Czy Jaruzelski zostnie Prezydentem RP ?

Data: 2010-12-13 13:28:51
Autor: Neko
Czy Jaruzelski zostnie Prezydentem RP ?
Bo mam takie wrazenie, jakby Wrona miala wrocic na stanowiska.

Data: 2010-12-13 13:49:44
Autor: Dirko
Czy Jaruzelski zostnie Prezydentem RP ?
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ie53j7$occ$1news.onet.pl...

Bo mam takie wrazenie, jakby Wrona miala wrocic na stanowiska.

    A co znowu trzeba posprz±tać?

Data: 2010-12-13 17:20:20
Autor: cirrus
Czy Jaruzelski zostnie Prezydentem RP ?
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ie53j7$occ$1news.onet.pl...
Bo mam takie wrazenie, jakby Wrona miala wrocic na stanowiska.

A co łykn±łe¶ kretynie?

--
stevep

Data: 2010-12-13 22:58:54
Autor: matusm
Czy Jaruzelski zostnie Prezydentem RP ?

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ie53j7$occ$1news.onet.pl...
Bo mam takie wrazenie, jakby Wrona miala wrocic na stanowiska.

istniej±ce gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym
i wojewódzkim, a także na szczeblach podstawowych, musz± być one
przez nas operacyjnie opanowane.Musimy zapewnić operacyjne możliwo¶ci
ich polityk±." -- Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-12-14 00:12:20
Autor: Andrzej Adam Filip
Neko: Czy Jaruzelski zostanie (ponownie) Prezydentem RP?
"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> pisze:
Bo mam takie wrazenie, jakby Wrona miala wrocic na stanowiska.

Jaruzelski *formalnie* jest byłym prezydentem RP w świetle *obecnie*
obowiÄ…zujÄ…cego prawa.

Klasyką unikania większości "prestiżowych" konsekwencji tego faktu było
podkreślanie że "nie pochodzącym w wyborów bezpośrednich" a w "grzecznościowo" niedopowiedzianym domyśle "wybranym z udziałem w
większości nie reprezentacyjnego Sejmu".

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Nie obrzuca się kamieniem drzew jałowych,

Czy Jaruzelski zostnie Prezydentem RP ?