Czy GPS dziala bez karty SIM ?

Data: 2011-10-07 10:13:54
Autor: J.F
Czy GPS dziala bez karty SIM ?
Użytkownik "Fantom"  napisał w wiadomości
Chcialem kupic sobie zwykly telefonik typu Nokia 5230 czy 6210 navigator, aby zczytywac trasy gpsem (jazda rowerem itp).

Ovi Mapy nie maja mozliwosci logowania.
Trekbuddy mi sie wiesza na C6.
Za to swietnie chodzi na SE K550 z zewnetrznym GPS, co polecam na dluzsze wycieczki.

No i pytanko : czy to dziala bez karty SIM czy musze ja miec ?

Nawet jesli nie dziala (wiele telefonow nie dziala) to wsadzisz cos starego i przeterminowanego, albo kupisz startera za 5zl i bedziesz mial.

A co musze miec aby korzystac z a-gps ?

Bez internetu gps tez chodzi, tylko dluzej (pare minut) startuje.
A z A-gps to w sumie nie jestem pewien czy aby na pewno duzo szybciej .... na pewno zaoszczedza 30-60 sekund po dluzszej przerwie

J.

Czy GPS dziala bez karty SIM ?