Czy Janusz Korwin-Mikke wystartuje?

Data: 2011-09-27 10:48:21
Autor: Marek Czaplicki
Czy Janusz Korwin-Mikke wystartuje?
TVN24 podaje dosyć sensacyjną wiadomość. Nowa Prawica Janusza Korwin-Mikkego ma jeszcze szansę na wystartowanie w wyborach z terenu całego kraju. Do sądu administracyjnego trafi skarga na działanie Państwowej Komisji Wyborczej.
http://wybory.gazeta.pl/wyboryparlamentarne/0,0,0.html

Data: 2011-09-27 11:14:55
Autor: WW
[...]

Ale od TV został skutecznie odcięty a o to chodziło.

Co groźniejsze, to PKW nie policzyło na czas a on za to zapłacił i jak SN przyzna mu racje, to wybory z 9 staną się nieważne i trzeba je będzie powtórzyć.

  Pozdrawiam
  WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2011-09-27 09:29:56
Autor: Hans Kloss
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
jak SN przyzna mu racje, to wybory z 9 staną się nieważne i trzeba je będzie powtórzyć.

I o to we tym wszystkim chodzi. Jak wybory pójdą po myśli to się zatka pysk
Mikkemu i SN i komu tam jeszcze będzie trzeba. A jak pójdą niefajnie to się je
unieważni, asekuracja taka.
J-23

Data: 2011-09-27 11:33:19
Autor: zdumiony
W dniu 2011-09-27 11:29, Hans Kloss pisze:
[...]

Co to znaczy "po myśli"? Przecież w powtórzonych wyborach w niedługim czasie będą te same wyniki a tendencje prędzej się wzmocnią, więc nie ma się czego obawiać że wygra PiS, a w powtórzonych PO.

Data: 2011-09-27 09:51:56
Autor: Hans Kloss
zdumiony <zdumiony@jestem.pl> napisał(a):
Co to znaczy "po myśli"? Przecież w powtórzonych wyborach w niedługim czasie będą te same wyniki

Karty do głosowania w bagażniku
W bagażniku samochodu nalezącego do byłego komendanta policji warszawskiej
Białołęki znaleziono wypełnione karty do głosowania, z opisem jakoby karty te
były załącznikiem do protokołu wyborczego !! Ile takich bagażników było w
skali kraju? A ile jest planowanych?

Nowy Ekran - kuriozalna sprawa pokazująca w całej rozciągłości pełna
uznaniowość PKW. Przedłużyła ona bowiem stowarzyszeniu blogerów NE czas na
rejestrację komitetów wyborczych, wbrew zapisom kodeksu wyborczego
stanowiących, ze rejestracja komitetu musi nastąpić min. 50 dni przed wybrami.

Cudowne rozmnożenie kart
W Brukseli wyjęto z urny 98 kart wiecej, niż wydano! O ilu podobnych
przypadkach nigdy się nie dowiemy? I ile takowych jest planowane na najbliższe
wybory!?

Wyborcza stolica PO - Wałbrzych. Sprawa jest dosyć dobrze znana. Ile takich
Wałbrzychów mamy w skali kraju? Czy to nie dowód  ze PO czuje się całkowicie
BEZKARNA w swoich działaniach? Brudna bomba

Tuż przed ciszą wyborczą (ale na tyle wcześnie by "niezależne" media zdązyły
poinformować Polaków) ma się ukazać w zagranicznej prasie SFAŁSZOWANY zapis
rozmowy Jarosława Kaczyńskiego z bratem, z którego ma wynikać, ze to Jarosław
Kaczyński naciskał na lądowanie Tu-154. W końcu premier Dyzma wiedział to
kilka minut po katastrofie, na długo przed podjęciem jakichkolwiek czynności
wyjaśniających, kiedy to jego kancelaria informowała: " katastrofę spowodowali
piloci, którzy zeszli we mgle poniżej 100m. Pozostaje do wyjaśnienia kto ich
do tego skłonił". To tak na szybko kilka sprawdzonych sposobów na to aby wyniki jednak nie były
takie same...
J-23

Data: 2011-09-27 11:34:20
Autor: Marek Czaplicki
Hans Kloss pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 27 wrzesień 2011 11:29:

WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):

[...]

W polskim porządku prawnym to SN decyduje czy wybory są ważne czy nie.

Data: 2011-09-27 09:53:34
Autor: Hans Kloss
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
W polskim porządku prawnym to SN decyduje czy wybory są ważne czy nie.

Kto decyduje o składzie SN  i wysokości wynagrodzeń jego sędziów? Aha, nie mam
więcej pytań.
J-23

Data: 2011-09-27 12:01:02
Autor: Marek Czaplicki
Hans Kloss pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 27 wrzesień 2011 11:53:

[...]

Sądzisz więc, że sędziowie Sądu Najwyższego są manipulowani i przekupni? PiS określa kto jest w Polsce godny, a kto niegodny zaufania? Nie mam więcej pytań.

Data: 2011-09-27 10:07:57
Autor: Hans Kloss
Czy Janusz Korwin-Mikke wystartuje?
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
Sądzisz więc, że sędziowie Sądu Najwyższego są manipulowani i przekupni?
Ależ skąd, oni są jedynie rozgrzani ;). A jak nie są to się ich rozgrzeje.
J-23

Data: 2011-09-27 12:10:40
Autor: Marek Czaplicki
Hans Kloss pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 27 wrzesień 2011 12:07:

Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

Sądzisz więc, że sędziowie Sądu Najwyższego są manipulowani i przekupni?
Ależ skąd, oni są jedynie rozgrzani ;). A jak nie są to się ich rozgrzeje.
Co do wynagradzania sędziów SN to zrobił to Sejm w drodze ustawy.
USTAWA z dnia 23 listopada 2002 r. o Sądzie Najwyższym.
Art. 42.
§1. Wynagrodzenie zasadnicze sędziego Sądu Najwyższego stanowi wielokrotność podstawy ustalenia tego wynagrodzenia, z zastosowaniem mnożnika 4,13.
§2. Podstawę ustalenia wynagrodzenia zasadniczego sędziego Sądu Najwyższego w danym roku stanowi przeciętne wynagrodzenie w drugim kwartale roku poprzedniego, ogłaszane w Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej "Monitor Polski" przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego na podstawie art. 20 pkt 2 ustawy z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 39, poz. 353, z późn. zm.8)), z zastrzeżeniem § 3.
§3. Jeżeli przeciętne wynagrodzenie, o którym mowa w § 2, jest niższe od przeciętnego wynagrodzenia ogłoszonego za drugi kwartał roku poprzedzającego - przyjmuje się podstawę ustalenia wynagrodzenia zasadniczego sędziego Sądu Najwyższego w dotychczasowej wysokości.
§4. Wynagrodzenie sędziego Sądu Najwyższego określa się w stawce podstawowej albo w stawce awansowej. Stawka awansowa stanowi 115 % stawki podstawowej.
§5. Sędzia Sądu Najwyższego, obejmując stanowisko, otrzymuje wynagrodzenie zasadnicze w stawce podstawowej. Po siedmiu latach pracy wynagrodzenie zasadnicze sędziego podwyższa się do stawki awansowej.
§6. W związku z pełnioną funkcją sędziemu Sądu Najwyższego przysługuje dodatek funkcyjny, którego wysokość ustala się z zastosowaniem mnożników podstawy ustalenia wynagrodzenia zasadniczego sędziego Sądu Najwyższego, o której mowa w § 2.
§7. Tabelę mnożników służących do ustalenia wysokości dodatków funkcyjnych określa załącznik do ustawy.

Data: 2011-09-27 10:23:45
Autor: Hans Kloss
[...]

Kto może ową ustawę zmienić w dowolny (korzystny dla sędziów lub nie) sposób i
dlaczego może to być tylko Partya która wygra albo "wygra" wybory?
I dlaczego nic nie napisałeś o tym kto i jak sędziów (a zwłaszcza prezesa) SN
mianuje?
J-23

Data: 2011-09-27 12:32:43
Autor: Marek Czaplicki
Hans Kloss pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 27 wrzesień 2011 12:23:

[...]

Jak to właściwie jest? Tak podejrzewać wszystko i wszystkich. Kto mianuje sędziów? Zapisane to jest to w tej samej ustawie. Poszukaj sam. O tym też zdecydował Sejm. A może tak byś chciał aby to "jedyna, właściwa partia określała kto, co i za ile". To se ne wrati. :-)

Data: 2011-09-27 11:23:32
Autor: Marek Czaplicki
WW pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek 27 wrzesień 2011 11:14:

[...]

Skarga ma trafić jeszcze przed wyborami i chyba przed nimi ma zostać rozpatrzona. W każdym bądź razie partia Janusza Korwina-Mikke słusznie by zrobiła, gdyby od mediów publicznych domagałaby się czasu antenowego z całej kampanii, do wykorzystania po rozstrzygnięciu skargi na swoją korzyść.

Data: 2011-09-27 11:30:58
Autor: zdumiony
[...]

Widocznie czymś się naraził skoro chcą go zamilczeć na śmierć

Data: 2011-09-27 19:07:22
Autor: HeÂŽSk
On Tue, 27 Sep 2011 11:14:55 +0200, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

> [...]

Co groźniejsze, to PKW nie policzyło na czas a on za to zapłacił i jak SN przyzna mu racje, to wybory z 9 staną się nieważne i trzeba je będzie powtórzyć.

 cudownie. mam nadzieje, ze jkm jakos wsliznie sie do parlamentu
 i bedzie kwiatkiem w klapie przerzedzonego kozucha. ostatnie jego
 wypowiedzi co prawda traca teoriami bliskimi PiS ale daje rowno ;o).

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-09-28 08:35:35
Autor: WW
W dniu 2011-09-27 19:07, "HeÂŽSk" pisze:

  cudownie. mam nadzieje, ze jkm jakos wsliznie sie do parlamentu
  i bedzie kwiatkiem w klapie przerzedzonego kozucha. ostatnie jego
  wypowiedzi co prawda traca teoriami bliskimi PiS ale daje rowno ;o).

Dziś się przekonamy. Mam nadzieję, że ma plan wykorzystania zaległych minut programów wyborczych w TV.

Data: 2011-09-28 16:52:49
Autor: u2
W dniu 2011-09-28 08:35, WW pisze:
[...]

minut programĂłw wyborczych w TV.

Bedzie mial dodatkowe minuty w miejsce dotychczas niewykorzystanych ? To
byloby cudownie :)

Czy Janusz Korwin-Mikke wystartuje?