Czy Jezus w Tupolewie symbolizuje Lecha Kaczyńskiego?

Data: 2011-04-23 21:02:09
Autor: Zennon
Czy Jezus w Tupolewie symbolizuje Lecha Kaczyńskiego?
ładna megalomania ;)))) Proponuje Lech Kaczyński ukrzyżowany na skrzydłach Tupolewa jak Chrystus na krzyżu.

Zennon

Data: 2011-04-23 15:28:50
Autor: Bruner
Czy Jezus w Tupolewie symbolizuje Lecha Kaczynskiego?

"Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote in message news:201104231902.UTC.iov7nl$ess$1tioat.net...
ladna megalomania ;)))) Proponuje Lech Kaczynski ukrzyzowany na skrzydlach Tupolewa jak Chrystus na krzyzu.

Zennon

i wszystko owiniete w sztuczna mgle

Data: 2011-04-23 21:36:43
Autor: pluton
Czy Jezus w Tupolewie symbolizuje Lecha Kaczynskiego?
> ladna megalomania ;)))) Proponuje Lech Kaczynski ukrzyzowany na
> [...]

a wokolo tancza zwiewnie zdalnie sterowane brzozy.

Nullification

Data: 2011-04-23 21:50:56
Autor: Polok_Prawdziwy
pluton wrote:

> [...]
> Tupolewa jak Chrystus na krzyzu.

i wszystko owiniete w sztuczna mgle

a wokolo tancza zwiewnie zdalnie sterowane brzozy.

Anadnimi unosisiem... PRUżNIA...

Data: 2011-04-23 21:27:06
Autor: cytryna
Czy Jezus w Tupolewie symbolizuje Lecha Kaczyńskiego?
ładna megalomania ;)))) Proponuje Lech Kaczyński ukrzyżowany na skrzydłach

Tupolewa jak Chrystus na krzyżu.

Zennon

-- -- -- -- -- -- -- -

Jak szaleć to szaleć Zenuś. A co byś powiedział na kolejną szopkę Wielkanocną
- Donald w czarnej Wołdze w objęciach z Baraniny, za kierownicą Grzesiek, a z uchylonego bagażniku wychylają się Rycho, Zbycho i Mirunia. To byłby ubaw na miarę poczucia humoru gajowego.

Data: 2011-04-23 21:35:40
Autor: pluton
[...]

Dawaj, ustawiaj w katedrze wawelskiej.

Nullification

Data: 2011-04-23 21:54:27
Autor: Marek Czaplicki
Czy Jezus w Tupolewie symbolizuje Lecha Kaczyńskiego?
cytryna pisze w wiadomości 5e0c.00000048.4db3280a@newsgate.onet.pl na pl.soc.polityka w dniu sobota 23 kwiecień 2011 21:27:

szopka wielkanocna? coś pomerdało się?

Data: 2011-04-23 22:20:10
Autor: pluton
> [...]

Zbycho
> i Mirunia. To byłby ubaw na miarę poczucia humoru gajowego.

To jest nowa, swiecka tradycja. Swiecka, bo bez chrystusika.

Nullification

Data: 2011-04-23 22:23:28
Autor: Marek Czaplicki
Czy Jezus w Tupolewie symbolizuje Lecha Kaczyńskiego?
pluton pisze w wiadomości iovc1i$64k$1@inews.gazeta.pl na pl.soc.polityka w dniu sobota 23 kwiecień 2011 22:20:

> [...]

szopka wielkanocna? coś pomerdało się?
To jest nowa, swiecka tradycja. Swiecka, bo bez chrystusika.

znam takie powiedzenie: "jak ludzie przestają wierzyć w Boga, to nieprawda że w nic już nie wierzą. wierzą we wszystko". :)

Data: 2011-04-24 01:09:41
Autor: robertbig
On 23 Kwi, 22:23, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:

znam takie powiedzenie: "jak ludzie przestają wierzyć w Boga, to nieprawda
że w nic już nie wierzą. wierzą we wszystko". :)

A ja znam inne:
" Wiara zastepuje wiedze "

Data: 2011-04-24 16:44:28
Autor: cytryna
> [...]

> kierownicą Grzesiek, a z uchylonego bagażniku wychylają się Rycho, Zbycho

> i Mirunia. To byłby ubaw na miarę poczucia humoru gajowego.

-- -- -- -- -- -- >
szopka wielkanocna? coś pomerdało się?

-- -- -- -- -- -- > Widzę, że szanowny pan nie babra się w GWnie świątecznym, a szkoda bo tam emerytowana towarzyszka z UB dała popis erudycji w stylu PO&GWno,oto cytata:

"Jednak inni nie kryją oburzenia. - Weszłam wczoraj do kościoła na adorację i... szok!!! Drodzy Księża! Dlaczego i Wy dzielicie? Ludzie są zmęczeni Smoleńskiem i wszystkimi rzeczami z tym związanymi. Ja co roku z przyjemnością oglądałam wystrój Grobu Pańskiego. Ale tegoroczny to żenada! Przychodzę do Kościoła na modlitwę i słowa daję, że w tym roku Grób Pański mi w tym przeszkadzał. Jeżeli odpowiedzialni za wystrój mieli na względzie szopkę noworoczną, to w moim mniemaniu sukces osiągnęli - napisała w internetowej parafialnej księdze gości Ilona." Towarzyszka dostała z urzędu karpia więc ma Wigilię i szopkę w jednym w kwietniu. Takie czasy nastały - i jak tu nie litować się nad debilami z podwórka.

Data: 2011-04-23 21:32:07
Autor: pluton
Czy Jezus w Tupolewie symbolizuje Lecha Kaczyńskiego?
 Proponuje Lech Kaczyński ukrzyżowany na skrzydłach
Tupolewa jak Chrystus na krzyżu.

wyprozniony i zabalsamowany. W mauzoleum na krakowskim.

Nullification

Data: 2011-04-23 22:54:46
Autor: bartez

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201104231902.UTC.iov7nl$ess$1tioat.net...
ładna megalomania ;)))) Proponuje Lech Kaczyński ukrzyżowany na skrzydłach Tupolewa jak Chrystus na krzyżu.

 A potem mgła i Jarosław oddany jako duch, unoszący się hen, hen daleko.............

V.

Data: 2011-04-24 01:12:04
Autor: robertbig
Czy Jezus w Tupolewie symbolizuje Lecha Kaczyńskiego?
On 23 Kwi, 22:54, "bartez" <barte...@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w
wiadomościnews:201104231902.UTC.iov7nl$ess$1tioat.net...> ładna megalomania ;)))) Proponuje Lech Kaczyński ukrzyżowany na skrzydłach
> Tupolewa jak Chrystus na krzyżu.

 A potem mgła i Jarosław oddany jako duch, unoszący się hen, hen

Nie zdziwił bym sie , gdyby gdzies  tak za rok , tzw. obrońcy ,
wyjechali z postulatem beatyfikacji ś.p. Kartofla Tysiąclecia

Czy Jezus w Tupolewie symbolizuje Lecha Kaczyńskiego?