Czy Jarek placi bykowe ?

Data: 2010-05-09 23:10:10
Autor: zenek
Czy Jarek placi bykowe ?
Za komuny kawaler placil bykowe co ciekawe w kapitalistycznej szkoplandii tez placio sie bykowe.

Dla tych co nie wiedza bykowe to podatek od koniotrzepstwa.

Data: 2010-05-09 17:26:54
Autor: Bruner
Czy Jarek placi bykowe ?

"zenek" <zenek@op.pl> wrote in message news:hs78bi$uft$1news.onet.pl...
Dla tych co nie wiedza bykowe to podatek od koniotrzepstwa.

o skad wiesz czy jeszcze moze lub kiedy kolwiek mogl

Data: 2010-05-10 10:08:43
Autor: azot
Czy Jarek placi bykowe ?

Użytkownik "zenek" <zenek@op.pl> napisał w wiadomości news:hs78bi$uft$1news.onet.pl...
Za komuny kawaler placil bykowe co ciekawe w kapitalistycznej szkoplandii tez placio sie bykowe.

Dla tych co nie wiedza bykowe to podatek od koniotrzepstwa.

Przynajmniej wiadomo, ze żony nie tłukł po pysku, jak Rudy.
A Rudy to kiedy zawarł małżeństwo? W 1978 przed urzędem stanu cywilnego? Czy w 2005 , kiedy to wziął ślub kościelny jako kandydat na prezydenta?
Oświeć mnie, bo nie wiem.

azot

Data: 2010-05-10 01:50:00
Autor: zbig
Czy Jarek placi bykowe ?
On 10 Maj, 10:08, "azot" <afr...@gazeta.pl> wrote:

Przynajmniej wiadomo, ze żony nie tłukł po pysku, jak Rudy.
To podłe oszczerstwo,  wpisujące się zresztą w wasz zajebisty klimacik
insynuacji i pomówień.

Data: 2010-05-10 10:59:19
Autor: azot
Czy Jarek placi bykowe ?

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:e0377d2f-442b-4294-854d-2dd30a76eed3r34g2000yqj.googlegroups.com...
On 10 Maj, 10:08, "azot" <afr...@gazeta.pl> wrote:

Przynajmniej wiadomo, ze żony nie tłukł po pysku, .
To podłe oszczerstwo,  wpisujące się zresztą w wasz zajebisty klimacik
insynuacji i pomówień.

Chcesz powiedzieć, że Jarek jednak tłukł żonę? Czyją? :)

azot

Data: 2010-05-10 03:31:58
Autor: zbig
Czy Jarek placi bykowe ?
On 10 Maj, 10:59, "azot" <afr...@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:e0377d2f-442b-4294-854d-2dd30a76eed3r34g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

insynuacji i pomówień.

Chcesz powiedzieć, że Jarek jednak tłukł żonę? Czyją? :)

Chcę powiedzieć , że brzydzi mnie ten klimacik pomówień i insynuacji.
Ja nikomu nie zaglądam do domu i nie sprawdzam jak kto sie tam
sprawuje.

Data: 2010-05-10 15:55:25
Autor: cirrus
Czy Jarek placi bykowe ?
-442b-4294-854d-2dd30a76eed3@r34g2000yqj.googlegroups.com... On 10
[...]

Nie przesadzaj, piździelce rozchorowali by się bez pomowień.

--
stevep

Data: 2010-05-10 15:58:49
Autor: u2
Czy Jarek placi bykowe ?
W dniu 2010-05-10 12:31, zbig pisze:
Chcę powiedzieć , że brzydzi mnie ten klimacik pomówień i insynuacji.
Ja nikomu nie zaglądam do domu i nie sprawdzam jak kto sie tam
sprawuje.

Warto jednak sprawdzić jak zachowuje się w domu kandydat na prezydenta.
Donek z pewnością prał swoją żonkę, więc na prezia się nie nadaje.

Data: 2010-05-10 07:03:11
Autor: zbig
Czy Jarek placi bykowe ?
On 10 Maj, 15:58, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Warto jednak sprawdzić jak zachowuje się w domu kandydat na prezydenta.
Donek z pewnością prał swoją żonkę, więc na prezia się nie nadaje.

Z całą pewnością nie prał. To wrzutka jakiegoś anonima do internetu.
Tu w Trójmieście rodzina premiera jest dobrze znana i mogę z
całąodpowiedzialność powiedzieć , że to kalumnia wyssana z brudnego
palca. A co do prania, te pierwej Donald mógłby oberwać bo Małgorzata
to kobitka z charakterem jest i ona w domu rządzi.

Data: 2010-05-10 17:08:17
Autor: u2
Czy Jarek placi bykowe ?
W dniu 2010-05-10 16:03, zbig pisze:
Z całą pewnością nie prał. To wrzutka jakiegoś anonima do internetu.

Jednak poszła w świat i trzeba to sprawdzić. Te dzieciaki jego jakieś
wystraszone, jakby żyli na obczyźnie.

Data: 2010-05-11 00:02:11
Autor: zbig
Czy Jarek placi bykowe ?
On 10 Maj, 17:08, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-05-10 16:03, zbig pisze:

> Z całą pewnością nie prał. To wrzutka jakiegoś anonima do internetu.

Jednak poszła w świat i trzeba to sprawdzić. Te dzieciaki jego jakieś
wystraszone, jakby żyli na obczyźnie.

Kasia to iskierka, dziewczyna pogodna i wesoła. W niczym nie odbiega
od swoich rówiesniczek.
Michał wdał sie raczej w matkę. Spokojny, zrównoważony, raczej
unikający rozgłosu.

Data: 2010-05-10 15:54:20
Autor: cirrus
Czy Jarek placi bykowe ?
[...]