Czy Kaczyński się ponownie uparł?

Data: 2010-04-10 12:29:45
Autor: boukun
Czy Kaczyński się ponownie uparł?
Kaczynski juz raz niemal doprowadzil do tragedii lecac do Gruzji w czasie gdy armia rosji przeprowadzala tam karna operacje.
Pilot byl na tyle rozsadny, ze odmowil ladowania w Tbilisi. Chcial zyc, co zrozumiale. Prez. Kaczynski grozil mu konsekwencjami sluzbowymi i mogl sie zachowac teraz w podobny sposob.

Teraz to samo mi przychodzi na myśl. Rosyjskie służby podają, że nie wydały zgody na lądowanie w Smoleńsku i nakazały lądować w odległym o 200 km Mińsku. Znając
prezydenta, mógł się uprzeć i...

boukun

Data: 2010-04-10 12:31:31
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Dokładnie!

Data: 2010-04-10 12:32:35
Autor: Piotr
Dnia Sat, 10 Apr 2010 12:29:45 +0200, boukun napisał(a):

Teraz to samo mi przychodzi na myśl. Rosyjskie służby podają, że nie wydały zgody na lądowanie w Smoleńsku i nakazały lądować w odległym o 200 km Mińsku. Znając
prezydenta, mógł się uprzeć i...

Może, zasrańcu...
A teraz spierdalaj...

--
Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI -gupi wałkun usunął, ale jakby kto chciał, to mogę podesłać na priv.

Data: 2010-04-10 12:34:08
Autor: boukun
Czy Kaczyński się ponownie uparł?

Może, zasrańcu...
A teraz spierdalaj...

Ooo, głupi Piotruś się spermy nałykał i chce jeszcze.
No i ssij, ssij głupi Piotrusiu...

A już myślałem, że byłeś przygłupie na pokładzie pechowego samolotu... Co się odwlecze, to nie uciecze...

boukun

Data: 2010-04-10 12:37:20
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 10 Apr 2010 12:34:08 +0200, boukun napisał(a):

Może, zasrańcu...
A teraz spierdalaj...

Ooo, głupi Piotruś się spermy nałykał i chce jeszcze.
No i ssij, ssij głupi Piotrusiu...

On teraz płacze.... --

Data: 2010-04-10 12:40:09
Autor: Piotr
Czy Kaczyński się ponownie uparł?
Dnia Sat, 10 Apr 2010 12:37:20 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

On teraz płacze....

Kto, premier Tusk?
Piotr

Data: 2010-04-10 12:41:44
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 10 Apr 2010 12:40:09 +0200, Piotr napisał(a):

Dnia Sat, 10 Apr 2010 12:37:20 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

On teraz płacze....

Kto, premier Tusk?

Tak, płehmieh Tusk, głupi Piotrusiu.

Zadowolony?

Data: 2010-04-10 12:44:37
Autor: Piotr
Dnia Sat, 10 Apr 2010 12:41:44 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Tak, płehmieh Tusk, głupi Piotrusiu.

Zadowolony?

Hm, dlaczego miałbym być zadowolony, głupi zgrzesiu?
Bełkocesz od rana, ciulojzo, to sie dopytuję.
http://wiadomosci.onet.pl/2153177,11,sikorski_premier_plakal__gdy_sie_dowiedzial,item.html
Piotr

Data: 2010-04-10 12:45:40
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 10 Apr 2010 12:44:37 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Gdzie "bełkoczę" ? --

Data: 2010-04-10 12:51:53
Autor: Piotr
Dnia Sat, 10 Apr 2010 12:45:40 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

[...]

Gdzie "bełkoczę" ?

A we wszystkich poniższych wątkach, głupi zgrzesiu.
A tu już, nawet nie bełkocesz, tylko zabawiasz się z psychopatą:
">
Ooo, głupi Piotruś się spermy nałykał i chce jeszcze.
No i ssij, ssij głupi Piotrusiu...

On teraz płacze.... "

Bardzo to oryginalne, mój ty drogi racjonalisto.
Piotr --

Data: 2010-04-10 12:52:00
Autor: boukun

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:13e6i9xyh0lvq$.1wy4xwdbmwqju.dlg40tude.net...
[...]

Chyba tylko on...

boukun

Data: 2010-04-10 17:05:05
Autor: HaMMeR
On 2010-04-10 12:37, Grzegorz Z. wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

No coz, myslalem, ze sie tylko w sprawach zasadniczych
roznimy, ale ty jestes taki sam zasrany kundel, jak kapucha boukun
i tak samo pozbawiony rozumu, przyzwoitosci i honoru!
Pluje na ciebie boukunski podnozku!

Data: 2010-04-10 13:02:36
Autor: awe
Czy Kaczyński się ponownie uparł?
Bokun uwazaj co klepiesz bo sie doigrasz i osobiscie Ci tak przybierdole ze sie smieciu nie pozbierasz.
Bylo tylko jedno podejscie do ladowania
awe

Data: 2010-04-10 13:04:20
Autor: Piotr
Dnia Sat, 10 Apr 2010 13:02:36 +0200, awe napisał(a):

Bokun uwazaj co klepiesz bo sie doigrasz i osobiscie Ci tak przybierdole ze sie smieciu nie pozbierasz.
Bylo tylko jedno podejscie do ladowania

:-) Wałkun jest zdrowy i niewadomo skąd chodzi mu po łbie, że tak zawsze
będzie...
Ale, co się odwlecze, to nie uciecze... :-)
Piotr

Data: 2010-04-10 13:22:56
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hpplq4$n5c$1news.onet.pl...
Bokun uwazaj co klepiesz bo sie doigrasz i osobiscie Ci tak przybierdole ze sie smieciu nie pozbierasz.
Bylo tylko jedno podejscie do ladowania
awe

http://www.dziennik.pl/katastrofa-smolensk/article583932/Piloci_nie_chcieli_ladowac_gdzie_indziej_.html

<cytat>
  sobota 10 kwietnia 2010 12:39
  Kontroler ze Smoleńska sugerował Mińsk
  Piloci nie chcieli lądować gdzie indziej?
  Kontroler lotów ze Smoleńska sugerował załodze rządowego tupolewa, by
  lądowała w oddalonym o 200 km Mińsku. Ale piloci postanowili spróbować
  jeszcze raz - podaje gazeta.ru. W sumie podchodzili do lądowania trzy,
  a nawet cztery razy. Nad pasem startowym unosiła się bardzo gęsta
  mgła, która znacznie utrudniała widoczność.
</cytat>

U jegomości zawsze jeszcze figle w głowie.
  -- Fredro, Aleksander (1793-1876)

Data: 2010-04-10 13:57:11
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hppn66$t96$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
w TVN wyraznie mowili ze bylo jedno podejscie do ladowania a nie jakies 3 czy 4. Kontroler sugerowal zmiane lotniska docelowego przed startem samolotu w Warszawie. Wiadomo ze warunki pogodowe mogly sie poprawic. Zalozmy ze tak faktycznie bylo, a tu nagle 4 podejscia, kontroler lotu niby odradza ladowanie, a do tego jeszcze 3 osoby sie rzekomo uratowaly.
Rocienczamy informacje?
I ty boukun uwazaj, bo dla mnie to nie jest problem zwrocic ci uwage osobiscie.
awe

Data: 2010-04-10 14:09:29
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hppp23$2ii$1news.onet.pl...

[...]

A ja oglądam od 10:00 Polsat, TVP1 i 2 i TVP Info i cały czas trabią tam o 3 podejściach i dwu godzinnym krążeniu... Teraz wkleiłem cytat Andrzeja Adama Filipa z scp., w którym nawet o czterech podejściach jest mowa, a za nimi linki z sieci...

PS. Nikt się nie uratował, w polskich mediach mówią, że są to niczym nie potwierdzone spekulacje agencji prasowych...

boukun

Data: 2010-04-10 12:50:18
Autor: Edel
Czy Kaczyński się ponownie uparł?
Juz ci raz powiedzialem matkojebco pierdolony w pysk - nie ty decydujesz tu, kto ma spierdalac!
E.

Data: 2010-04-10 12:52:58
Autor: Piotr
Dnia Sat, 10 Apr 2010 12:50:18 +0200, Edel napisał(a):

Juz ci raz powiedzialem matkojebco pierdolony w pysk - nie ty decydujesz tu, kto ma spierdalac!

Wiem o tym, mój szanowny kolego. To była propozycja, nie decyzja.

Data: 2010-04-10 13:00:05
Autor:
On Sat, 10 Apr 2010 12:50:18 +0200, "Edel" <edel@xl.wp.pl> wrote:

Juz ci raz powiedzialem matkojebco pierdolony w pysk - nie ty decydujesz tu, kto ma spierdalac!

 oooo, edel sie pojawil. supergnida forum!

--

 HeSk

Data: 2010-04-10 12:53:20
Autor: cyc

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hppk2e$etd$1mx1.internetia.pl...
[...]

Mysle , ze dzien dzisiejszy i dni najblisze nie sa odpowiednim czasem na podobne spekulacje .
Niewatpliwie dotknela nas narodowa tragedia i niezaleznie od naszych osobistych pogladow , powinnismy zachowac wlasciwa do sytuacji powage i zalobe .
W naszej ponad tysiecletniej historii nie wydarzylo sie bowiem  tak tragiczne wydarzenie .
Czesc ich pamieci !.

cyc

Data: 2010-04-10 12:43:24
Autor: Przemek Lipski

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hpplb7$ljg$1news.onet.pl...
W naszej ponad tysiecletniej historii nie wydarzylo sie bowiem  tak tragiczne wydarzenie .

Dokładnie sześć lat temu zmarł Jacek Kaczmarski, nie było i nie będzie bardziej tragicznego wydarzenia.

Pozdro Przemek

Data: 2010-04-10 16:04:35
Autor:
On Sat, 10 Apr 2010 14:47:35 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]
> Użytkownik "cyc"<ja@ja.pl>  napisał w wiadomości
>    >> W naszej ponad tysiecletniej historii nie wydarzylo sie bowiem  tak
A kto to był?

 "a mury runa, runa..."

--

 HeSk

Data: 2010-04-11 06:27:41
Autor: Panslavista

""<heRsk>"" <wc15?bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:fg01s5dtnv19uke784r6me6kgj5aqqkfjv4ax.com...
> [...]

> Użytkownik "cyc"<ja@ja.pl>  napisał w wiadomości

> Dokładnie sześć lat temu zmarł Jacek Kaczmarski, nie było i nie będzie
A kto to był?

 "a mury runa, runa..."

A mury rosną, rosną, łańcuch kołysze się u nóg.
Wiecznie Żyw:
http://www.youtube.com/watch?v=2Ox1Tore9nw

Data: 2010-04-11 20:32:59
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-10 16:04, "<heÂŽsk>" pisze:

Dokładnie sześć lat temu zmarł Jacek Kaczmarski, nie było i nie będzie
bardziej tragicznego wydarzenia.
Pozdro Przemek

A kto to był?

  "a mury runa, runa..."

Ach, to chodzi o tego muzyka.. Myślałem że jest mowa o kimś z świata polityki.

Data: 2010-04-10 13:05:13
Autor: boukun
[...]

Może ciebie, nie mnie!
U mnie flaga na szczycie!

boukun

Data: 2010-04-10 13:24:40
Autor: cyc

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hppm4v$ck6$1mx1.internetia.pl...

[...]

Zle to o Tobie swiadczy !.
Roznic sie tez trzeba umiec !.

cyc

Data: 2010-04-10 13:29:06
Autor: boukun

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hppn5v$rmv$1news.onet.pl...

[...]

A różnica jest taka, że my jesteśmy naród, a po drugiej stronie jest bezpardonowa władza...

boukun

Data: 2010-04-10 14:29:07
Autor: Tomy M.
[...]

Jesteś śmieciem, przestrzeganie żałoby narodowej to
Twój zasrany OBOWIĄZEK. Chętnie bym takiemu burakowi
pokazał gdzie jego miejsce i przysolił mu zwyczajnie
mandat.

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-10 17:07:44
Autor: HaMMeR
On 2010-04-10 13:05, boukun wrote:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

Jak to zazwyczaj u dolonych kapusiow!!

Data: 2010-04-10 12:55:32
Autor: Andrzej Adam Filip
"boukun" <boukun@neostrada.pl> pisze:
[...]

A wykażesz się takim minimum przyzwoitości i szacunku dla "nie żyjącego" żeby poczekać na zapis rozmów z kabiny pilotów
w czarnych skrzynkach? To nie była aż taka katastrofa żeby czarne
skrzyni miały nie ocaleć. No chyba że samolot prezydencki jako samolot formalnie wojskowy czarnej skrzynki nie miał.

Łakniesz krwi - bądź pchłą.
  -- Lec, Stanisław Jerzy (1909-1966)

Data: 2010-04-10 13:14:20
Autor: boukun

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:va4j2p0how+A4A@charles.huge.strangled.net...
[...]

-- Andrzej Adam Filip

Na razie nie ważne, co wykaże zapis z czarnej skrzynki, takie sugestie inicjują same media w Polsce. Na Polsacie czy TVP Info trąbili o tym jakieś 45 minut temu, że
pilot lądował w Smoleńsku wbrew zakazowi z wieży lotniska... w polskiej TVP mówili, że lotnisko nie wydało zgody na lądowanie, i pilot podchodził do lądowania bez zgody z wieży...

boukun

boukun

Data: 2010-04-10 19:22:39
Autor: IWSP
> [...]

skrzyni miały nie ocaleć. No chyba że samolot prezydencki jako samolot formalnie wojskowy czarnej skrzynki nie miał.

-- Andrzej Adam Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Łakniesz krwi - bądź pchłą.
  -- Lec, Stanisław Jerzy (1909-1966)

podejrzewam że zawartość czarnych skrzynek a informacja o tym co zawierają może się różnić....

IWSP

Data: 2010-04-10 14:21:48
Autor: Tomy M.
[...]

Rzygać się chce gdy czytam takie brednie.
Łatwo oskarżać kogoś kto nie żyje...
Tacy jak Ty rządza krajem ... dlatego mamy, kurwa, to co mamy...

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-10 14:48:40
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-10 14:25, Bolek Walizka pisze:
Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:hppqm2$j7r$1atlantis.news.neostrada.pl...
Rzygać się chce gdy czytam takie brednie.
Łatwo oskarżać kogoś kto nie żyje...
Tacy jak Ty rządza krajem ... dlatego mamy, kurwa, to co mamy...

I nie mamy do dzisiaj waluty EUR w Polsce ani godnych zarobkow.

Na godziwe zarobki to trzeba godziwie zapracować.

Data: 2010-04-10 14:59:02
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hppsl1$end$2news.onet.pl...
[...]

Tyraj, tyraj, a garb ci sam wyrośnie...
Za stan państwa nie jest winien naród, tylko gospodarz...

boukun

Data: 2010-04-10 15:38:59
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-10 14:59, boukun pisze:

[...]

Oj tyrać to ja już przestałem parę lat temu.

A co taki gospodarz może zrobić gdy wszyscy kradną.. Gdy tylko M. Kamiński próbował to ukrócić to ty zaraz zacząłeś gardłować o łamaniu praw złodziei.

Data: 2010-04-10 15:44:28
Autor: boukun

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hppv2h$mtm$1news.onet.pl...
[...]

Najgorzej, jak się złodzieje zabierają za robienie swoich porządków...
Jakoś w innych cywilizowanych krajach nie mają takich problemów...
CBA działało na wariackich papierach i to są fakty...

boukun

Data: 2010-04-10 18:20:01
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-10 15:44, boukun pisze:

[...]

Mariusz Kamiński nie był ani nie jest złodziejem..
W cywilizowanym kraju lekarze nie żądają łapówki za wypisanie skierowania na badania specjalistyczne, ani nie płaci się 15% niejako z "urzędu"  za kontrakt przy budowie autostrady.
Metodę działania CBA wybrała konieczność. Chyba nie chciałbyś łapać złodziei biorących łapówki pojedynczo..  I bez rozgłosu.. Takie działania to walka z hydrą , - w praktyce nic nie dające a kosztowne. - Tylko prawo do prowokacji może dać efekty w postaci zmniejszenia tej naszej plagi narodowej jaka jest korupcja. A o to chyba nam chodzi.

Data: 2010-04-10 19:19:35
Autor: the_foe
W dniu 2010-04-10 18:20, jadrys pisze:
Tylko prawo do prowokacji może dać efekty w postaci zmniejszenia tej
naszej plagi narodowej jaka jest korupcja. A o to chyba nam chodzi.

korupcja jest proporcjonalna do iloczynu liczby urzędników publicznych i decyzji jakie mogą podjąć. I nic nie jest tego w stanie zmienić. prowokacja jest totalnym pójściem na skróty i tylko stymuluje nastroje obywateli.

--
the_foe

Data: 2010-04-11 21:43:20
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-10 19:19, the_foe pisze:
[...]

Lekarz "pierwszego kontaktu" to chyba nie urzędnik publiczny?
Masz jakiś inny sposób na to żeby  choć zmniejszyć rozmiary korupcji w kraju?

Data: 2010-04-12 19:41:25
Autor: the_foe
W dniu 2010-04-11 21:43, jadrys pisze:
Lekarz "pierwszego kontaktu" to chyba nie urzędnik publiczny?
Masz jakiś inny sposób na to żeby  choć zmniejszyć rozmiary korupcji w
kraju?

a kto daje w lape lekarzom? Daje sie w łapę ordynatorom, dyrektorom itp a Ci sa urzednikami panstwowymi jesli pracuja w publicznej sluzbie zdrowia.

--
the_foe

Data: 2010-04-14 22:56:57
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-12 19:41, the_foe pisze:
[...]

Wszyscy dają. Gdyby nie dawali to Szanowny pan Doktor" już dawno wypisałby zalecane przez szpital skierowanie na badanie specjalistyczne mojemu biednemu jak mysz kościelna sąsiadowi, jest tak nauczony że bez koperty to przepisuje tylko aspirynę.

Data: 2010-04-10 15:39:20
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-10 15:00, Bolek Walizka pisze:
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hppsl1$end$2news.onet.pl...
Na godziwe zarobki to trzeba godziwie zapracować.

W normalnych krajach tak.
W Polsce ludzie, ktorzy uczciwie pracuja a wszczegolnosci nauczyciele i wykladowcy sa upokarzani kilka razy nizszymi zarobkami przy takich samych cenach jak na zachodzie.
Moze teraz bedzie inaczej po tej katastrofie, moze wreszcie Polacy zaczna zarabiac w twardej walucie EUR.

Nawiązuję tylko do tych twoich pretensji o zarobki murarzy.. Murarz w pocie czoła musi przy..dalać nawet po 12 godz. dziennie.. Podsumowując -  godziwie pracuje to mu godziwie płacą.

Data: 2010-04-10 16:04:41
Autor:
On Sat, 10 Apr 2010 15:39:20 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

Nawiązuję tylko do tych twoich pretensji o zarobki murarzy.. Murarz w pocie czoła musi przy..dalać nawet po 12 godz. dziennie.. Podsumowując -  godziwie pracuje to mu godziwie płacą.

 jasne. murarz musi zarabiac wiecej niz projektant.
 ma wiekszy zoladek. ca za komuna !

--

 HeSk

Data: 2010-04-10 18:25:59
Autor: jadrys
[...]

Nie żołądek, tylko nakład pracy.

Data: 2010-04-11 13:01:16
Autor:
On Sat, 10 Apr 2010 18:25:59 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

>   jasne. murarz musi zarabiac wiecej niz projektant.
>   ma wiekszy zoladek. ca za komuna !

Nie żołądek, tylko nakład pracy.

 jakiej? fizycza = umyslowa ?!!

--

 HeSk

Data: 2010-04-11 21:45:31
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-11 13:01, "<heÂŽsk>" pisze:
[...]

To jest bez znaczenia.

Data: 2010-04-11 22:50:15
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
jadrys wrote:

W dniu 2010-04-11 13:01, "<he?sk>" pisze:
[...]

Oczywiście, że to jest bez znaczenia. Więcej powinien zarabiać ten, kto jest
bardziej potrzebny.

Na budowie domku jednorodzinnego inżynier jest zbędny, więc nikt nie zapłaci
inżynierowi ani grosza, natomiast murarz na takiej budowie zarabia krocie,
nieco mniej zarobią jego pomocnicy.

Przy dużych budowach, gdzie jest ważna koordynacja wszystkich prac inżynier
jest niezbędny, tak samo kierownik budowy, za to murarz nie jest tam kimś
wyjątkowym, gdyż na dużych budowach murarzy jest na pęczki i każdego z nich
może zastąpić dwóch innych.

Takie są zasady na wolnym rynku i żaden ustrój, ani żadne regulacje nie
powinne tego zmieniać. Jedyną rzeczą, jaka jest w gestii regulacji
ustawowych, to stworzenie prawa, które nie dopuści, aby ludzka praca była
niezgodna z normami moralnymi. Krotko mówiąc, pracownik powinien mieć godne
warunki pracy, a pracodawca powinien czuć się bezpiecznie.
--
Pit

Data: 2010-04-14 23:00:16
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-11 22:50, Pit Kowalski albo Nowak pisze:

[...]

Przede wszystkim to zarobki powinny być równe dla wszystkich. Tak by było najsprawiedliwiej.

Data: 2010-04-15 08:19:53
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hq5ade$q40$1news.onet.pl...
[...]

To rzeczywiście byłby największy absurd świata.

--
stevep

Data: 2010-04-10 18:24:33
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-10 15:52, Bolek Walizka pisze:
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hppv2j$mtm$2news.onet.pl...
Nawiązuję tylko do tych twoich pretensji o zarobki murarzy..

Bezczelnie i perfidnie, cynicznie prawie jak Jerzy Urban przekrecasz bo ja nie mam pretensji do zarobkow murarzy tylko do tego, ze wysoko wyksztalcony nauczyciel czy wykladowca po wielu latach czesto ciezkich studiow i ciezkiej pracy wlozonej w zdobycie wyksztalcenia, doswiadczenia, kwalifikacji ponizany jest nadal w Polsce zbyt niskimi pensjami, nawet nizszymi od pensji majstra po zawodowce i to wyplacanymi w gowno wartej walucie PLN zamiast EUR bo PiS opoznial wprowadzenie EUR w Polsce.

No i co się burzysz?  Gdzie jest napisane że nauczyciel musi zarabiać tyle co murarz albo i więcej?

Uwazam ze murarz powinien zarabiac dwa razy wiecej, ale nauczyciel z dyplomem magistra czy wykladowca z dyplomem doktora nauk, jeszcze dwa razy wiecej od majstra po zawodowce.

To ty tak uważasz, a murarz i pracodawcy myślą inaczej.

Murarz w pocie czoła musi przy..dalać nawet po 12 godz. dziennie.. Podsumowując -  godziwie pracuje to mu godziwie płacą.

glos komuny
Tfu!

Głos sprawiedliwości.

Data: 2010-04-10 15:58:43
Autor: cyc
[...]

......i na godziwe  emerytury !! :):):)

cyc

Data: 2010-04-10 15:59:22
Autor: boukun

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hpq06q$qpn$1news.onet.pl...

[...]

No, na niektóre nie. Prezydenckie mają pójść w górę...

boukun

Data: 2010-04-10 18:27:53
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-10 15:58, cyc pisze:
[...]

Jasne.. z zastrzeżeniem - mówię o wyższych emeryturach a nie o rekompensatach niwelujacych podwyżki cen.

Data: 2010-04-10 18:36:29
Autor: u2
W dniu 2010-04-10 12:29, boukun pisze:
Kaczynski juz raz niemal doprowadzil do tragedii lecac do Gruzji w
czasie gdy armia rosji przeprowadzala tam karna operacje.

Abstrahując od tego, że Kaczyński tam poleciał, aby poprzeć Gruzinów to
nie podoba mi się twoje określenie agresji na suwerenne gruzińskie
państwo jako "karną operację" :]

Data: 2010-04-10 18:53:30
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hpq9jc$m6u$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

To akurat cytat fatso z scp., jak zwał, tak zwał.
Tu jest jego najświeższa wypowiedź w tym temacie:
"wrocilem wlasnie ze Starego Windsoru. Bylem w domu pilota angielskiego
publicznych linii
lotniczych. Facet jest ozeniony z corka Doroty Levine, malarki i ja tam
pojechalem fotografowac
jej obrazy. Powiedzialem mu: Eddie,pamietaj- nigdy nie pozwol sobie
narzucic decyzji gdy siedzisz
jako pilot za sterami. To ty jestes an absolute master of destiny,
swoich pasazerow i swojej.
Po czym wyjasnilem mu, ze Kaczynski juz raz niemal doprowadzil dwa lata
temu do tragedii, probujac
wymusic na pilocie ladowanie w wojennym Tbilisi.
I dodalem jeszcze, ze gdyby nawet jakis Ksiaze Walii wrzeszczal mu za
uchem to Eddie ma pokazac
Ksieciu stary dobry angielski salut ze srodkowym palcem w gore, i ma
robic to co sam uwaza za stosowne.

Nie mam watpliwosci bowiem, ze katastrofie w Smolensku winien jest nie
pilot ale prezydent Kaczynski.
Ponadto uwazam, ze z tej tragedii Polska powinna wyciagnac taka lekcje:
nie nalezy zatrudniac w tej funkcji
pilotow wojskowych. Tylko pilot cywilny, od poczatkow szkolenia uczulony
na bezpieczenstwo pasazerow
a nie wojskowy, sklonny do brawury i wykonywania rozkazow."

fatso

Data: 2010-04-10 18:58:27
Autor: u2
W dniu 2010-04-10 18:53, boukun pisze:
To akurat cytat fatso z scp., jak zwał, tak zwał.

No nie, wyrażaj się precyzyjnie jeśli chcesz przekonać innych do swoich
racji.

Data: 2010-04-10 19:04:13
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hpqasi$pdk$4atlantis.news.neostrada.pl...
W dniu 2010-04-10 18:53, boukun pisze:
To akurat cytat fatso z scp., jak zwał, tak zwał.

No nie, wyrażaj się precyzyjnie jeśli chcesz przekonać innych do swoich
racji.

Tamtego tematu nie będziemy dzisiaj rozstrząsać. Są zdania, poniekąd rozsądne, że była to "operacja karna" w Gruzji, a w każdym bądź razie odwetowa...

boukun

Data: 2010-04-10 20:03:27
Autor: u2
W dniu 2010-04-10 19:04, boukun pisze:

Tamtego tematu nie będziemy dzisiaj rozstrząsać. Są zdania, poniekąd
rozsądne, że była to "operacja karna" w Gruzji, a w każdym bądź razie
odwetowa...

Pierdolisz, ruscy najechali na suwerenne państwo, a ty popierasz ich grandę.

Data: 2010-04-11 20:24:03
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hpqemf$4hj$5atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Sam pierdolisz, pierdolisz...
Kiedy się w końcu wyzbędziesz tej zakłamanej, fanatycznej propagandy?
Rosjanie, jak na prawdziwie demokratyczne państwo przystało, przyszli z odsieczą na napadniętą przez Gruzinów enklawę w Osetii i pomogli im się oswobodzić od bandytów i powstrzymali morderstwa bezbronnych cywilów...

boukun

Data: 2010-04-11 23:39:35
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
boukun wrote:

[...]

Boukun, to ty pi..sz, bo Gruzini na nikogo nie napadali, gdyż Osetia
Południowa była częścią ich terytorium. Była to kraina, którą wszyscy,
nawet Rosja, uznawali wówczas za terytorium Gruzji. Dopiero po tej całej
rozpiździawie Rosja i kilka innych państw uznało niepodległość Osetii
Południowej.

Kwestią sporną może być to, czy Rosja napadła na Gruzję, czy tylko pomogła
Oseteńczykom w walkach niepodległościowych i wyparciu Gruzinów z Osetii.
Jednakże, zważywszy na to, że Osetia pozostaje w silnej zależności
od Rosji - nie jest suwerenna - należałoby skłaniać się ku temu pierwszemu.
I tak właściwie jest, gdyż zgodnie z prawem miedzynarodowym Osetia
Południowa stanowi terytorium Gruzji, bo żadne państwo, poza Rosją,
Nikaraguą, Nauru i Wenezuelą (Abchazji i kilku innych, samozwańczych
przydupków Rosji nie liczę), Osetii nie uznało.

Poza tym Osetia nie jest enklawą.
--
Pit

Data: 2010-04-11 23:54:18
Autor: boukun

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:hptf81$rlh$1news.onet.pl...
boukun wrote:

[...]

Była już częściową autonomią. Na dzisiaj mam już dosyć, ale jak poszukam w archiwum to znajdę swoje wątki z czasów, jak to miało miejsce i jak to było z przyjściem na pomoc napadniętym Osetyńczykom, napadniętym przez wojska gruzińskie... I będzie to prawda obiektywna, podparta faktami, które nikt nie był w stanie zbić...

boukun

Data: 2010-04-12 02:52:13
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
boukun wrote:

I będzie to prawda obiektywna, podparta faktami,
które nikt nie był w stanie zbić...

To mi przypomina czasy PRL-u. Zawsze gdy tak mówili, było pewne, że to tylko
propaganda - łgarstwo.

Ostatni raz, jaki pamiętam, użyli tego rodzaju gatki podczas Eurowizji, gdy
startowały te dwie cipki z Ta-tou (czy jakoś tak). Wyszła pani i
powiedziała m.w. cos takiego: "U nas w komisji byli naprawdę, naprawdę
dobrzy fachowcy i to jest naprawdę fachowa i naprawdę obiektywna decyzja.
Naprawdę". I podała wyniki takie, że największy rywal Rosjanek dostał od
nich chyba 1 albo 2 punkty (na 12 możliwych), choć większość dawała im 8-12
punktow.
Dziwne było to, że wszystkim się podobali, a "obiektywnej komisji" nie.

Swoją prawdę obiektywną też możesz sobie wsadzić.
--
Pit

Data: 2010-04-12 10:08:38
Autor: Tomy M.
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hpt48d$b3t$1mx1.internetia.pl...

[...]

Nie da się napaść na własne terytorium, bzdury pleciesz.
Wyobrażasz sobie jak Polska napada na mazury czy śląsk?

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-12 17:38:11
Autor: boukun

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:hpukjf$r2n$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Głupie porównanie. Gruzini napadli z zewnątrz na autonomię w Osetii, a Rosjanie przyszli bezbronnej ludności cywilnej na pomoc i tyle...

boukun

Data: 2010-04-12 17:58:22
Autor: Tomy M.
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hpveqq$ror$1mx1.internetia.pl...
Głupie porównanie. Gruzini napadli z zewnątrz na autonomię w Osetii, a Rosjanie przyszli bezbronnej ludności cywilnej na pomoc i tyle...

Aha! Czyli dokładnie tak jak pewien malarz z Niemiec
co sudeckich niemców wyzwalał ... w Czechach.

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-12 18:24:12
Autor: boukun

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:hpvgkv$950$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Znów fehlgeschlagen...

boukun

Data: 2010-04-12 19:26:08
Autor: Tomy M.
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hpvhh3$9s8$1mx1.internetia.pl...

Rosjanie przyszli bezbronnej ludności cywilnej na pomoc i tyle...

Aha! Czyli dokładnie tak jak pewien malarz z Niemiec
co sudeckich niemców wyzwalał ... w Czechach.

Znów fehlgeschlagen...

Dotyczyło Twojego ostatniego zdania.

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-10 19:20:57
Autor: iwsp
[...]

wierzysz Rosjanom?
im na rękę jest śmierć prezydenta Kaczyńskiego

IWSP --

Data: 2010-04-12 15:18:07
Autor: karwanjestkretynem
[...]

http://wyborcza.pl/1,75477,7762666,_Economist__o_Lechu_Kaczynskim__z_szacunkiem__ale.html

Przemysław Warzywny
--
"Benedykt XVI, który w Wielki Piątek w 2005 r. jeszcze jako kardynał wyznał "przerażenie brudem Kościoła", zmaga się dziś z największym kryzysem swego pontyfikatu sprowokowanym próbami oczyszczenia Kościoła z grzechów pedofilii."

Czy Kaczyński się ponownie uparł?