Czy Jarosław w kampanii prezydenckiej nie mówił

Data: 2011-01-31 21:13:54
Autor: Lorn
Czy Jarosław w kampanii prezydenckiej nie mówił
W dniu 2011-01-31 20:35, wasabi pisze:
o wizji polaków wypoczywających W Egipcie, Tunezji ? Bo patrząc dziś, to
dzięki Bogu że nie wygrał, ale byśmy mieli jazdę :D

Dziwne, że jeszcze nie pojechała tam delegacja PiS`u, popierająca walkę o wolność i 'wykopanie' dyktatora z ziemi egipskiej. ;-p

Data: 2011-01-31 20:20:21
Autor: wasabi
On Mon, 31 Jan 2011 21:13:54 +0100, Lorn wrote:

[...]

Nie wiem jak ty, ale Egipcjanie nic mi nie zrobili :D szkoda by im bylo PiS na głowe zrzucać :D

Data: 2011-01-31 21:21:14
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:ii7563$uu8$1news.onet.pl...
[...]

PiS tak jak Sikorski (emisariusz PiSu na PO), syjonistom te ruchy nie na rekę...

boukun

Data: 2011-01-31 22:16:57
Autor: Andrzej Zbierzchowski
W dniu 2011-01-31 21:13, Lorn pisze:
[...]

O czym Ty mówisz? O jaką wolność?

Za chwilę tam będzie republika islamska. Dolary przeciw orzechom, że oni tam nawet nie wiedzą kto podpalił lont pod tą beką z prochem.

Mubarak dyktataor? Może.
Satrapa? Może

Usuną go w końcu? Może. Załóżmy, że ustąpi. Pytanie zasadnicze: Co zamiast?

"Bractwo Muzułmańskie"?

Już sama nazwa podjeżdża fundamentalizmem. I na zdrowie, co sobie wybiorą to sobie będą mieli. Ale czy tam się jeszcze da pojechać na wakacje? Czy przeciętni ludzie w Europie czy USA w ogóle wiedza kto tam właśnie bierze władzę?

Podejrzewam, że mało kto zaprząta sobie tym głowę. Grunt, że coś się dzieje.

No, i że znów wygrywa d...kracja.

A ze co niektórzy wyjdą na głąbów? No i co? Nie pierwszy raz, i nie ostatni... Większość pewnie w ogóle swojego wyjścia na idiotę nie zauważy a jak nawet, to dorobi sobie do tego ładną teoryjkę :)

I wcale nie trzeba szukać daleko w poszukiwaniu przykładów :)))))
--
"Komunizm to ustrój, w którym lud pracujący miast i wsi będzie zjadał
owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"

Data: 2011-01-31 22:46:41
Autor: Lorn
W dniu 2011-01-31 22:16, Andrzej Zbierzchowski pisze:
Za chwilę tam będzie republika islamska. Dolary przeciw orzechom, że oni
tam nawet nie wiedzą kto podpalił lont pod tą beką z prochem.

.... i dlatego dziwi mnie, że jeszcze prezes nie zorganizował ekipy, która nauczyłaby Egipcjan demokracji. Jest jeden myk... Jarus mocny w gębie, nie ma już brata który pod ostrzałem dzielnie przewodniczyłby delegacji europejskich przywódców...

Data: 2011-01-31 15:00:45
Autor: magdaverakosiorek
On Jan 31, 3:46 pm, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
> [...]

... i dlatego dziwi mnie, że jeszcze prezes nie zorganizował ekipy,
która nauczyłaby Egipcjan demokracji. Jest jeden myk... Jarus mocny w

Jak mocny jak zaniemówił!
A jak przestanie mówić to wygra następne wybory.

magdavera

Data: 2011-02-01 01:01:05
Autor: Lorn
W dniu 2011-02-01 00:00, magdaverakosiorek pisze:
[...]

Nawet prezesunio jest człowiekiem :>

A jak przestanie mówić to wygra następne wybory.

Tylko kto za niego będzie przemawiać, zostało mu ...Pi...Pi... :-p

Czy Jarosław w kampanii prezydenckiej nie mówił