Czy Jarek sam uszył flagę?

Data: 2010-05-10 18:01:59
Autor: azot
Czy Jarek sam uszył flagę?
Teraz mądra Monisia ksywa Stokrotka , zapyta Poncyliusza czy pan Kaczyński sam uszył tą flagę, na tle której tle stoi. I czy to jest flaga  z jego domu. Bo jak nie, to to mistyfikacja, a flaga to po prostu nędzna  atrapa.
http://www.tvn24.pl/0,1655687,0,1,plakat-kaczynskiego-polska-jest-najwazniejsza,wiadomosc.html

azot

Data: 2010-05-10 21:12:05
Autor: Tomy M.
Czy Jarek sam uszył flagę?
Użytkownik "azot" <afriko@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hs9all$fb5$1news.task.gda.pl...
[...]

  Pokażcie mi świra któy kręci spoty u siebie w domu!!!
Przecież to byłaby amatorszczyzna.
  Olejnik dobiera sobie zazwyczaj mało błyskotliwych rozmówców.
Ja natychmiast zadałbym jej pytanie dlaczego swojego
programu nie prowadzi u siebie w kuchni...
  Szlag mnie trafia jak jej rozmówcy się motają, kilka
żarówek facet z kamerą i już są osrani, wszyscy od lewa do prawa.

Tomy M.

Data: 2010-05-10 22:43:37
Autor: PaPi
Czy Jarek sam uszył flagę?
> czy pan Kaczyński
sam uszył tą flagę, na tle której tle stoi.

A co znow lapki na stol a z tylu flaga Monako ? :-)

Data: 2010-05-10 23:59:35
Autor: raff
Czy Jarek sam uszył flagę?
PaPi pisze:
 > czy pan Kaczyński
sam uszył tą flagę, na tle której tle stoi.

A co znow lapki na stol a z tylu flaga Monako ? :-)

PaPiku, wam i tak ta flaga zwisa.

W gowna ja wkladacie.

Wiec co za roznica ?

R.

Data: 2010-05-11 01:26:27
Autor: Andrzej Kokakolski
Czy Jarek sam uszył flagę?
Mysle, ze bardziej istotne jest pytanie:  "Czy Bronek sam suszyl flache?"
Czy moze jednak z Wolodia?

AK

--

Czy Jarek sam uszył flagę?