Czy Gazecie Wyborczej nale偶y pogratulowa膰 sukcesu "Protoko艂贸w M臋drc贸w Macierewicza"? :-)

Data: 2013-09-18 13:24:40
Autor: A. Filip
Czy Gazecie Wyborczej nale偶y pogratulowa膰 sukcesu "Protoko艂贸w M臋drc贸w Macierewicza"? :-)
Staranno艣膰 "doboru 藕r贸de艂" by艂a chyba wysokiej klasy? :-)

--
A. Filip
艁atwiej powstrzymasz deszcz ni偶 kobiet臋, kt贸ra pragnie m臋偶czyzny.

Data: 2013-09-18 21:16:42
Autor: Jakub A. Krzewicki
A. Filip wrote:

Staranno艣膰 "doboru 藕r贸de艂" by艂a chyba wysokiej klasy? :-)

Na czele PiS sami m臋drcy Syjonu. Moherowe berety na 呕yd贸w b臋d膮 g艂osowa艂y. Co to si臋 porobi艂o!? (Palmface)

--
小袙袝孝
袦袠袪

Data: 2013-09-19 02:16:59
Autor: A. Filip
"Jakub A.  Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> pisze:
A. Filip wrote:

Staranno艣膰 "doboru 藕r贸de艂" by艂a chyba wysokiej klasy? :-)

Na czele PiS sami m臋drcy Syjonu. Moherowe berety na 呕yd贸w b臋d膮 g艂osowa艂y. Co to si臋 porobi艂o!? (Palmface)

To ty nie czyta艂e艣 "my艣li Boukuna" 偶e Chrze艣cija艅stwo to 偶ydowska religia? :-)

--
A. Filip
Pusta 艂y偶ka nie mie艣ci si臋 cz艂owiekowi w g臋bie.

Data: 2013-09-19 10:32:27
Autor: Jakub A. Krzewicki

A. Filip wrote:

[...]

Boukun jeszcze siedzia艂 cicho, jak ja to wiedzia艂em. No ale to post臋p 偶e wreszcie antyjahwi艣ci mog膮 m贸wi膰 bez obawy cherem i dintojry tylko nie wiem, jak to d艂ugo potrwa. Synagoga konserwatywna ju偶 zbiera si艂y do zemsty na libera艂ach.
 --
小袙袝孝
袦袠袪

Data: 2013-09-19 02:03:50
Autor: jr
Czy Gazecie Wyborczej nale偶y pogratulowa膰 sukcesu "Protoko艂贸w M臋drc贸w Macierewicza"? :-)

U偶ytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:zwh68ygvyfd9i3.huge.strangled.net...
| Staranno艣膰 "doboru 藕r贸de艂" by艂a chyba wysokiej klasy? :-)

Nie czytam szmaty, czy m贸g艂by艣 przybli偶y膰 temat?

Data: 2013-09-19 02:33:37
Autor: Andrzej Adam Filip
"jr" <bezadresu@jr.pl> pisze:
U偶ytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:zwh68ygvyfd9i3.huge.strangled.net...
| Staranno艣膰 "doboru 藕r贸de艂" by艂a chyba wysokiej klasy? :-)

Nie czytam szmaty, czy m贸g艂by艣 przybli偶y膰 temat?

Leci na ten temat kilka obfitych w膮tk贸w.

Tytu艂 pierwotny (na "papierze") *by艂* "Trzej zamachowcy".
GW nie starczy艂o jaj 偶eby si臋 go trzyma膰? :-)
  http://wyborcza.pl/1,75478,14617664.html
  Agnieszka Kublik
  17.09.2013 , aktualizacja: 18.09.2013 14:10 --
A. Filip
Na Nowy Rok przybywa dnia na barani skok.
  -- Przys艂owie polskie

Czy Gazecie Wyborczej nale偶y pogratulowa膰 sukcesu "Protoko艂贸w M臋drc贸w Macierewicza"? :-)