Czy Gilowskiej można wierzyc?

Data: 2010-01-12 09:47:23
Autor: Artur Borubar
Czy Gilowskiej można wierzyc?
"Wielokrotnie wypominano mi, że powiedziałam: 'Donald, bracie'. Ba, przecież na początku dziejów Kain zabił Abla. Brata. Czy ktoś ma pretensje do Abla, że dał się zabić? To był brat" - mówi Zyta Gilowska.

Zyta Gilowska zarzuca obecnemu szefowi resortu finansów Jackowi Rostowskiemu, że Polska jest zupełnie nieprzygotowana do kryzysu. Jej zdaniem nie ma on klarownego poglądu, którego się twardo trzyma, tylko wygłasza komunikaty na polecenie premiera. "A to z kolei świadczy, że nie ma uzgodnionego scenariusza reakcji na przyszłe wydarzenia kryzysowe" - twierdzi Gilowska."

http://www.wiadomosci24.pl/artykul/gilowska_tusk_mnie_zdradzil_97249.html

Tyle że nie o wymiary rzecz się rozchodzi. Pani siła ma polegać na przyciągnięciu do prezydenta wyborców PO.

"Gdybym tylko miała taką moc, to natychmiast bym z niej skorzystała. Prezydent Kaczyński jest osobą ze wszech miar godną poparcia. To człowiek doświadczony, rzetelny i uczciwy. A ja wiem, że Platformę popierało mnóstwo ludzi, którzy wysoko cenią sobie te cechy. Jednak proszę mnie nie przeceniać. Niespecjalnie wierzę w swoją moc przyciągania."

http://www.dziennik.pl/polityka/article523060/Gilowska_Nie_jestem_zadna_tajna_bronia.html

Przemek

Usunięta z partii za nepotyzm, oczerniająca ministra Rostowsskiego, podejrzana o wspólprace z bezpieką, oddana Lechowi Kaczyńskiemu....
--
 W wykonaniu orzeczenia sądu:
"Ja, Zbigniew Ziobro, przepraszam Pana dr Mirosława Garlickiego za wypowiedzenie pod jego adresem słów - już nikt nigdy przez tego Pana życia pozbawiony nie będzie - które naruszyły cześć Pana dr Mirosława Garlickiego".

Data: 2010-01-12 10:16:49
Autor: BarnabaRudge
Czy Gilowskiej można wierzyc?

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w
wiadomości news:hihcus$4al$1news.onet.pl...

-- -- -- -- -- -- -- -- --

SB jej wierzyło!

sofu

Data: 2010-01-12 12:38:35