Czy Harmoniczny nieuk zbankrutował ?

Data: 2012-05-28 00:04:48
Autor: Charlie delta
Czy Harmoniczny nieuk zbankrutował ?
Witajcie panienki buhahahaha

mój scenariusz zrealizował się, zrealizowałem short na EURUSD, banana
WIG-20 i S&P pincedt

zgodnie z moimi pzrewidywaniami eurusd jebnął dołem , podobnie wig-20

czas na LONG panienki

czy któraś panienka czyta przygłupiego harmonicznego, ja założyłem
swoimi pozycjami spadki, tamten nieuk wieścił mega hossę, ja zaczynam
zakładać na pieniądzu LONGI, zkładam że harmoniczna panienka wieści
mega spadki

czy jakaś niedouczona panienka wyprowadzi mnie z błędu ?

Data: 2012-05-28 19:22:17
Autor: Rafi

Użytkownik "Charlie delta" <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał w wiadomości news:80f985f0-c87b-4926-9c7c-d426e947a164e20g2000vbm.googlegroups.com...
Witajcie panienki buhahahaha

czy jakaś niedouczona panienka wyprowadzi mnie z błędu ?

głupi jesteś jak but, ale fajnie się Ciebie czyta ;P
cieszę się, że stawiasz na L-ki :)

Data: 2012-05-29 00:09:49
Autor: Charlie delta
Czy Harmoniczny nieuk zbankrutował ?
przed nami bardzo silne wzrosty na wszystkich rynkach zatem pocałuj
mnie w dupę panienka

UWAGA, DONIESIONO MI;   Harmoniczna panienka obstawia kosmiczne spadki
na wszelkich rynkach, skąd ten cudak wziął
się ???????????????????????????????????????

buhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Data: 2012-05-29 20:25:03
Autor: ichi
Charlie delta wrote:

[...]

Wygląda, że EURUSD nie ma jeszcze dość...

--
ichi

Data: 2012-05-29 21:26:19
Autor: root
Dnia Mon, 28 May 2012 00:04:48 -0700 (PDT), Charlie delta napisał(a):

[...]

Od kiedy ten wzrost eur? Od 17 czerwca, czy może wcześniej.A może kurna za
2 lata. Zgodnie w twoim krabem czy inną szczeżują, postawiłem konkretną
kasę na L. Póki co jestem w czarnej dupie, ale nie odpuszczę tak łatwo.
Ciekawe co napiszesz za tydzień albo trzy jak pieprxznie na 1.18 hę?

Data: 2012-05-29 13:19:17
Autor: Charlie delta
On 29 Maj, 21:26, root <asfdhs...@jasfj.com> wrote:
> [...]

kasę na L. Póki co jestem w czarnej dupie, ale nie odpuszczę tak łatwo.
Ciekawe co napiszesz za tydzień albo trzy jak pieprxznie na 1.18 hę?

panienka nie sraj buhahahahaha

Czy Harmoniczny nieuk zbankrutował ?