Czy Kaczynski jest zboczencem ?

Data: 2011-01-30 13:50:51
Autor: D. J. MC Donald Musk
Czy Kaczynski jest zboczencem ?

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:ii3iro$bnp$1news.onet.pl...
Nie , nie chodzi mi o zboczenie seksualne , nad tym niech zastanowaja sie specjalisci seksuolodzy biorac pod uwage jego trudne zycie osobiste , ja mysle o innym zboczeniu a mianowicie o masochizmie .
Odnosze nieodparte wrazenie , ze konus podnieca sie tym jak leja na niego pomyje , jak nazywaja go szalencem , lub psychicznie chorym .

chorzy umyslowo nazywaja innych chorymi umyslowo. Normalka...
Dlatego powinniscie sie leczyc. Medycyna poszla do przodu ostatnio...

Czy Kaczynski jest zboczencem ?