Czy Hongkong zasługuje na taką "wo

Data: 2019-11-09 09:28:28
Autor: A. Filip
Czy Hongkong zasługuje na taką "wo
Jakoś Hongkongowi tego nie życzę ale jak się zaprą to niech mają.
Ja im żałować "świetlanej przyszłości prosto z USA" nie będę :-)

"W Iraku rządzi demokracja, amerykańska demokracja." ;-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-11-09 02:09:00
Autor: Jacek Bialy
Czy Hongkong zasługuje na taką "wolność i demokr acje" jaką USA zainstalowały w Iraku i wspierają w Króle stwie Saudów?
Myśl sobie co chcesz, ale w komunistycznych Chinach czeka ich piekło w porównaniu z tym, co mają Saudowie czy Irakijczycy. Dlaczego tego piekła tak nie odczuwają Chińczycy kontynentalni? Ano dlatego, że oni już kiedyś przeszli przez maszynkę do mielenia człowieczeństwa i dzięki odpowiedniej tresurze stali się bardziej odporni. Mieszkańcy Honk-Kongu są przy nich jak nieujeżdżone mustangi, więc jeszcze wierzgają.

JB

Czy Hongkong zasługuje na taką "wo