Czy GT440 ruszy na D915GAV ?

Data: 2011-05-23 13:26:47
Autor: T.F.
Czy GT440 ruszy na D915GAV ?
Witam

Mam male pytanko w temacie wymiany karty graficznej na lepsza.

Jest sobie stary (5-letni) komp z:
P4 3GHz, plyta Intela D915GAV (DDR1) i grafika Radeon X700 PRO.
I uzytkownik ma ochote na wymiane ww. grafiki na Gigabyte GT 440.

Czy to zadziala ???

TIA

--
T.F.

Data: 2011-05-23 14:16:56
Autor: G Nowak
Czy GT440 ruszy na D915GAV ?
[...]

Nie ma przeciwskazan. Karta ma pci-e i jej pobor mocy miesci sie w specyfikacji plyty.

--
Pozdr

Data: 2011-05-24 00:44:56
Autor: Q
Czy GT440 ruszy na D915GAV ?
Nie ma przeciwskazan. Karta ma pci-e i jej pobor mocy miesci sie w specyfikacji plyty.

Tamta plyta pewnie ma PCI-E 1.0 - karta 2.0.
Czy to moze "widocznie" ograniczac karte?

Data: 2011-05-24 00:55:56
Autor: G Nowak
Czy GT440 ruszy na D915GAV ?
Nie ma przeciwskazan. Karta ma pci-e i jej pobor mocy miesci sie w specyfikacji plyty.
Tamta plyta pewnie ma PCI-E 1.0 - karta 2.0.
Czy to moze "widocznie" ograniczac karte?

Nie.

--
Pozdr

Data: 2011-05-25 13:54:11