Czy Kaczyński się ponownie uparł?

Data: 2010-04-10 12:53:20
Autor: cyc
Czy Kaczyński się ponownie uparł?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hppk2e$etd$1mx1.internetia.pl...
Kaczynski juz raz niemal doprowadzil do tragedii lecac do Gruzji w czasie gdy armia rosji przeprowadzala tam karna operacje.
Pilot byl na tyle rozsadny, ze odmowil ladowania w Tbilisi. Chcial zyc, co zrozumiale. Prez. Kaczynski grozil mu konsekwencjami sluzbowymi i mogl sie zachowac teraz w podobny sposob.

Teraz to samo mi przychodzi na myśl. Rosyjskie służby podają, że nie wydały zgody na lądowanie w Smoleńsku i nakazały lądować w odległym o 200 km Mińsku. Znając
prezydenta, mógł się uprzeć i...

boukun

Mysle , ze dzien dzisiejszy i dni najblisze nie sa odpowiednim czasem na podobne spekulacje .
Niewatpliwie dotknela nas narodowa tragedia i niezaleznie od naszych osobistych pogladow , powinnismy zachowac wlasciwa do sytuacji powage i zalobe .
W naszej ponad tysiecletniej historii nie wydarzylo sie bowiem  tak tragiczne wydarzenie .
Czesc ich pamieci !.

cyc

Data: 2010-04-10 12:43:24
Autor: Przemek Lipski

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hpplb7$ljg$1news.onet.pl...
W naszej ponad tysiecletniej historii nie wydarzylo sie bowiem  tak tragiczne wydarzenie .

Dokładnie sześć lat temu zmarł Jacek Kaczmarski, nie było i nie będzie bardziej tragicznego wydarzenia.

Pozdro Przemek

Data: 2010-04-10 16:04:35
Autor:
On Sat, 10 Apr 2010 14:47:35 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]
> Użytkownik "cyc"<ja@ja.pl>  napisał w wiadomości
>    >> W naszej ponad tysiecletniej historii nie wydarzylo sie bowiem  tak
A kto to był?

 "a mury runa, runa..."

--

 HeSk

Data: 2010-04-11 06:27:41
Autor: Panslavista

""<heRsk>"" <wc15?bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:fg01s5dtnv19uke784r6me6kgj5aqqkfjv4ax.com...
> [...]

> Użytkownik "cyc"<ja@ja.pl>  napisał w wiadomości

> Dokładnie sześć lat temu zmarł Jacek Kaczmarski, nie było i nie będzie
A kto to był?

 "a mury runa, runa..."

A mury rosną, rosną, łańcuch kołysze się u nóg.
Wiecznie Żyw:
http://www.youtube.com/watch?v=2Ox1Tore9nw

Data: 2010-04-11 20:32:59
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-10 16:04, "<heÂŽsk>" pisze:

Dokładnie sześć lat temu zmarł Jacek Kaczmarski, nie było i nie będzie
bardziej tragicznego wydarzenia.
Pozdro Przemek

A kto to był?

  "a mury runa, runa..."

Ach, to chodzi o tego muzyka.. Myślałem że jest mowa o kimś z świata polityki.

Data: 2010-04-10 13:05:13
Autor: boukun
[...]

Może ciebie, nie mnie!
U mnie flaga na szczycie!

boukun

Data: 2010-04-10 13:24:40
Autor: cyc

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hppm4v$ck6$1mx1.internetia.pl...

[...]

Zle to o Tobie swiadczy !.
Roznic sie tez trzeba umiec !.

cyc

Data: 2010-04-10 13:29:06
Autor: boukun

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hppn5v$rmv$1news.onet.pl...

[...]

A różnica jest taka, że my jesteśmy naród, a po drugiej stronie jest bezpardonowa władza...

boukun

Data: 2010-04-10 14:29:07
Autor: Tomy M.
[...]

Jesteś śmieciem, przestrzeganie żałoby narodowej to
Twój zasrany OBOWIĄZEK. Chętnie bym takiemu burakowi
pokazał gdzie jego miejsce i przysolił mu zwyczajnie
mandat.

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-10 17:07:44

[...]