Czy Globalne Ocieplenie

Data: 2020-02-10 22:22:46
Autor: A. Filip
Czy Globalne Ocieplenie
Niemal +10°C + deszcze i smogu nie ma.  Wielki sukces na miarę potrzeb i
możliwości prezydenta Trzaskowskiego (PO)! ;-)

BTW był taki rok za późnego PRL gdy w lutym było +20°C.
Wstydź się globalne ocieplenie! ;-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-02-11 07:00:17
Autor: Wiesiaczek
Czy Globalne Ocieplenie rozwiązało Trzaskowskiemu problem smogu w Warszawie (dziś)?
W dniu 10.02.2020 o 22:22, A. Filip pisze:
Niemal +10°C + deszcze i smogu nie ma.  Wielki sukces na miarę potrzeb i
możliwości prezydenta Trzaskowskiego (PO)! ;-)

BTW był taki rok za późnego PRL gdy w lutym było +20°C.
Wstydź się globalne ocieplenie! ;-)

A ja pamiętam gdy w PRL-u po ulicach Warszawy jeździły specjalne pojazdy zgarniające śnieg i wsypujące go na ciężarówki lub na trawniki. Inaczej ulice nie byłyby przejezdne.
Ogólnie wywóz śniegu w Warszawie to było normalne zjawisko.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

Data: 2020-02-11 07:46:15
Autor: Runt
Czy Globalne Ocieplenie rozwiązało PiS-owi problem smogu w Polsce (dziś)?
W dniu 2020-02-10 o 22:22, A. Filip pisze:
Niemal +10°C + deszcze i smogu nie ma.  Wielki sukces na miarę potrzeb i
możliwości prezydenta Trzaskowskiego (PO)! ;-)

Nie masz już do kogo się przyczepić, co? ;-)))

--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2020-02-11 22:59:53
Autor: Budzik
Czy Globalne Ocieplenie rozwiązało Trzaskowskiemu problem smogu w Warszawie (dziś)?
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

Niemal +10°C + deszcze i smogu nie ma.  Wielki sukces na miarę
potrzeb i możliwości prezydenta Trzaskowskiego (PO)! ;-)

BTW był taki rok za późnego PRL gdy w lutym było +20°C.
Wstydź się globalne ocieplenie! ;-)

Czyzbys był kolejna osoba nie rozrozniajacą pogody od klimatu?

--
Pozdrawia... Budzik
"Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

Data: 2020-02-13 13:16:33
Autor: A. Filip
Czy Globalne Ocieplenie
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
[...]

Bardziej pogoda niż klimat jest tak w Warszawie (w Polsce) w tym roku
"wyjątkowo". Zmiana klimatu _ma być_ jak tak będzie regularnie.
Według koncepcji globalnego ocieplenia/ocipienia tegoroczny luty to nie
"pierwsza jaskółka" nieodwracalnie nadciągającej zmiany klimatu?

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-02-13 04:53:37
Autor: japanizer
On Thursday, February 13, 2020 at 9:16:34 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

Według koncepcji globalnego ocieplenia/ocipienia tegoroczny luty to nie
"pierwsza jaskółka" nieodwracalnie nadciągającej zmiany klimatu?

Nie musisz ogłaszać wszem i wobec, że masz wąskie horyzonty myślenia.

http://www.newsonjapan.com/html/newsdesk/article/126349.php

Every year, tens of thousands of tourists flock to the snow festival in Sapporo, Hokkaido, attracted by some 200 large, but intricate ice sculptures.

The festival closes on Tuesday but this year, there was a problem: no snow.

Data: 2020-02-13 17:59:14
Autor: andal
Czy Globalne Ocieplenie rozwiązałoëÍŤ$Ł $‰éŽŚş•éŹšˆ.ÁfŤł6°‰čŹŁĎ9÷d6ńÜâ­˝Ü
On Thu, 13 Feb 2020 04:53:37 -0800, japanizer wrote:

> [...]

sculptures.

The festival closes on Tuesday but this year, there was a problem: no

biedne japy, maszyny do sniegu sa znane juz 80 lat a ich nadal nie stac

Data: 2020-02-13 13:55:38
Autor: japanizer
On Friday, February 14, 2020 at 2:59:17 AM UTC+9, andal wrote:

> Sapporo, Hokkaido, attracted by some 200 large, but intricate ice
> sculptures.
> snow.

biedne japy, maszyny do sniegu sa znane juz 80 lat a ich nadal nie stac

Kolejny ubogi umysłowo. Może rodziną jesteście?

https://dziennikzachodni.pl/szczyrkowski-osrodek-narciarski-zawiesza-dzialalnosc-powod-cieplo-i-brak-sniegu-podobnie-jest-w-innych-beskidzkich-stacjach/ar/c1-14664305

https://dziennikbaltycki.pl/nie-dzialaja-stoki-narciarskie-na-pomorzu-brak-mrozu-uniemozliwil-ich-uruchomienie-ferie-2020-bez-nart-w-regionie/ar/c7-14723156

Data: 2020-02-13 23:16:22
Autor: andal
Czy Globalne Ocieplenie rozwiązałoëÍŤ$Ł $‰éŽŚş•éŹšˆ.ÁfŤł6°‰čŹŁĎ9÷d6ńÜâ­˝Ü

*spierdalaj bogaty w debilizm*

Data: 2020-02-13 16:09:16
Autor: japanizer
On Friday, February 14, 2020 at 8:16:26 AM UTC+9, andal wrote:
On Thu, 13 Feb 2020 13:55:38 -0800, japanizer wrote:

*spierdalaj bogaty w debilizm*

Wiesz, 100% twoich postów to pomyje.

Data: 2020-02-14 11:41:27
Autor: Budzik
Czy Globalne Ocieplenie rozwiązało Trzaskowskiemu problem smogu w Warszawie (dziś)?
Użytkownik  japanizer@japanizer.org ...

[...]

Juz dobrych kilka lat temu słyszałem o problemach z finansowaniem nowej infrastruktury narciarskiej w górach własnie ze wzgledu na spodziewane skrocenie sezonów narciarskich.

--
Pozdrawia... Budzik
"Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

Data: 2020-02-13 12:59:50
Autor: Budzik
[...]

A teraz jeszcze raz, po wolutku, po naszemu...

Zmiana klimatu _ma być_ jak tak będzie regularnie.

Pytasz czy twierdzisz?
Mam wrazenie ze trafiłem w punkt z tym nei rozroznianiem.

Według koncepcji globalnego ocieplenia/ocipienia tegoroczny luty to nie
"pierwsza jaskółka" nieodwracalnie nadciągającej zmiany klimatu?

Poczytaj, daj zrodła o co pytasz i czego nie zrozumiałes.

--
Pozdrawia... Budzik
H. Jackson Brown, Jr.

Data: 2020-02-13 18:13:01
Autor: andal
On Thu, 13 Feb 2020 12:59:50 +0000, Budzik wrote:

[...]

 za
[...]

niezrozumiale jest ze nie moga przewidziec pogody(!) na kilka najblizszych dni z mala dokladnoscia 1, 2 stopni natomiast przewiduja klimat zdokladnoscia do jednej dziesiatej za kilkadziesiat lat

Data: 2020-02-13 20:59:48
Autor: Budzik
Czy Globalne Ocieplenie rozwiązało Trzaskowskiemu problem smogu w Warszawie (dziś)?
Użytkownik andal andal@andal.org ...

[...]

Nie, nie potrafią.
Przewiduja trendy.
Nie ma znaczenia czy za 10 lat srednia temp wzrosnie o 2 czy o 2,1 stopnia.
Ale temat ciekawy. Jak rozumiem wgłebiłes sie i co ci wyszło?

--
Pozdrawia... Budzik
"Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

Data: 2020-02-13 22:08:04
Autor: A. Filip
Czy Globalne Ocieplenie
[...]

"Kij hokejowy" mu nie wyszedł.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-02-13 23:18:23
Autor: andal
On Thu, 13 Feb 2020 20:59:48 +0000, Budzik wrote:

[...]

wyuchodzi mi kazdego dnia kilka $ na utrzymanie fear mongers w "moim" rzadzie

Data: 2020-02-14 11:41:27
Autor: Budzik
[...]

Czyli spisek 95% naukowców na całym swiecie?

Z ciekawości - w chemtrails, dr Ziebe itp tez wierzysz? Bo zauwazam specyficzna korelację poglądów (wierzeń)...

--
Pozdrawia... Budzik

Czy Globalne Ocieplenie