Czy Kaczynski winny jest smierci brata i 95 innych osob ?

Data: 2010-09-25 22:23:54
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
Czy Kaczynski winny jest smierci brata i 95 innych osob ?
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i7kvk7$b9q$1news.onet.pl...
Jestem przekonany , ze jest winny , conajmniej moralnie !.

Jarek wspolpracowal z SB i WSI to wszystkim wiadomo, a oni z RZYDZIORAMI RUSKIMI Urabanami Jerzymi i innymi antypolskimi kurwami takimi jak Urban Jerzy - byly rzecznik prasowy PZPR.
Reszta milczeniem kto nie wprowadzil waluty EUR do 2009 ze Slowacjom i w czyim interesie upokarzanie Polakuf niskimi zarobkami.

Data: 2010-09-25 23:05:18
Autor: Polok_prawdziwy
EUR waluta obiecana przez PiS do 2009 wrote:

[...]

Acoty właściwie mos temu chopu do zażucenio...?

Czy Kaczynski winny jest smierci brata i 95 innych osob ?