Czy Kaczynski chce stworzyć wolną Polskę?

Data: 2011-09-28 20:43:56
Autor: abc
Czy Kaczynski chce stworzyć wolną Polskę?
Czy tylko chce to put under control elektorat marzący o takiej Polsce?

Jak myślicie i dlaczego tak?

Data: 2011-09-28 11:46:55
Autor: tadek niejadek
On 28 Wrz, 20:43, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Czy tylko chce to put under control elektorat marzący o takiej Polsce?

Jak myślicie i dlaczego tak?

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

teraz jest szybka Polska, jak kaczor zacznie memlolic to znow bedzie
wolna, czyli dziama, dziama

Data: 2011-09-28 20:49:08
Autor: abc
Czy Kaczynski chce stworzyć wolną Polskę?
teraz jest szybka Polska, jak kaczor zacznie memlolic to znow bedzie
wolna, czyli dziama, dziama

Nie masz do powiedzenia czegoś na serio?

Data: 2011-09-28 12:33:23
Autor: tadek niejadek
On 28 Wrz, 20:49, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> teraz jest szybka Polska, jak kaczor zacznie memlolic to znow bedzie
> wolna, czyli dziama, dziama

Nie masz do powiedzenia czego na serio?

--
Nie da si oddzieli polityki od religii. Nie da si w cz owieku oddzieli
katolika od obywatela. Rozdzia pa stwa od Ko cio a jest sztuczny.

co tu pisac. wolnych panstw juz nie ma w europie. na swiecie moze w
obszarach tzw. trzeciego czwartego swiata jakies sie znajdzie.
aktualnie ponadpanstwowe korporacje maja zdecydowanie wiekszy wplyw na
stan gospodarek i kondycje poszczegolnych regionow niz organizmy
panstwowe. taka potezna korporacja jest rowniez watykan, ktorego banki
aktywnie uczestnicza w gaspodarce swiatowej. to jak ma byc ta "wolna"
polska? czy wydobywamy rope naftowa, wystarczajace ilosci gazu
ziemnego, produkujemy wysoka technologie, posiadamy zloza metali w tym
metali rzadko wystepujacych...?

Data: 2011-09-28 22:03:30
Autor: abc
Czy Kaczynski chce stworzyc wolna Polske?
[...]

Zdaje mi sie, ze taka np. Japonia rozwija sie bez wlasnych bogactw
naturalnych i importuje prawie wszystkie surowce.

A taki np. Iran jest panstwem w pelni suwerennym i daje sobie rade z korporacjami.

--
Nie da sie oddzielic polityki od religii. Nie da sie w czlowieku oddzielic
katolika od obywatela. Rozdzial panstwa od Kosciola jest sztuczny.

Data: 2011-09-28 13:46:03
Autor: tadek niejadek
On 28 Wrz, 22:03, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]

Nie da sie oddzielic polityki od religii. Nie da sie w czlowieku oddzielic
katolika od obywatela. Rozdzial panstwa od Kosciola jest sztuczny.

japonia rozwija sie glownie w oparciu o amerykanski kapital. iran to
zupelnie inna bajka, to jest karykatura panstwowsci, gdzie panstwo nie
zaspokaja elementarnych nawet potrzeb ludnosci. modly, i trucie d...
przez duchownych.

Data: 2011-09-29 06:59:31
Autor: abc
[...]

Wedlug
https://www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/index.html

W Polsce ponizej granicy ubóstwa zyje 17% ludnosci (2003), a w Iranie - 18%
(2007).

Data: 2011-09-28 22:10:40
Autor: tadek niejadek
On 29 Wrz, 06:59, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]
> zupelnie inna bajka, to jest karykatura panstwowsci, gdzie panstwo nie
> zaspokaja elementarnych nawet potrzeb ludnosci. modly, i trucie d...

W Polsce ponizej granicy ub stwa zyje 17% ludnosci (2003), a w Iranie - 18%
(2007).

--
Nie da sie oddzielic polityki od religii. Nie da sie w czlowieku oddzielic
katolika od obywatela. Rozdzial panstwa od Kosciola jest sztuczny.

Jak ty masz 100zl, a ja nie mam nic to mamy statystycznie po 50zl.
Tyle sa warte "obiektywne" wskazniki. Ubostwo w Iranie jest inne niz
ubostwo w Polsce. Tzn .i tu i tam czlowiek jest tak samo glodny, ale
poziom oczekiwan, i odniesienie do spolecznych standardow jest rozne -
z kozyscia dla polskich standardow.

Data: 2011-09-28 18:51:51
Autor: obserwator
abc <abc@wp.pl> napisał(a):
Czy tylko chce to put under control elektorat marzący o takiej Polsce?

Jak myślicie i dlaczego tak?

TAK, Kaczynski chce stworzyc suwerenna, silna Polske !

Data: 2011-09-28 20:53:41
Autor: abc
Czy Kaczynski chce stworzyć wolną Polskę?
Jak myślicie i dlaczego tak?

TAK, Kaczynski chce stworzyc suwerenna, silna Polske !

A dlaczego tak myślisz? Uzasadnij.

Data: 2011-09-28 19:18:29
Autor: obserwator
abc <abc@wp.pl> napisał(a):

> TAK, Kaczynski chce stworzyc suwerenna, silna Polske !

A dlaczego tak myślisz? Uzasadnij.

malo jeszcze na ten temat na tej grupie od paru miesiecy pisalem? Trzeba bylo
czytac co pisalem i myslec, a nie pierdolic o papiezach.

Data: 2011-09-28 21:53:51
Autor: abc
Czy Kaczynski chce stworzyć wolną Polskę?
A dlaczego tak myślisz? Uzasadnij.

malo jeszcze na ten temat na tej grupie od paru miesiecy pisalem? Trzeba
bylo czytac co pisalem i myslec, a nie pierdolic o papiezach.

Spodziewałem się konkretnych argumentów, a ty chyba się wykręcasz
ogólnikami zamiast skorzystać z okazji i spróbować przekonać
niezdecydowanych..

Gadanie to jedno, a czyny to drugie. W tym co zrobili Kaczyńscy gdy byli
poprzednio u władzy nie ma żadnęgo "mięsa".  Nie było zapowiadanej
lustracji, dekomunizacji, itp., a więc nie stworzono moralnego fundamentu
dla wolnej Polski.

Jedynym osiągnięciem premiera Kaczyńskiego w okresie jego poprzedniego
premierowania było unicestwienie LPR i Samoobrony zapowiedziane podczas
wykładu w fundacji Sorosa (konkluzja
http://www.batory.org.pl/debaty/jkaczynski.htm ).

A gdy tego dokonał, to poddał się do dymisji choć nie musiał.

Data: 2011-09-28 20:45:29
Autor: obserwator
abc <abc@wp.pl> napisał(a):

> [...]

http://www.batory.org.pl/debaty/jkaczynski.htm ).

A gdy tego dokonał, to poddał się do dymisji choć nie musiał.

no i widzisz, komplentie nie wiesz o czym pisalem, bo o tym wszytkim tez
pisalem i podawalem linki do wywiadow z MADRYMI ludzmi popierajacymi PiS. Mnie nie zalezy na przekonywaniu na sile nikogo do glosowania na PiS czy jakas
inna partie. Mnie chodzi tylko o podanie rzetelnych informacji ktore pozwola
czytajacym te grupe osobom,  podjac samodzielna decyzje podczas wyborow. Jesli komus nie pasuje zadna partia, moze po prostu nie glosowac.

Data: 2011-09-30 22:07:49
Autor: pluton
Czy Kaczynski chce stworzyć wolną Polskę?
pisalem i podawalem linki do wywiadow z MADRYMI ludzmi popierajacymi PiS.

pewnie jeszcze byli to ludzie młodzi, ambitni, aktywni, przebojowi,
kompetentni,
zadbani, estetyczni, modni, wyluzowani, dowcipni, pełni pasji,
rado?ci życia, pełni pomysłów, energii, optymizmu ?

Nullification

Data: 2011-09-28 21:58:47
Autor: Leprechaun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j5vru5$48o$1inews.gazeta.pl...
abc <abc@wp.pl> napisał(a):

> [...]

malo jeszcze na ten temat na tej grupie od paru miesiecy pisalem? Trzeba bylo
czytac co pisalem i myslec, a nie pierdolic o papiezach.

Bzdury pisałeś kacapski imbecylu! Twój wódz to szarlatan nie mający pojęcia o gospodarce! Ten człowiek to stary 62-letni kawaler, bez prawa jazdy, bez karty kredytowej, bez kobiety przez całe życie. O czym on ma pojęcie? Nawet nie potrafi samodzielnie robić zakupów! Jedyne co potrafi to wygłaszać orędzia do twoich kacapskich przyjaciół, chwalić PRL, PZPR i Gierka.

BomBel

Data: 2011-09-29 04:19:16
Autor: stevep
Dnia 28-09-2011 o 20:51:51  obserwator <fajny.d.arzbor@wytnij.gazeta.pl>  napisał(a):

abc <abc@wp.pl> napisał(a):

Czy tylko chce to put under control elektorat marzący o takiej Polsce?

Jak myślicie i dlaczego tak?

TAK, Kaczynski chce stworzyc suwerenna, silna Polske !

Złożoną ze służb specjalnych i wiernych (ale głupich) janczarów.

--
stevep

Data: 2011-09-30 20:55:26
Autor: pluton
Czy Kaczynski chce stworzyć wolną Polskę?

TAK, Kaczynski chce stworzyc suwerenna, silna Polske !

Ktora podbije niemcy i skolonizuje rosje.

Nullification

Czy Kaczynski chce stworzyć wolną Polskę?