Czy Jarosław Kaczyński odwiedził już grób brata?

Data: 2011-04-10 20:58:40
Autor: Zennon
Czy Jarosław Kaczyński odwiedził już grób brata?
Jest 20:57 i w żadnych mediach nie mogę znaleźć informacji o złożeniu kwiatów na grobie Lecha Kaczyńskiego, przez jego brata Jarosława Kaczyńskiego :-o

Zennon

Data: 2011-04-10 12:06:54
Autor: robertbig
Czy Jarosław Kaczyński odwiedził już grób brata?
On 10 Kwi, 20:58, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
Jest 20:57 i w adnych mediach nie mog znale informacji o z o eniu
kwiat w na grobie Lecha Kaczy skiego, przez jego brata Jaros awa
Kaczy skiego :-o

Zennon

Jego brat, to  interesuje tyle co  zeszłoroczny snieg.
Jego interesuje nawet i zamach stanu. Byle sie dorwac do prezydentury.
Więc jaki on ma interes w odwiedzaniu grobu brata ?

Data: 2011-04-10 19:12:33
Autor: MH
Zennon <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a):
Jest 20:57 i w żadnych mediach nie mogę znaleźć informacji o złożeniu kwiatów na grobie Lecha Kaczyńskiego, przez jego brata Jarosława Kaczyńskiego :-o

Zennon
=============

Głupiś , czy co ?! Prezes wypełnia teraz testament polityczny brata.

MH

Data: 2011-04-10 21:31:13
Autor: raff

"Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote in message news:201104101858.UTC.insul6$dm9$1tioat.net...
Jest 20:57 i w żadnych mediach nie mogę znaleźć informacji o złożeniu kwiatów na grobie Lecha Kaczyńskiego, przez jego brata Jarosława Kaczyńskiego :-o

Zennon

O Zenio dzisiaj nadaje wedlug ItarTASS. Co tam w Rosji, Zenio ?

Prosba do maladcow: Moze posylajcie te depesze bezposrednio do Zenusia, po co sie ma chlopina meczyc i Russia Today ogladac.

R.

Data: 2011-04-10 21:50:02
Autor: Polok_Prawdziwy
raff wrote:

O Zenio dzisiaj nadaje wedlug ItarTASS. Co tam w Rosji, Zenio ?

Prosba do maladcow: Moze posylajcie te depesze bezposrednio do Zenusia, po
co sie ma chlopina meczyc i Russia Today ogladac.

Niełodwrocej Alika łogonem, jak PSYKRUTKI psed łorgasmusem, ino łodnieś siem muretorycnie do logicnego zapytania PSYGŁUPAWO RAFAŁELO...!!!

Data: 2011-04-10 20:05:00
Autor:
Polok_Prawdziwy <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał(a):
raff wrote:

> co sie ma chlopina meczyc i Russia Today ogladac.

Niełodwrocej Alika łogonem, jak PSYKRUTKI psed łorgasmusem, ino łodnieś siem muretorycnie do logicnego zapytania PSYGŁUPAWO RAFAŁELO...!!!

naśmiewos..  PSYKRUTKI i ŁORGASMUS ??!!!  Buahaha .....  Bemdzies mi musion
zato nowom krawia... , kalwiaturem zakupić , bo zek jom bez Ciem Straśliwie
Skłodzonym Lechem łobryzgoł !!

MH

Data: 2011-04-10 22:11:49
Autor: Polok_Prawdziwy

raff wrote:

> po co sie ma chlopina meczyc i Russia Today ogladac.

Niełodwrocej Alika łogonem, jak PSYKRUTKI psed łorgasmusem, ino łodnieś
siem muretorycnie do logicnego zapytania PSYGŁUPAWO RAFAŁELO...!!!

siem
naśmiewos..  PSYKRUTKI i ŁORGASMUS ??!!!  Buahaha .....  Bemdzies mi
musion zato nowom krawia... , kalwiaturem zakupić , bo zek jom bez Ciem
Straśliwie Skłodzonym Lechem łobryzgoł !!

Alika namyśli miołem... ;)

Data: 2011-04-10 22:20:05
Autor: raff

raff wrote:

> co sie ma chlopina meczyc i Russia Today ogladac.

Niełodwrocej Alika łogonem, jak PSYKRUTKI psed łorgasmusem, ino łodnieś siem muretorycnie do logicnego zapytania PSYGŁUPAWO RAFAŁELO...!!!

==================> Witej Kumie !!  Cosik zeście s Jontkiem cheba jakichsik specyjołow łod
Chachulskiej Geni spozyli , bo gupoty wypisujes , abo s Rafałela ciencko siem
[...]

Dobrze, ze piwem, bo wy tam z Bacą pewnie czym innym sie bryzgacie...

R.

Data: 2011-04-10 22:26:01
Autor: Polok_Prawdziwy

raff wrote:

> [...]

MH

Dobrze, ze piwem, bo wy tam z Bacą pewnie czym innym sie bryzgacie...

Niezagaduj RAFAŁELO, bozem ci jus wcorej godoł, zemy z MH Maryny proferujemy...

Data: 2011-04-10 22:00:32
Autor: raff

"Polok_Prawdziwy" <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> wrote in message news:5gd978-3mf.ln1server.linuxfan.de...
raff wrote:

[...]

To jest merytoryczne: Zenio powtarza jak malpka po rosyjskich agencjach. Niemerytoryczne ? Merytoryczne.

R.

Data: 2011-04-10 22:07:06
Autor: Polok_Prawdziwy
raff wrote:

[...]

Nobo mondże pyto - cemu KURDUPEL nasmentożu, psyprawdziwym grobie brata wińcuw nieskłodo, ino pod jego byłym zakładem pracy...!?

Data: 2011-04-11 09:09:39
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201104101858.UTC.insul6$dm9$1tioat.net...
Jest 20:57 i w żadnych mediach nie mogę znaleźć informacji o złożeniu kwiatów na grobie Lecha Kaczyńskiego, przez jego brata Jarosława Kaczyńskiego :-o

Nie miał czasu, bo musiał trzykrotnie uczestniczyć w hucpie na placu przed pałacem.

Data: 2011-04-11 11:49:26
Autor: Piotrek
[...]

To nie wiesz, że z tym Wawelem to tylko taka polityczna zagrywka Jarka? Szczerze mówiąc dziwię się, że w tzw. mainstreamowych mediach jakoś cicho na ten temat - od roku nie było ani dnia bez Smoleńska, a jak nadeszła właściwa rocznica, "rozdarty żalem" brat nawet nie pojechał na grób? Dobrze wiedzą jakich pytań NIE zadawać - Małysz o to raz spytał, to prezes prawie dostał drgawek.

Data: 2011-04-11 12:00:37
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Piotrek" <pilarp@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:178f.00000966.4da2cea6newsgate.onet.pl...
[...]

po trupach do celu

Czy Jarosław Kaczyński odwiedził już grób brata?