Czy Izraelczycy to jeszcze ludzie?

Data: 2014-08-10 20:06:41
Autor: Klin
Czy Izraelczycy to jeszcze ludzie?
Portal „Walla!” opublikował komentarze
pod artykułem o 4 dzieciach zamordowanych na gazańskiej plaży. Shani Moyal: „Nie
dbam o to że zabito arabskie dzieci, szkoda że nie było ich i więcej. Dobra
robota, IDF”. Stav Sabah: “Naprawdę te zdjęcia są wspaniałe. Dają mi tyle
szczęścia, chcę patrzeć na nie cały czas”. Sharon Avishi: “Tylko czworo? To źle.
Spodziewaliśmy się więcej”. Daniela Turgeman: “To wspaniałe. Musimy zabić
wszystkie dzieci”. Chaya Hatnovich: “Nie widziałem piękniejszego zdjęcia od tego
z zabitymi arabskimi dziećmi”. Orna Peretz: “Dlaczego tylko czworo?” Rachel
Cohen: “Nie popieram zabijania dzieci w Gazie. Wszystkie powinno się spalić”.
Tami Mashan: “Umrzeć powinno tak wiele dzieci jak tylko możliwe”.
Jeśli to nie jest dowodem na to jak bardzo
izraelscy Żydzi zostali odczłowieczeni przez okupację i propagandę swoich
liderĂłw, to nie wiem co nim jest.

Czy Izraelczycy to jeszcze ludzie?