Czy Kaczyński jest dziewicą

Data: 2010-05-20 12:33:24
Autor: PesTYcyD
Czy Kaczyński jest dziewicą
Bardzo ważną kwestią jest to, czy Kaczyński jest dziewicą. Obce mocarstwa mogą to wykorzystać i podstawić mu jakąś dziewczynkę czy chłopca, a może jakiegoś kota i szantażować biedaka. Jako niedoświadczony kurdupel, może przestać myśleć i da się ponieść emocjom. A to godziło by w interesy Polski, jak każdy zdaje sobie z tego sprawę.
  Kaczyński powinien poinformować Polaków czy jest dziewicą czy nie. Im szybciej to zrobi tym lepiej.

Data: 2010-05-20 10:00:36
Autor: Tomy

"PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> wrote in message news:ht335m$b8e$1news.onet.pl...
Bardzo ważną kwestią jest to, czy Kaczyński jest dziewicą. Obce mocarstwa mogą to wykorzystać

Wyobraz sobie, że jakies obce mocarstwo podsuwa Komorowskiemu
mloda Rosjanke zamiast tego tucznika z którym sypia od lat.
Ile czasu zajmie, aby sołtys z Wąchocka wyciagnal z gaci mala
dubeltowke?

Data: 2010-05-20 14:41:27
Autor: Tomek

Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał w wiadomości news:ht335m$b8e$1news.onet.pl...
[...]

Lepiej być dziewicą, niż przecwelowanym przez Ruskich.
Tomek

Data: 2010-05-20 15:01:52
Autor: heÂŽsk
On Thu, 20 May 2010 12:33:24 +0200, PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> wrote:

[...]

 problem w tym, ze prezes pis nie wie, a chetnych do sprawdzenia brak.
 prezes usilowal lasic sie do ruskich, przyjaciol moskali le niestety
 zaden wolodia nie wykazal zainteresowania...

--

 HeSk

Data: 2010-05-20 15:17:10
Autor: Piotr
Czy Kaczyński jest dziewicą
Dnia Thu, 20 May 2010 15:01:52 +0200, heŽsk napisaů(a):

problem w tym, ze prezes pis nie wie, a chetnych do sprawdzenia brak.
 prezes usilowal lasic sie do ruskich, przyjaciol moskali le niestety
 zaden wolodia nie wykazal zainteresowania...

Ale miůo sobie gawćdzisz z lewakami, Heniu. Podrzuă im jakiegoú linka,
który potwierdzi tć twojŕ tezć. Na pewno sić ucieszŕ.
Piotr
--
Czego to waůkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-05-20 15:20:21
Autor: PesTYcyD
Czy Kaczyński jest dziewicą
W dniu 2010-05-20 15:17, Piotr pisze:
Ale miło sobie gawędzisz z lewakami, Heniu. Podrzuć im jakiegoś linka,
który potwierdzi tę twoją tezę. Na pewno się ucieszą.
Piotr

Piotrze a może ty byś przecwelił kaczora? Tak dla dobra naszego i waszego, towarzyszu.

Data: 2010-05-20 15:25:58
Autor: u2
Czy Kaczyński jest dziewicą
W dniu 2010-05-20 15:20, PesTYcyD pisze:
może ty byś przecwelił

Spadaj cwelu.

Data: 2010-05-20 15:57:10
Autor: Piotr
Dnia Thu, 20 May 2010 15:20:21 +0200, PesTYcyD napisał(a):

[...]

A skąd taki pomysł? Nigdy nie miałem, ani nie zgłaszałem tendencji
homoseksualnych, więc?
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:

Data: 2010-05-20 17:08:55
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-05-20 15:57, Piotr pisze:
A skąd taki pomysł? Nigdy nie miałem, ani nie zgłaszałem tendencji
homoseksualnych, więc?

Nikt tobie tego nie zarzuca, ale jak jesteś patriotą to zrobisz to dla Polski

Data: 2010-05-20 17:14:44
Autor: Piotr
Dnia Thu, 20 May 2010 17:08:55 +0200, PesTYcyD napisał(a):

A skąd taki pomysł? Nigdy nie miałem, ani nie zgłaszałem tendencji
homoseksualnych, więc?

Nikt tobie tego nie zarzuca, ale jak jesteś patriotą to zrobisz to dla Polski

"Przecwelić" Kaczynskiego z patriotyzmu? Hm, ale wy tam macie szturmowe myślenie na tej lewiźnie...
Piotr

Data: 2010-05-20 15:27:54
Autor: heÂŽsk
Czy Kaczyński jest dziewicą
On Thu, 20 May 2010 15:17:10 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

Dnia Thu, 20 May 2010 15:01:52 +0200, heÂŽsk napisaĹŻ(a):

> [...]
>  zaden wolodia nie wykazal zainteresowania...

Ale miůo sobie gawćdzisz z lewakami, Heniu.

 chcesz powiedziec, ze to ja wyglosilem oredzie do  przyjaciol moskali i ze to ja wydalem odezwe do  krajowych komuchow o wsparcie w wyborach?

Podrzuă im jakiegoú linka, który potwierdzi tć twojŕ tezć.

 wystarczy logiczne myslenie.
Na pewno sić ucieszŕ.
Piotr

 jezeli chcesz sobie sprawic radosc to poczytaj sobie rewelacje
 swoich grupowych ideowych kolesi. podac ksywki ?

--

 HeSk

Data: 2010-05-20 16:01:12
Autor: Piotr
Czy Kaczyński jest dziewicą
Dnia Thu, 20 May 2010 15:27:54 +0200, "heŽsk" napisaů(a):

jezeli chcesz sobie sprawic radosc to poczytaj sobie rewelacje
 swoich grupowych ideowych kolesi. podac ksywki ?

Ja nie pisze do "moich grupowych kolegów" tylko do ciebie. Stawiasz jakieú
nieeleganckie zarzuty, z póůki podrzednego magla, wićc pytam, czy masz na
to jakieú potwierdzenie? A ty mi tutaj takie tuturutu... I to moje imie pisane z maůej... Hm, ty nie
sůyszaůeú jak Radzio mówiů, ýe moýna byă niskim, ale nie trzeba byă maůym? Piotr  --

Data: 2010-05-20 16:30:35
Autor: Wasz Drogi Bronisław
Czy Kaczyński jest dziewicą
Użytkownik... he he - he®sk raczył napisać:
[...]

   Kaczyński powinien poinformować PolakĂłw czy jest dziewicą czy nie. Im
[...]

Ciekawe - z Putinem sie nie ściskał. Za to gładkim Tuskiem Putin się tak zainteresował i tak go wysciskał, ze im się obu łzy w oczach zaświeciły. he he he
--
"Woda ma to do siebie, że się zbiera i stanowi zagrożenie, a potem spływa do głównej rzeki i do Bałtyku" - marszałek hrabia Bronisław Komorowski, kandydat na Prezydenta RP
"Jaruzelski: Najkorzystniejszy wybĂłr dla Polski to Komorowski"

Data: 2010-05-20 16:29:08
Autor: Wasz Drogi Bronisław
Czy Kaczyński jest dziewicą
Użytkownik... he he - PesTYcyD raczył napisać:
Bardzo ważną kwestią jest to, czy Kaczyński jest dziewicą..........

Moim zdaniem jest tak doświadczony jak ty.
--
"Woda ma to do siebie, że się zbiera i stanowi zagrożenie, a potem spływa do głównej rzeki i do Bałtyku" - marszałek hrabia Bronisław Komorowski, kandydat na Prezydenta RP
"Jaruzelski: Najkorzystniejszy wybór dla Polski to Komorowski"

Data: 2010-05-20 17:34:15
Autor: cirrus
[...]

Dziewicą nie, prawiczkiem niewykluczone.

--
stevep

Czy Kaczyński jest dziewicą