Czy Jarosław Kaczyński odwiedził dziś grób brata Prezydenta Lecha Kaczyńskiego?

Data: 2010-11-02 20:25:40
Autor: Eulalia Browarek
Czy Jarosław Kaczyński odwiedził dziś grób brata Prezydenta Lecha Kaczyńskiego?
Bo we Wszystkich Świętych go nie było, a dziś Zaduszki więc jeszcze by w miarę kulturalnie wyszło.

Zennon

Data: 2010-11-02 13:52:00
Autor: robertbig
Czy Jarosław Kaczyński odwiedził dziś grób brata Prezydenta Lecha Kaczyńskiego?
On 2 Lis, 21:25, "Eulalia Browarek" <tys...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
Bo we Wszystkich wi tych go nie by o, a dzi Zaduszki wi c jeszcze by w
miar kulturalnie wysz o.

Zennon

Nie miał czasu. Musiał dymac na zwierzcy cmentarz , odwiedzic  grób
teśćów...

Na grób brata wybierze sie , gdy bedzie miał z tego propagandowa
korzyść. Na razie niech sie Zimny wali... Chwilowo jest tylko kłopotem

Data: 2010-11-02 21:54:33
Autor: u2
Ale niedługo czeka Jego morderców zemsta zza grobu

Data: 2010-11-02 21:27:08
Autor: u2
Czy odwiedziłeś grób swojego brata ?

Data: 2010-11-04 02:25:12
Autor: Jaksa
On Tue, 02 Nov 2010 21:27:08 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dniu 2010-11-02 21:25, Eulalia Browarek pisze:
Bo we Wszystkich Świętych go nie było, a dziś Zaduszki więc jeszcze by w
miarę kulturalnie wyszło.

Zennon

Watpie by mogl, jego rodzenstwo zapewne bo wyskrobaniu
wyladowalo w rurze WC-tu.

Jaksa

Data: 2010-11-02 22:08:27
Autor: cytryna
Czy Jarosław Kaczyński odwiedził dziś grób brata Prezydenta Lecha Kaczyńskiego?
Bo we Wszystkich Świętych go nie było, a dziś Zaduszki więc jeszcze by w miarę kulturalnie wyszło.

Zennon

Tobie już do końca plugawego życia nic kulturalnie nie wyjdzie. Ale czytaj smutny palancie, na nawrócenie się z drogi bandytyzmu moralnego nigdy nie jest za późno.
"Jarosław Kaczyński: to jest strasznie smutne dla mnie.
Jarosław Kaczyński we wtorek wieczorem złożył kwiaty na grobie Lecha i Marii Kaczyńskich w krypcie Katedry Wawelskiej. Uczestniczył też we mszy w Krypcie św. Leonarda. Odwiedziny grobu brata miały charakter prywatny. - To jest strasznie smutne dla mnie. To jest chyba oczywiste - powiedział Kaczyński dziennikarzom pytany, jak przeżywa pierwsze święta Wszystkich świętych po śmierci brata. Zapytany, jak wyglądała wizyta przy sarkofagu odpowiedział: "Tak jak zawsze. Ja tu bywam często. Najpierw się modlę, potem jest msza. A poza tym byłem na cmentarzach i w sobotę, i w niedzielę, i w poniedziałek".

Data: 2010-11-02 22:17:30
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:0ef8.00000138.4cd07dcbnewsgate.onet.pl...
[...]

No dotarł w końcu. Dobrze, że przed dwunastą zdążył. Jak na razie to grób brata dwa razy odwiedził w sobotę i raz 2 listopada. Dziwne ;)))) To jakaś nowa moda w katolicyźmie ?

Zennon

Data: 2010-11-02 23:26:14
Autor: rAzor
Czy Jarosław Kaczyński odwiedził dziś grób brata Prezydenta Lecha Kaczyńskiego?
Darz bór! Użytkownik... he he - Eulalia Browarek raczył napisać:
.................... .

No dotarł w końcu. Dobrze, że przed dwunastą zdążył. ......

To teraz wytrzyj pysk. Uśliniłeś się.

Zennon

I zdejmij kieckę i kolczyki, zboczeńcu.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-03 16:04:23
Autor: boukun

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:iaq2lp$432$1tioat.net...

[...]

8Pamiętaj, abyś dzień sobotni święcił. 9Sześć dni robić będziesz i będziesz wykonywał wszystkie roboty twoje; 10ale dnia siódmego sabat Pana, Boga twego, jest: nie będziesz wykonywał weń żadnej roboty, ty i syn twój, i córka twoja, sługa twój i służebnica twoja, bydlę twoje i gość, który jest między bramami twymi. 11Przez sześć dni bowiem czynił Pan niebo i ziemię, i morze, i wszystko, co w nich jest, a odpoczął dnia siódmego; i dlatego pobłogosławił Pan dniowi sobotniemu i poświęcił go.
--
boukun

Lech Kaczyński powiedział dziennikarzom, że drugi raz jest pod Ścianą Płaczu -
pierwszy raz był tam jako prezydent Warszawy. To jedno z podstawowych miejsc
naszej cywilizacji. Jestem oczywiście wyznania chrześcijańskiego, a nie
mojżeszowego, ale wiem skąd się wywodzi moja wiara - zaznaczył.

Data: 2010-11-02 23:53:38
Autor: Canucki
Eulalia Browarek <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a):
Bo we Wszystkich Świętych go nie było, a dziś Zaduszki więc jeszcze by w miarę kulturalnie wyszło.

Zennon

Jarosław Kaczyński nie mogl odwiedzic grobu brata Prezydenta Lecha Kaczyńskiego, gdyz takiego nie ma.  Brat Prezydenta Lecha Kaczyńskiego, Jarosław Kaczyński ciagle zyje (ku utrapieniu pana Palikota i s-ki)i nie lezy pochowany w zadnym grobie.
Moglby ostatecznie odwiedzic przygotowane zawczasu miejsce swojego pochowku
ale nie mialoby to sensu a poza tem:  co to Pana obchodzi?

Krzysztof Canucki

P.S.  Drodzy uzytkownicy psp, piszcie po polsku!
Wynikiem niechlujnie przelewanych na klawiature mysli sa potem takie teksty jak tytul tego watku czy informacja o szesciuset pasazerach na pokladzie jednego samolotu

Chyba ze:
"Chodzi (zas) o to aby jezyk gietki powiedzial wszystko, co pomysli glowa"?

:-)

Data: 2010-11-04 05:35:42
Autor: zbig
Czy Jarosław Kaczyński odwiedził dziś grób brata Prezydenta Lecha Kaczyńskiego?
On 3 Lis, 00:53, " Canucki" <canucki.SKA...@gazeta.pl> wrote:
poza tem:
:)))
A to po jakiemu, miszczu mowy polskiej?

Data: 2010-11-03 08:55:32
Autor: dK

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:iaps41$2am$1tioat.net...
Bo we Wszystkich Świętych go nie było, a dziś Zaduszki więc jeszcze by w miarę kulturalnie wyszło.

A co mnie jakiś ten, no .... Jarosław Kaczyński obchodzi i jego pielgrzymki po cmentarzach?????
Jest tylko szefem opozycyjnej partii i NIKIM więcej, na szczęście.

dK

Data: 2010-11-03 09:16:32
Autor: cytryna
> [...]

Jest tylko szefem opozycyjnej partii i NIKIM więcej, na szczęście.

Aferzyści i "prywatyzatorzy" wszystkich krajów łączcie się. Nadciąga widmo kaczyzmu, a z nim wszelkie plagi i kary dla zdemoralizowanej swołoczy spod znaku GWna. Poza infamią NIC WIĘCEJ wam nie grozi na WASZE szczęście.

Data: 2010-11-03 10:33:33
Autor: Dobrodziej

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:0ef8.00000164.4cd11a60newsgate.onet.pl...

> [...]

kaczyzmu, a z nim wszelkie plagi i kary dla zdemoralizowanej swołoczy spod
znaku GWna. Poza infamią NIC WIĘCEJ wam nie grozi na WASZE szczęście.

Gościu, pogięło cię?

d.

Data: 2010-11-04 02:15:39
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Czy Jarosław Kaczyński odwiedził dziś grób brata Prezydenta Lecha Kaczyńskiego?

"dK" 4cd11586$0$27041$65785112@news.neostrada.pl

A co mnie jakiś ten, no .... Jarosław Kaczyński obchodzi i jego pielgrzymki po cmentarzach?????
Jest tylko szefem opozycyjnej partii i NIKIM więcej, na szczęście.

Były premier RP, niedoszły prezydent RP, polski John Fitzgerald Kennedy... ;)
(i nie o to chodzi, że miał bronić czarnych) ;)

--
W ciągu każdej godziny należy wymienić całe powietrze w mieszkaniu takim jak moje:
70 m^3/h w kuchni + 50 m^3/h w łazience + 30 m^3/h w WC + 15 m^3/h w garderobie

Prawo i Sprawiedliwość po polsku:

  -- > trzeba płacić za utrzymanie własnego mieszkania, ale żyć w smrodzie i wysłuchiwać
      ,,praw'' wypowiadanych przez cieci (utrzymywanych ,,prawem polskim'' wbrew woli
      właścicieli mieszkań -- wbrew prawu!!!) mówiących o tym, że jest się jedynie
      **lokatorem** we własnym mieszkaniu

Data: 2010-11-04 08:01:43
Autor: dK

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:iat1g0$920$1inews.gazeta.pl...

[...]

I niech to "niedoszły" już zostanie :)

dK

Data: 2010-11-04 13:24:14
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Czy Jarosław Kaczyński odwiedził dziś grób brata Prezydenta Lecha Kaczyńskiego?

"dK" 4cd25a6b$0$20993$65785112@news.neostrada.pl

I niech to "niedoszły" już zostanie :)

Nie mamy wpływu na bieg wydarzeń... Kolejne wybory prezydenckie
najprawdopodobniej odbędą się za 5 lat, ale BKomorowski raczej
przez 10 lat nie opuści swego stanowiska... Za 10 lat po JKaczyńskim
zostanie tylko mgliste wspomnienie... Być może po RP -- także. :)

Teraz wybory samorządowe... Trzymajmy kciuki ;) za braci
Kaczyńskich -- - niech nic nie rozdziela rodziny!!!

Właśnie oglądam fotki JKaczyńskiego -- poczynione w Białymstoku
przez mój aparat fotograficzny w przededniu wyborów prezydenckich...

--
  ^  750       ks                                   749      ^c 440        ko                                  438