Czy Kaczyński wycofa się z polityki?

Data: 2014-11-24 09:24:54
Autor: boukun
Czy Kaczyński wycofa się z polityki?
Wszak zapowiedział przed wyborami samorządowymi, że jak i tym razem PiS przegra, to on ustąpi miejsca innym. Skoro teraz kolejny raz przegrali, to myślę, że słowa dotrzyma...

boukun

Data: 2014-11-24 10:59:34
Autor: Budzik
Czy Kaczyński wycofa się z polityki?
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

Wszak zapowiedział przed wyborami samorządowymi, że jak i tym razem
PiS przegra, to on ustąpi miejsca innym. Skoro teraz kolejny raz
przegrali, to myślę, że słowa dotrzyma...

Ale przeciez wygrali...

Swoja droga trzeba być JK zeby tak wygrać zeby i tak przegrać...

Data: 2014-11-24 13:15:21
Autor: silvio balconetti
Am 24.11.2014 um 11:59 schrieb Budzik:
> [...]

PiS przegra, to on ustąpi miejsca innym. Skoro teraz kolejny raz
przegrali, to myślę, że słowa dotrzyma...

Ale przeciez wygrali...

Swoja droga trzeba być JK zeby tak wygrać zeby i tak przegrać...

>Okazało się jednak, że spora część wyborców, nawet ta zniechęcona do Platformy Obywatelskiej, woli zagłosować na PSL, byleby nie głosować na partię Jarosława Kaczyńskiego. PiS-owi po raz kolejny nie udała się próba przebicia szklanego sufitu - czyli zdobycie ponad jednej trzeciej głosów, bo zasada "byleby nie na PiS" nadal obowiązuje.

Tym wywiadem prezes PiS udowadnia, że obawa Polaków przed takim politykiem jak Kaczyński jest jak najbardziej słuszna, a nasz naród jest narodem mądrym i rozsądnym, choć nie zawsze jest w stanie poprawnie wypełnić karty do sejmiku województwa.

Zrozumiałe jest, że w takiej sytuacji prezes Kaczyński nie chciałby konfrontacji z premier Ewą Kopacz i nic nie wyjdzie z zaproszenia jej na posiedzenie klubu PiS. Kaczyński twierdzi, że premier nie jest tego godna, bo "jej poziom cynizmu i hipokryzji" nadmiernie go razi. Poprzednio jak ognia unikał konfrontacji z Tuskiem, teraz boi się starcia z premier Kopacz. W takiej sytuacji wygodniej jest bowiem wygłaszać tyrady do pustego krzesła.

Marzenia PiS o wielkim zwycięstwie wyborczym w 2015 roku i samodzielnych rządach właśnie pryskają. To musi budzić wściekłość. To musi rodzić niedowierzanie. W takiej rozpaczy można jedynie zwyzywać konkurentów w wywiadzie prasowym i jeszcze wyjść na ulicę, by wykrzyczeć swoją wściekłość. <

Cały tekst: http://wyborcza.pl/1,75478,17018047,Kaczynski___wscieklosc_i_zal.html#ixzz3JzFZedHd

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2014-11-24 12:56:11
Autor: T.
W dniu 2014-11-24 09:24, boukun pisze:
Wszak zapowiedział przed wyborami samorządowymi, że jak i tym razem PiS
przegra, to on ustąpi miejsca innym. Skoro teraz kolejny raz przegrali,
to myślę, że słowa dotrzyma...

boukun

Słyszałem, że odejdzie zaraz po tym, jak Bronisław Komorowski spełni swoją obietnicę - że odejdzie z polityki jak Szeremietiew okaże się niewinny. To tak już prawie 10 lat temu było, jak powiedział te słowa. Ale żyrandol ważniejszy niźli honor.
T.

Data: 2014-11-24 14:31:42
Autor: Kasper
W dniu 11/24/2014 2:24 AM, boukun pisze:
Wszak zapowiedział przed wyborami samorządowymi, że jak i tym razem PiS
przegra, to on ustąpi miejsca innym. Skoro teraz kolejny raz przegrali,
to myślę, że słowa dotrzyma...

Coś ty taki ostatnio rozkojarzony? Raz piszesz "Te wybory to jedna wielka ustawka" i "wszystko jest w Polsce fałszowane", a teraz zadajesz jakieś pozbawione sensu pytania, sugerując, że wcześniej nie wiedziałeś co piszesz. W tym miejscu należało zadać inne pytanie: Czy Tusk wycofa się z polskiej polityki i pojedzie do Brukseli?

Jest pytanie, jest odpowiedź:

"Nie wybieram się do Brukseli. W Polsce jest wystarczająco dużo powodów by troszczyć się o to, co dzieje się w Polsce i wokół Polski. Myślę, że tutaj będę skuteczniejszy" - dodał Tusk.

Ja w sprawie kandydowania do Parlamentu Europejskiego, czy do instytucji europejskich, wyraziłem się już jednoznacznie wiele miesięcy temu i nie będziemy dzisiaj spekulować, jakie okoliczności musiałyby się zdarzyć, żebym zmienił zdanie. Mogę powiedzieć, że zdania nie zmieniłem, w związku z tym nie należy się spodziewać, aby moje nazwisko było jednym z nazwisk w grupie tych tzw. twarzy w wyborach do PE"

Data: 2014-11-24 20:47:54
Autor: Budzik
Czy Kaczyński wycofa się z polityki?
Użytkownik Kasper kasp@onet.pl ...

[...]

To jest to zdanie, ktore spowodowało gardłowanie wielu jego oponentów: Tusk na przewodniczącego PE? Hehehe, przeciez nawet nie był brany pod uwage. to tylk oczcze możonki. Itp...

Tak, masz racje, smieszne to było :)

Czy Kaczyński wycofa się z polityki?