Czy Kaczyński mógłby zacz±ć od siebie naprawę Rzeczypospolitej?

Data: 2011-06-19 20:23:57
Autor: Zennon
Czy Kaczyński mógłby zacz±ć od siebie naprawę Rzeczypospolitej?
I wyleczyć praw± górn± dwójkę, a najlepiej całe uzębienie przednie?

Zennon

Data: 2011-06-19 20:13:23
Autor: leprecham
Donek pokaz zeby

"Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote:
I wyleczyć praw± górn± dwójkę, a najlepiej całe uzębienie przednie?

Twierdzisz, ze widziales przednie uzebienie Tuska? Gdzie?
Na tych zdjeciach widac efekty tej waszej reformy zdrowia :))))

http://pu.i.wp.pl/k,NDI3ODc0NjQsNjAwNDg1,f,tusk-po.jpg

http://www.fakt.pl/m/Repozytorium.Obiekt.aspx/-580/-500/faktonline/634435680031689185.JPG

Data: 2011-06-19 22:36:58
Autor: Jaksa
Donek pokaz zeby
On Sun, 19 Jun 2011 22:13:23 +0200, leprecham <lepre@cham.pl> wrote:

"Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote:
I wyleczyæ praw± górn± dwójkê, a najlepiej ca³e uzêbienie przednie?

Twierdzisz, ze widziales przednie uzebienie Tuska? Gdzie?
Na tych zdjeciach widac efekty tej waszej reformy zdrowia :))))

http://pu.i.wp.pl/k,NDI3ODc0NjQsNjAwNDg1,f,tusk-po.jpg

Ktos moglby temu chujowi powiedziec, ze dzis mozna sobie zalozyc implanty.
Widze dwa ubytki (w sumie brak 3 zebow) w gornej szcece.

http://www.fakt.pl/m/Repozytorium.Obiekt.aspx/-580/-500/faktonline/634435680031689185.JPG

A fuj, ten zulik chyba nigdy nie spotkal na swojej drodze zyciowej
ortodonty.

Jaksa

Data: 2011-06-19 22:46:45
Autor: Lorn
Donek pokaz zeby
W dniu 2011-06-19 22:36, Jaksa pisze:

Ktos moglby temu

Ziewając szczerzysz kły debilu?

Data: 2011-06-19 23:03:13
Autor: Jaksa
Donek pokaz zeby
On Sun, 19 Jun 2011 22:46:45 +0200, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

W dniu 2011-06-19 22:36, Jaksa pisze:

Ktos moglby temu

Ziewając szczerzysz kły debilu?

Tak, ja moge. Jak lew, a raczej jak tygrys.

W przeciwienstwie do funkcjonariuszy PO mam zadbane zeby.

Jaksa

Data: 2011-06-19 23:07:49
Autor: Jaksa
Donek pokaz zeby
On Sun, 19 Jun 2011 23:07:10 +0200, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

[...]

a skocz mi na tuska

Jaksa

Data: 2011-06-19 23:11:29
Autor: Lorn
Donek pokaz zeby
W dniu 2011-06-19 23:07, Jaksa pisze:
[...]

Udowodniłeś, żeś debil. :>

Data: 2011-06-19 21:06:42
Autor: Marek Czaplicki
Czy Kaczyński mógłby zacz±ć od siebie naprawę Rzeczypospolitej?
Zennon pisze w wiadomo¶ci 201106191824.UTC.itles0$c9o$1@tioat.net na pl.soc.polityka w dniu niedziela 19 czerwiec 2011 20:23:

I wyleczyć praw± górn± dwójkę, a najlepiej całe uzębienie przednie?

To co ma wystarczy do podgryzania nogawek. :)

Data: 2011-06-19 21:41:22
Autor: Lorn
[...]

Zostałoby na nogawce :)

Czy Kaczyński mógłby zacz±ć od siebie naprawę Rzeczypospolitej?