Czy Jaroslaw Kaczynski powinien kandydowac na st. prezydenta?

Data: 2010-04-11 16:32:28
Autor: ColgatesBilly
Czy Jaroslaw Kaczynski powinien kandydowac na st. prezydenta?
"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message news:hpsfp0$ohc$1news.onet.pl...

Do mnie doszedl pusty post, bez tresci!!!
Co za fuszerka i brakorobstwo!

Data: 2010-04-11 16:00:45
Autor: awe

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:sckwn.8668$4c4.5263uutiset.elisa.fi...
"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message news:hpsfp0$ohc$1news.onet.pl...

Do mnie doszedl pusty post, bez tresci!!!
Co za fuszerka i brakorobstwo!

-- --
czytaj stary durniu temat
awe

Data: 2010-04-11 17:15:17
Autor: ColgatesBilly
"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message news:hpskk7$60a$1news.onet.pl...

[...]

Niech slonce nie zachodzi nad twym gniewem....
Kol

Data: 2010-04-11 16:36:14
Autor: awe

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:BQkwn.8685$4c4.4087uutiset.elisa.fi...
[...]

-
ale ja sie nie gniewam, cieszy mnie ze kolejny grupowy klaun zabawia mnie podczas wielkiej tragedii narodowej. w koncu nie kazdego dnia umiera Wielki Polak...no ale co wy mozecie o tym wiedziec, kolgate?  Lepiej juz sie napijcie bo latacie po grupie niedopity i bzdury wypisujecie. Jutro tez bedzie dzien...
awe

Czy Jaroslaw Kaczynski powinien kandydowac na st. prezydenta?