Czy HONDA CBR 600 F4 nie będzie za duża dla mnie ?

Data: 2013-02-01 19:37:02
Autor: krzysiom
Czy HONDA CBR 600 F4 nie będzie za duża dla mnie ?
Witam wszystkich mam pytanie czy honda cbr 600 f4 będzie dla mnie za duża i czy będę miał problemy z jej prowadzeniem. W woli ścisłości mam 166 cm wzrostu i ważę 55 kg.

Data: 2013-02-01 23:00:58
Autor: GrzegorzJ
Czy HONDA CBR 600 F4 nie będzie za duża dla mnie ?
Woli scislosci waga i wzrost nie dodaja umiejetnosci i nie ujmują ich:)
Jeżeli potrafisz to bedziesz smigał