Czy J.Kaczyński kiedykolwiek był za granic± Polski?

Data: 2016-01-19 17:37:07
Autor: Mark Woydak
Czy J.Kaczyński kiedykolwiek był za granic± Polski?
http://vod.pl/programy-tv/tomasz-lis-na-zywo/bj00xb#

Wg Lisa nigdy nie wyjechał poza granice RP. Na kogos takiego głosowali¶cie? Na kogo¶ kto nie potrafił sobie ułożyć zycia prywatnego, nie ma konta bankowego, nie ma prawa jazdy, nie ma karty bankomatowej, Internet uważa za siedlisko zboczeńców! Chcieli¶ta to k...wa mata! Żało¶ni idioci.

--
Mark Woydak

Data: 2016-01-19 18:59:01
Autor: Marek Czaplicki
Czy J.Kaczyński kiedykolwiek był za granicą Polski?
Mark Woydak pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 19 stycznia 2016 17:37:

http://vod.pl/programy-tv/tomasz-lis-na-zywo/bj00xb#

Wg Lisa nigdy nie wyjechał poza granice RP. Na kogos takiego
głosowaliście? Na kogoś kto nie potrafił sobie ułożyć zycia prywatnego,
nie ma konta bankowego, nie ma prawa jazdy, nie ma karty bankomatowej,
Internet uważa za siedlisko zboczeńców! Chcieliśta to k...wa mata! Żałośni
idioci.

--
Mark Woydak

Jak to nie wyjechał? Pojechał na Ukrainę. Widziałem zdjęcia.

Data: 2016-01-19 20:28:50
Autor: silvio balconetti
Am 19.01.2016 um 18:59 schrieb Marek Czaplicki:
[...]

W Berlinie tez byl, ale oficjalnie. Pewnie widzial tylko obstawe, gospodarzy, sciany i auto. Mniej niz kierowca TIRa, ktory jedzie bez postoju autostrada. Nawet "Die Welt" poswiecil mu ciekawy artykul.

http://www.welt.de/politik/article91142/167-Zentimeter-spassfreie-Zone-im-Kanzleramt.html

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2016-01-19 21:42:47
Autor: Mark Woydak

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:n7ltes$h5$2news.icm.edu.pl...
[...]

Polsza nie ptica, Ukraina nie zagranica ;-)))

--
Mark Woydak

Data: 2018-12-14 02:06:57
Autor: japanizer
On Wednesday, January 20, 2016 at 2:57:50 AM UTC+9, Marek Czaplicki wrote:
> [...]

> idioci.
> Mark Woydak

Jak to nie wyjechał? Pojechał na Ukrainę. Widziałem zdjęcia.

W Moskwie też był.

Data: 2018-12-14 23:41:13
Autor: silvio balconetti
Am 14.12.18 um 11:06 schrieb japanizer@japanizer.org:
[...]

Byl z mamusia na wakacjach na Krymie (nie bylo latwo tam wyjechac), a jako duzy chlopiec byl chyba w Berlinie u Angeli, no i moze jeszcze gdzies, ale obwozono go oficjalnie i moze cos przez okno samochodu zobaczyl? Acha, chyba byl w Paryzu, gdzie w hotelu otwieral telewizor nie nie widzial Polski? :-)

--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????????????????????????????????????????????????????????
,,Matko Boska Nieustaj±cej Pomocy, to jest moja wielka pro¶ba, wielkie zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochaj± Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała Rodzina Radia Maryja" (MM).

Data: 2018-12-14 15:03:04
Autor: japanizer
On Saturday, December 15, 2018 at 7:41:15 AM UTC+9, silvio balconetti wrote:

> Byl z mamusia na wakacjach na Krymie (nie bylo latwo tam wyjechac), a

https://turystyka.wp.pl/wakacje-za-komuny-kultowe-kurorty-polakow-6043990280844417g/11

  Na sk±pany słońcem Krym w ówczesnym ZSRR nie każdy mógł pojechać. To miejsce   rozpalało umysły kacyków partyjnych i dyrektorów państwowych firm i   rzeczywi¶cie tamtejsze o¶rodki były królestwem prominentów. Kto mógł pojechać   do Odessy, czuł się jak w raju.

Data: 2018-12-13 17:22:20
Autor: silver2k7
W dniu wtorek, 19 stycznia 2016 17:37:14 UTC+1 użytkownik Mark Woydak napisał:
[...]

No to w takim razie ten Lis jest kłamc± - bo Jarosław Kaczyński za granic± bywał.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Wizyty_zagraniczne_premiera_Jaros%C5%82awa_Kaczy%C5%84skiego

Data: 2018-12-14 09:49:52
Autor: dantes
Dnia Thu, 13 Dec 2018 17:22:20 -0800 (PST), silver2k7@gmail.com napisał(a):

[...]

A czy aby to nie temu Tomusiowi "wyskoczyły" ukrainki na monitorze.

Czy J.Kaczyński kiedykolwiek był za granic± Polski?