.
a z wczorajszą promocją konto ważne 2 lata po doładowaniu

Jacek

Czy GPS dziala bez karty SIM ?