Czy Gazeta Wyborcza DOMAGA SIĘ zatrzymywania "kobiet z penisem" w areszcie/więzieniu kobiecym?

Data: 2020-08-09 13:27:37
Autor: A. Filip
Czy Gazeta Wyborcza DOMAGA SIĘ zatrzymywania "kobiet z penisem" w areszcie/więzieniu kobiecym?

https://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,26193256,margot-bedzie-w-meskim-areszcie-to-najgorsza-rzecz-jaka-mogla.html
Margot będzie siedzieć w męskim areszcie. "To najgorsza rzecz, jaka
mogła ją spotkać"
; 8 sierpnia 2020 | 17:05

Zatrzymanie Margot i jej aresztowanie. Choć Margot *czuje się* kobietą,
najbliższe dwa miesiące ma spędzić w męskim areszcie. - To trauma, która
zostaje z człowiekiem przez lata. O tym, co wydarzy się w celi, nawet
boję się myśleć - komentuje Julia Kata, psycholożka i wiceprezeska
fundacji Trans-Fuzja.

Margot, aresztowana aktywistka LGBT, czuje się kobietą, choć urodziła
się w męskim ciele. - Decydując o areszcie, patrzymy na
dokumenty. Według nich mamy do czynienia z Michałem Sz., dlatego
aresztowany będzie przebywał w męskim areszcie - zaznacza Sylwester
Marczak, rzecznik prasowy Komendy Stołecznej Policji. [...]

Złośliwe media mogłoby przeprowadzić sondaż w areszcie kobiecym na
temat areszt dla której płci jest właściwy.

"Dobrymi chęciami droga do piekła jest wybrukowana.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-08-09 07:23:17
Autor: Jacek Bialy
Czy Gazeta Wyborcza DOMAGA SIĘ zatrzymywania "kobiet z penisem" w areszcie/więzieniu kobiecym?
Margot, aresztowana aktywistka LGBT, czuje się kobietą, choć urodziła
się w męskim ciele.

Obecność penisa może świadczyć o tym, że owa kobieta rodzi właśnie słonia, dlatego powinni ją przyjąć od razu do więziennej porodówki..  Buu ha-ha!

JB

Data: 2020-08-09 13:18:48
Autor: Zenek Kapelinder
Czy Gazeta Wyborcza DOMAGA SIĘ zatrzymywania "kobiet z penisem" w areszcie/więzieniu kobiecym?
A czasami GWno nie domaga się procesu jednego zbrodniarza stalinowskiego?

Data: 2020-08-09 14:11:58
Autor: Marcin Debowski
[...]

A nie można jej dać do pojedyńczej celi, czy jest spory deficyt takich locum?

--
Marcin

Data: 2020-08-09 07:35:04
Autor: Jacek Bialy
[...]

Z pewnością dostanie pojedynkę i osobny dostęp do łaźni. Inaczej szamaki zrobią z niego cwela, a cwel to już nie jest mniejszość seksualna, ani nawet dewiacja, tylko ludzka szmata.

--
JB

Data: 2020-08-09 07:43:28
Autor: Zenek Kapelinder
Czy Gazeta Wyborcza DOMAGA SIĘ zatrzymywania "kobiet z penisem" w areszcie/więzieniu kobiecym?
Opisujesz Biały własne doświadczenia. Tylko nie pisz co ci robili bo zaraz dobre ciasto na podwieczorek będę przyswajał.

Data: 2020-08-09 07:52:47
Autor: Jacek Bialy
Czy Gazeta Wyborcza DOMAGA SIĘ zatrzymywania "kobiet z penisem" w areszcie/więzieniu kobiecym?
 - Opisujesz Biały własne doświadczenia.

Politycznych nie przecwelano - wiesz dlaczego?

Data: 2020-08-09 07:38:50
Autor: Zenek Kapelinder
Czy Gazeta Wyborcza DOMAGA SIĘ zatrzymywania "kobiet z penisem" w areszcie/więzieniu kobiecym?
A niby dlaczego jakieś specjalne traktowanie ma mieć ktoś kto ma kutasa, nic nie robił żeby mu obcięli i udaje kobietę. Do tego bywa na zdjęciach z zarostem jak by ktoś w gówno osci od śledzia nawtykal. Baby z wąsami pokazywali kiedyś w cyrkach. Teraz się okazało że może być baba z wąsami i kutasem. Jak by twierdził że jest wielorybem to w basenie miałby być w areszcie i kryla do żarcia trzeba by mu dostarczać? Nic mu nie zrobią bo cała akcja to ustawka mająca odwrócić uwagę debili tworzących tzw opinie  publiczna lub wyborcę od jakiejś ważniejszej sprawy.

Data: 2020-08-09 08:14:43
Autor: Jacek Bialy
Czy Gazeta Wyborcza DOMAGA SIĘ zatrzymywania "kobiet z penisem" w areszcie/więzieniu kobiecym?
 - A niby dlaczego jakieś specjalne traktowanie ma mieć ktoś kto ma kutasa, nic nie robił żeby mu obcięli i udaje kobietę. Może być chory psychicznie, a takich powinno się leczyć, a nie trzymać razem z kryminalistami. Jak ktoś siedzi za gwałt i rozbój, to nie po to, żeby pod celą gwałcił i maltretował kogoś innego. Jeśli chce taki sobie pobzykać, to niech pisze prośby o przepustkę, albo o specjalne widzenie.

 - Do tego bywa na zdjęciach z zarostem jak by ktoś w gówno osci od śledzia nawtykal.

Co tym bardziej może świadczyć o jakiejś chorobie.

--
JB

Data: 2020-08-09 13:17:16
Autor: Zenek Kapelinder
Czy Gazeta Wyborcza DOMAGA SIĘ zatrzymywania "kobiet z penisem" w areszcie/więzieniu kobiecym?
Pokazywali film co to robiło na ulicy. Wychodzi że to jest kryminalistą. Jeden obrazek wart tysiąca słów. Na filmie to biło pięściami na ulicy innego człowieka i nie było widać że w obronie własnej. Do tego to zniszczyło cudze mienie. Policja go zatrzymała bo miała nakaz zatrzymania wydany przez sąd. Pierdel jest właściwym miejscem da bandziorów. Chyba że udowodni że urzędowo głupi. Wtedy dostanie przymusowe leczenie psychiatryczne. Pierdel od takiego leczenia lepszy. Ale o tym, gdyby nie to że ma po elektrowstrząsach wypalony mózg, mógłby pizdziak vel runt dziura w dupie opowiedzieć.

Data: 2020-08-12 05:49:24
Autor: Jacek Bialy
[...]

Ludzie psychiczni potrafią być groźni (chociaż nie muszą), a jeśli tacy są, to powinni się znaleźć pod kontrolą psychiatryczną. Tacy nie powinni trafiać do zakładów karnych, gdyż mogą oni stać się źródłem patologii u innych więźniów lub straży więziennej (żeby później nie trzeba było ich tam wszystkich leczyć).

JB

Data: 2020-08-12 06:49:39
Autor: Zenek Kapelinder
Czy Gazeta Wyborcza DOMAGA SIĘ zatrzymywania "kobiet z penisem" w areszcie/więzieniu kobiecym?
Jak trafi do psychuszki to gorzej dla niego. Lot nad kukułczym gniazdem jak Lenin, wiecznie żywy. Metody mają inne ale efekt końcowy taki sam. Wystarczy poczytać co pizdziak vel runt dziura w dupie wypisuje. A nie był na oddziale dla bandziorów tylko na takim co lekko pierdolnietych leczą.

Data: 2020-08-13 05:23:29
Autor: Jacek Bialy
Czy Gazeta Wyborcza DOMAGA SIĘ zatrzymywania "kobiet z penisem" w areszcie/więzieniu kobiecym?
 - Jak trafi do psychuszki to gorzej dla niego.

Jego sprawa.   Zakład karny to nie miejsce dla psychicznych. Tam każdy klawisz przechodzi regularne badania psychiatryczne (a jeśli nie, to powinien).

 - Lot nad kukułczym gniazdem jak Lenin, wiecznie żywy.

Bo to był film o radzieckich psychuszkach, tylko polit-poprawnie opowiedziany.

--
JB

Data: 2020-08-13 16:26:59
Autor: Runt
W dniu 2020-08-13 o 14:23, Jacek Bialy pisze:
[...]

dobzre się bawicie pedałki?

--
Runt

http://100aferpis.pl/
Oculum pro oculo et dentem pro dente!

Data: 2020-08-13 10:57:33
Autor: Jacek Bialy
[...]

 - dobzre się bawicie pedałki?

Nie kręć się tutaj, bo ci ktoś nadepnie na ucho..

--
JB

Data: 2020-08-13 16:26:53
Autor: Runt
W dniu 2020-08-12 o 15:49, cwel Zenek Kapelinder pisze:
Jak trafi do psychuszki to gorzej dla niego. Lot nad kukułczym gniazdem jak Lenin, wiecznie żywy.

to twój idool.

Metody mają inne ale efekt końcowy taki sam. Wystarczy poczytać

jeszcze zrozumiec, ale taki głąb jak ty o IQ ameby co może pojąć?

co pizdziak
jak się miewa twoja łechtaczka, kto ją szamocze ostatnio? u2 czy biały?

vel runt dziura w dupie

zenusiu, kretynie genetyczny! wciąż ciągnie cie do kichy stolcowej?

wypisuje.

co zechce i taki bydlak jak ty może mie skoczyć! ;-)))

A nie był na oddziale dla bandziorów

ty byłeś i jak widać zdurniałeś doszczętnie.

tylko na takim co lekko pierdolnietych leczą.

jak widać leczenie ciebie jest bezskuteczne. jesteś szajba absolutna.

Data: 2020-08-13 08:20:10
Autor: Zenek Kapelinder
Czy Gazeta Wyborcza DOMAGA SIĘ zatrzymywania "kobiet z penisem" w areszcie/więzieniu kobiecym?
Nie moja wina ani problem że jakoś do ciebie trzeba pisać żeby było wiadomo że to nie do innych. Jak masz tutaj ksywkę pizdziak vel runt dziura w dupie to jak mam do ciebie pisać? Heniek?

Data: 2020-08-14 20:20:11
Autor: Runt
[...]

WON KANALIO!

Data: 2020-08-14 20:28:17
Autor: A. Filip
Runt <runtime@anakumena.prv> pisze:
[...]

No to ruszaj przodem! ;-)

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-08-15 11:39:55
Autor: Runt
W dniu 2020-08-14 o 20:28, A. Filip pisze:
[...]

Spadaj pajacu! ;-)

Data: 2020-08-15 03:41:02
Autor: Zenek Kapelinder
sobota, 15 sierpnia 2020 o 11:40:03 UTC+2 Runt napisał(a):
W dniu 2020-08-14 o 20:28, A. Filip pisze:
> Runt <run...@anakumena.prv> pisze: >> W dniu 2020-08-13 o 17:20, Zenek Kapelinder pisze: >>> Nie moja wina ani problem że jakoś do ciebie trzeba pisać żeby było >>> wiadomo że to nie do innych. Jak masz tutaj ksywkę pizdziak vel runt >>> dziura w dupie to jak mam do ciebie pisać? Heniek? >>> >> >> WON KANALIO! > > No to ruszaj przodem! ;-) >
Spadaj pajacu! ;-)
-- Runt http://100aferpis.pl/ Oculum pro oculo et dentem pro dente! Keep smilling. All's well that ends well.
Co ci się pizdziak vel runt dziura w dupie znowu nie podoba. Grzeczny jest i panią przodem chce puścić.

Data: 2020-08-15 19:44:20
Autor: Runt
coś się nie POdoba?
W dniu 2020-08-15 o 12:41, cwel Zenek Kapelinder pisze:
Co ci się pizdziak
jak sie miewa twoja zjełczała łechtaczka? ;-)))
vel runt dziura w dupie
uwielbiasz być popychany w kichę stolcową, co? ;-))))
znowu nie podoba.
a co cie to obchodzi robolu z "warstatu"? ;-))))
Grzeczny jest i panią przodem chce puścić.
"przodem cie puścił"? aj waj! aj waj! taki nietakt.
jesteś zniesmaczony bo wolisz tyłem!? ;-)))))))

--
Runt

Oculum pro oculo et dentem pro dente!

Data: 2020-08-15 12:15:16
Autor: Zenek Kapelinder
coś się nie POdoba?
Ziewwww. Lotny jesteś pizdziak vel runt dziura w dupie jak płyta chodnikowa.

Data: 2020-08-16 17:23:48
Autor: Runt
coś się nie POdoba?
W dniu 2020-08-15 o 21:15, cwel Zenek Kapelinder pisze:

Ziewwww.

piaaard! piard! ;-))))

Lotny jesteś pizdziak

jak sie miewa twoja łechtaczka kanalio? u2 ci ją wciąż szamocze? ;-)))

vel runt dziura w dupie

uwielbiasz kanalio kiedy cie pakują w kichę stolcową, co? ;-)))

jak płyta chodnikowa.

słuchaj płyt zenusiu, kanalio genetyczna. słuchaj! ;-)))

--
Runt

Oculum pro oculo et dentem pro dente!

Data: 2020-08-12 11:14:20
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 9 sierpnia 2020 22:17:18 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Pokazywali film co to robiło na ulicy.

Drobne sprostowanie.
Nie "co to robiło", ale "co onu robiłu".
Jest specjalny rodzaj gramatyczny dla trzeciej płci.

Data: 2020-08-12 12:19:22
Autor: Zenek Kapelinder
Czy Gazeta Wyborcza DOMAGA SIĘ zatrzymywania "kobiet z penisem" w areszcie/więzieniu kobiecym?
Ono to nie jest trzecia płeć. Trzecia płeć to jeszcze coś innego.

Data: 2020-08-13 16:27:09
Autor: Runt
Czy Gazeta Wyborcza DOMAGA SIĘ zatrzymywania "kobiet z penisem" w areszcie/więzieniu kobiecym?
Ono to nie jest trzecia płeć. Trzecia płeć to jeszcze coś innego.

ty zenusiu skretyniały jesteś 3-cia płeć.zamiast fiuta masz łechtaczkę./

Data: 2020-08-09 16:56:24
Autor: A. Filip
Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com> pisze:
[...]

"GW psycholożka" pisze tak (w części udostępnianej przez GW za darmo bez
ograniczeń) że wynikałoby że jednoosobowa cela nie zrobi różnicy
[ nie rozważa takiej możliwości].

P.S. Jak GW "kastruje" to co udostępnia za darmo i darmo i bez
ograniczeń oraz jeśli "kastruje w sposób godny idioty" (IMHO) to ma o co
się nachalnie doprasza.  Ja GW od dość dawna _płacić_ nie zamierzam.
Odnoszenie się tylko do "GW samo-wykastrowanych" wersji nawet mi nieco
pasuje.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-08-14 00:33:55
Autor: obserwator1439
użytkownik Marcin Debowski napisał:

A nie można jej dać do pojedyńczej celi, czy jest spory deficyt takich locum?

Można go dać do celi z innymi również (jak on) czującymi się kobietami:)

Czy Gazeta Wyborcza DOMAGA SIĘ zatrzymywania "kobiet z penisem" w areszcie/więzieniu kobiecym?