Czy Gazeta Wyborcza (Agora S.A.) stanie w obronie "mowy nienawiści" (wobec Ziobry hejterów GW)?

Data: 2021-03-25 07:54:14
Autor: A. Filip
Czy Gazeta Wyborcza (Agora S.A.) stanie w obronie "mowy nienawiści" (wobec Ziobry hejterów GW)?
Poniżej GW wersja za darmo i bez ograniczeń.
[ Jak dla mnie resztą mogą sobie 4 litery podetrzeć w dyskusji na
usenecie ]

https://wyborcza.pl/7,75398,26914052,ziobro-zniewazony-jako-organ-prokuratura-znow-chce-scigac-czytelnikow.html
Ziobro znieważony jako organ. Prokuratura znów chce ścigać czytelników "Wyborczej"
; 25 marca 2021 | 06:00

[...] Śledztwo osobiście prowadzi Marcin Policiewicz, zastępca
prokuratora rejonowego w Płocku. 24 marca napisał postanowienie, w
którym żąda od Agory SA (wydawcy "Wyborczej") ujawnienia informacji
identyfikujących pięcioro użytkowników wyborcza.pl.
Dane (nazwiska, numery IP, adresy) są mu potrzebne w związku z
"dochodzeniem w sprawie poniżenia konstytucyjnego organu
Rzeczypospolitej Polskiej - Ministra Sprawiedliwości poprzez
umieszczenie pod artykułem opublikowanym w internetowym wydaniu
Gazety Wyborczej pod tytułem "Niezależni prokuratorzy są zsyłani
kilkaset kilometrów od domu za krytykę Ziobry" wulgarnych i
poniżających komentarzy dotyczących w/w tj. o czyn z art. 226 par. 3
kk." [koniec wersji za darmo bez ograniczeń]

--
A. Filip