Czy Hans Kloss to palant i matoł?

Data: 2010-12-11 20:36:44
Autor: mastodont
Czy Hans Kloss to palant i matoł?
Ok, wiem, pytanie jest czysto retoryczne. Postawiłem je ot tak, dla
paddierżki razgawora:)
A swoją drogą zauważyłem że niemal każdy fanatyczny PiSuar to
palant i matoł. Do tego zdecydowana większość prokaczystowskich  kiboli
to także palanty i matoły... zdumiewająca zbieżność, czyż nie? ;)

Data: 2010-12-11 20:38:05
Autor: u2
Esbuce to palanty i matoły
W dniu 2010-12-11 20:36, mastodont pisze:
Ok, wiem, pytanie jest czysto retoryczne. PostawiÂłem je ot tak, dla
paddierÂżki razgawora:)
A swojÂą drogÂą zauwaÂżyÂłem Âże niemal kaÂżdy fanatyczny PiSuar to
palant i matoÂł. Do tego zdecydowana wiĂŞkszoœÌ prokaczystowskich  kiboli
to tak¿e palanty i mato³y... zdumiewaj¹ca zbie¿noœÌ, czy¿ nie? ;)

Data: 2010-12-11 20:40:06
Autor: mastodont
Esbuce to palanty i matoły
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d03d321$0$20999$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-12-11 20:36, mastodont pisze:
Ok, wiem, pytanie jest czysto retoryczne. Postawi3em je ot tak, dla
paddier?ki razgawora:)
A swoj? drog? zauwa?y3em ?e niemal ka?dy fanatyczny PiSuar to
palant i mato3. Do tego zdecydowana wiekszo?a prokaczystowskich  kiboli
to tak?e palanty i mato3y... zdumiewaj?ca zbie?no?a, czy? nie? ;)

Pytał się ciebie ktoś kiedyś coś?
No. To paszoł won!

Data: 2010-12-12 12:32:22
Autor:
Czy Hans Kloss to palant i matoł?
On Sat, 11 Dec 2010 20:36:44 +0100, "mastodont"
<mastodont@op.pl.invalid> wrote:

[...]

 moje zdanie na ich temat jest znane: to najgorsze kanalie i gnidy!
 zakompleksieni nieudacznicy zyciowi bez perspektyw, smiecie spoleczne
 staczajace sie do rynsztoka. --

Czy Hans Kloss to palant i matoł?